MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo whey fan B&F is binnen, berry blast.:D Vanavond eens proberen.

Moet iedere keer een vriend de whey laten bestellen aangezien me ouders anti BB zijn. Zit een shake beker bij maar aangezien daar reclame op staat kan ik hem niet gebruiken, dan maar met me oude shake beker. :rolleyes:

Aan de ene kant ben ik blij dat ik nog thuis woon, maar soms he..

Laatst bewerkt:
hey maar ik zou als ik jou was wat langer door cutten zit echt wat moois onder hoor ;) maar moet je natuurlijk zelf weten

hey maar ik zou als ik jou was wat langer door cutten zit echt wat moois onder hoor ;) maar moet je natuurlijk zelf weten

Voor de zomer nog een maandje wss;) de maand die nu nog komt kan ik nog veel bereiken. Ik ga gewoon precies hetzelfde door, het gaat goed zo:)

ga ja na die maand dan bulken ? ik zou dan echt gaan cleanbulken alsi k jou was..

Respect voor die dips vriend. Dat je nog extra erbij doet met die 100kg bw van je. Jammer van de bench, maar voor de rest een erg sterke training!

Respect voor die dips vriend. Dat je nog extra erbij doet met die 100kg bw van je. Jammer van de bench, maar voor de rest een erg sterke training!

Ja moet ze wel goed wakkerschudden anders groeien ze niet:D

Denk dat ik inmiddels al iets in de 100- zit:(

Training 02-02-11

Training ging echt zwaar klote, zit er ook echt helemaal doorheen. Maandag me triceps overbelast, waarschijnlijk door de superset. Borst voel ik helemaal geen spierpijn terwijl ik toch aardig getraind had, vind het maar vreemd..

Deadlift 10x100

• 6x140 (toen wist ik het eigenlijk al...dit word een klote training)
  • 4x160
  • 2x170
  • 10x100
  • 10x100

BOR

• 8x80
  • 8x80
  • 8x80
  • 8x80

Low row

• 8x115
  • 8x107
  • 10x100
  • 8x100

Cable pull down

• 8x85
  • 8x85
  • 8x65
  • 8x65

Cable upright row

• 10x75
  • 10x85
  • 8x100 (de 50/60 met barbell voelde zwaarder dan deze 100)
  • 13x85

Barbell Schrugs

• 10x140
  • 8x180
  • 8x180
  • 16x140

Toen nog dumbbell schrugs 2 setsx36 Cardio 20 min, 250 kcal

Laatst bewerkt:
mijn training ging ook niet optimaal... Volgende keer beter bro ;)

BTW: die DL is thans niet slecht hoor :D

Die dagen hebben we allemaal wel is bro, no worries. En je weet dat spierpijn niet garant staat voor groei en andersom ook niet hé.

Die dagen hebben we allemaal wel is bro, no worries. En je weet dat spierpijn niet garant staat voor groei en andersom ook niet hé.

Ik heb normaal altijd spierpijn, vandaar.. Enige spiergroepen waar ik nooit spierpijn heb zijn me schouders, benen en biceps

Misschien voor jou een k*t training, ik vin um zeer netjes kerel!

Misschien voor jou een k*t training, ik vin um zeer netjes kerel!

Achja, had nog slechter gekund natuurlijk. Spierpijn in triceps is bijna weg, voel hem nog iets bij het strekken. Denk dat de spieren hetzelfde volume als bij de bulk niet aan kunnen. Maar morgen wel ff kijken of ik een setje 80 kan mp :) 70 ging nog iets te makkelijk vorige keer

Toch nog een prima training neergezet, niet elke training kan top zijn!

Toch nog een prima training neergezet, niet elke training kan top zijn!

Thnx,

Ga vanaf morgen 30 min cardio doen ipv 20, hopen dat het zo wat sneller gaat met die 130/150 kcal die ik er bij verbrand. Als iemand nog tips heeft, qua vet verbranding hoor ik het graag. Hardlopen sochtends en fatburners begin ik niet aan ;)

Hierna ben ik trouwens van plan om een bulk-cut cycle te volgen. Dus 2 weken bulk, 1 week cut. Omdat mijn bf vrij snel omhoog gaat, en dat wil ik natuurlijk niet :) Zo probeer ik zoveel mogelijk VVM op te bouwen.

Laatst bewerkt:
eeuhmmmm, ik verbrand met 10 min crosstrainer al tussen 130 en 170 cal.... Misschien wat zwaarder zetten en sneller gaan.

Incline lopen en dan ook echt incline, 10 min en weg 160 tot 180 cal.

Alleen maar sla eten..... hele dag alleen maar sla..... haha

eeuhmmmm, ik verbrand met 10 min crosstrainer al tussen 130 en 170 cal.... Misschien wat zwaarder zetten en sneller gaan.

Incline lopen en dan ook echt incline, 10 min en weg 160 tot 180 cal.

Alleen maar sla eten..... hele dag alleen maar sla..... haha

Ja haha zou het haast doen, heb echt een hekel aan vet gekregen. Wil het er zo snel mogelijk af hebben. Eerst dacht ik, ooh ik kan nog wel even door bulken, maar op een gegeven moment word het toch iets teveel van het goede terwijl ik nog niet eens zo heel hoog bf had. Ik doe op dit moment gewoon fietsen op bijna de zwaarste stand die er is.

Het gaat nu goed, maar ik vraag me af in hoeverre dat bulk-cut cycle bij mij aanslaat. Dan zou dan rond de bulk 3800/4000kcal worden en in de cut 3000 zoals nu.

Ik ben helaas niet gezegend met een snelle stofwisseling, het zal bij mij altijd een battle tegen het bf blijven ben ik bang

Laatst bewerkt:
Schrap vetten niet helemaal uit je dieet. Gezonde vetten stimuleren goede cholesterol, wat je testosteronspiegels weer stimuleert. En testosteron stimuleert weer extra vet verbranding en geeft je kracht.
Misschien vandaar ook je krachtverlies.

Btw, ik drink de laatste tijd regelmatig bietensap (ik doe steeds een beetje bij mn shakes) en het werkt;) Je houd dan een stuk minder vocht vast en oogt droger.

Ik neem juist vetten! Noten a 60 gram per dag, pindakaas (wel heel weinig) en visolie caps 3 per dag:) Vetten vind ik veel belangrijker dan bijv kh, door veel kh word ik in ieder geval vet.

Als ik was door gegaan met bulken, had ik durven wedde dat ik 110 gewogen had op dit moment. Of ik daar blij mee had moeten zijn is een 2e

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar dat iedereen anders reageerd op voeding... ik kan bijv veel carbs hebben zonder echt vet te worden. Daarintegen wordt ik juist vet als ik veel olijfolie, pindakaas en eieren eet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven