MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tsss...'ging redelijk' zegt ie dan....Beescht!;)

Lekkere training man, hoe zit het met je gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer is het voor jou een goede training maat, je meot wel realistisch blijven. Dit is wederom weer een goede training, maar ik zie je altijd erover klagen haha.

Wanneer is het voor jou een goede training maat, je meot wel realistisch blijven. Dit is wederom weer een goede training, maar ik zie je altijd erover klagen haha.

Als ik setjes deadlift met minimaal 150kg en 8 reps, als rows boven de 100 kilo komen. als schrugs boven de 200 zitten, als alle low rows sets op 115 zitten. :D
Hou van zwaar trainen, alle remmen los, nergens aan te hoeve denken..:)

Twijfel alleen of ik nou vanavond benen of schouders-biceps ga doen. Die barbell op mijn traps zal niet zo lekker voelen ben ik bang. Denk daarom dat het toch schouders/biceps word;)

Goede motivatie:

http://www.youtube.com/watch?v=nZcGgs1ruNU&feature=related

Laatst bewerkt:
Als ik setjes deadlift met minimaal 150kg en 8 reps, als rows boven de 100 kilo komen. als schrugs boven de 200 zitten, als alle low rows sets op 115 zitten. :D
Hou van zwaar trainen, alle remmen los, nergens aan te hoeve denken..:)

Twijfel alleen of ik nou vanavond benen of schouders-biceps ga doen. Die barbell op mijn traps zal niet zo lekker voelen ben ik bang. Denk daarom dat het toch schouders/biceps word;)

Superdude, big gunz voor de chicks jwt.:D

ben benieuwd naar je training
kga morgen ook biceps ik ga hem van jou naapen hoe jij hem vandaag gaat doen of al hebt gedaan :P

ben benieuwd naar je training
kga morgen ook biceps ik ga hem van jou naapen hoe jij hem vandaag gaat doen of al hebt gedaan :P

Hehe hier heb je hem

Training 10-02-11

Was helaas bijna niemand in de gym dus geen spotter bij MP:( maargoed hier de training

MP

• 10x40 opwarmen
  • 7x70
  • 8x65
  • 8x65
  • 8x65
Lever seated rear lateral raise/Side raises 22kg superset

• 8x65
  • 8x22 (side raises)
  • 8x65
  • 8x22 (side raises)
  • 8x60
  • 8x22 (side raises)
  • 8x60
  • 8x22 (side raises)

One hand side raises

• 8x22
  • 8x22
Front raises

• 8x24
  • 8x22
En nog wat cable werk

Biceps

Standing ez bar curls

• 8x40
  • 8x40
  • 8x50
  • 8x50
  • 8x40

Seated concentration curls?

• 8x20
  • 8x20

Hammer curls

• 8x22
  • 8x22
  • 8x20
  • 8x20

One hand cable curl

• 8x30
  • 8x30

Onderarm oefening waarbij je de ez stang bovenhands vast pakt zeg maar

• 8x30
  • 8x30
  • 8x30
  • 8x35

onderarm oefening waarbij je gewicht omhoog moet halen, gewicht hangt aan een draad die je binnenhaalt zeg maar, ff geen idee hoe die meer heet:p:o

• 8x10
  • 8x10
  • 8x10
  • heel veel x 10, in 1 keer binnen gehaald, was zwaarste setje van de hele training. Hele onderarm branden/pomp, lekkerrrr:D:D

En nog even wat triceps

One arm extensions

• 8x18
  • 8x18

Cable pulldown

• 10x55
  • 10x50
20 min cardio 300 kcal

heb trouwens spierpijn in me buikspieren, van het deadliften i guess :P

Laatst bewerkt:
pffff, echt klasse training weer man. Ik vind jou ook echt sterk dude! Hoe lang train je nu???

Fenominaal weer, zoals altijd bij schouders. Ik denk dat mn schouder eraf zou vliegen als ik met 20kg+ ga side raisen haha. Op de foto's is overigens ook wel te zien waar de powers in je schouders vandaan komen. Zou je is een keer een fatsoenlijke MM kunnen maken zodat we alle schouderkoppen kunnen zien?

Fenominaal weer, zoals altijd bij schouders. Ik denk dat mn schouder eraf zou vliegen als ik met 20kg+ ga side raisen haha. Op de foto's is overigens ook wel te zien waar de powers in je schouders vandaan komen. Zou je is een keer een fatsoenlijke MM kunnen maken zodat we alle schouderkoppen kunnen zien?

Zal kijken zondag, maar ik ben heel slecht in poses sorry:( weet niet hoe ik mijn schouders er goed uit kan laten komen

pffff, echt klasse training weer man. Ik vind jou ook echt sterk dude! Hoe lang train je nu???

Thnx, train nu bijna 11 maanden:) 15 maart train ik 1 jaar. Jij traint ook nog niet zo heel lang of wel?

Ik ben slapen, heb de rust hard nodig haha, morgen benen en dan 2 dagen rust. Ben echt benieuwd hoe benen gaan, op zondag gaat het namelijk niet zo heel best:P

Spreek jullie morgen wel weer jongen, truste!

Laatst bewerkt:
t*ring, dan ben je echt snel sterk geworden dude. Ik train ook nog niet zo lang idd. Ben bijna 10 maandjes bezig, 14 april, a.s. precies een jaar.

+1!

Sick side raises man...I'm jelly!;)

t*ring, dan ben je echt snel sterk geworden dude. Ik train ook nog niet zo lang idd. Ben bijna 10 maandjes bezig, 14 april, a.s. precies een jaar.

'vroeger' veel op me pa's bedrijf gewerkt, daar was je dagen fullbody bezig o.a. aan het gooien met kistjes van ongeveer 20 kilo:p denk dat daardoor en door wp de schouders al aardig ontwikkelt zijn

+1!

Sick side raises man...I'm jelly!;)

Straks benen, ff wat vids kijken hoe die frontsquat precies moet. Misschien is het handiger hem eerst in de smith te doen...?

Laatst bewerkt:
k snap ff niet waarom ik dit nog niet volgde.. :)

dikke gewichten, dikke massa. meer kan ik niet zeggen

abbo

abbo

hehe thnx man:)

Net ff 30 min geslapen en goed gegeten. Heeft me wel ff goed gedaan moet ik zeggen:p
Nu omkleden en naar de gym:) my favorite place :D

dutjes zijn altijd goed voor de groei ^^

maar je log motiveert me om grotere gewichten te pakken haha :D

maandag begin ik weer.

abbo

dutjes zijn altijd goed voor de groei ^^

maar je log motiveert me om grotere gewichten te pakken haha :D

maandag begin ik weer.

:p

Wel oppassen met blessures! zwaar is niet altijd beter he:)

Training 11-02-2011

Training ging best goed:) kon alleen geen frontsquats doen omdat het nogal druk was en ik dat ding al een half uur bezet hou met squate en stifflegged deads:p

Benen

Squat (deze keer zonder kussentje, heb altijd geleerd met :rolleyes: maargoed echt zwaar kon ik niet pakken ivm spierpijn in me trapz helaas.

• 10x60
  • 10x100
  • 7x130
  • 10x100
  • 10x100
  • 10x60

Stiff legged deadlifts (op zon verhoging, 1e keer dat ik hem doe :D) Lekkere oefening!

• 10x60
  • 8x80
  • 8x90
  • 10x100 (was kolere zwaar maar wel een heerlijke oefening:D)

Legg press

• 10x230
  • 10x230
  • 10x230
  • 10x230

Legg extensions

• 10x85
  • 8x85
  • 8x85
  • 8x85

walking dumbbell Lunges (ook eerste keer, wel ff wennen zeg..)

• 8x20
  • 8x20
  • 8x20
  • 10x20

Standing calf raises (smith, zonder stang meegerekend, geen idee wat dat ding weegt)

• 10x90
  • 10x110
  • 10x130
  • 10x130

Seated calf raises

• 10x70
  • 10x70
  • 10x70
  • 20x70

Echt, ik zou zo met jou benen gaan trainen. Knallen gewoon. Heerlijk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven