- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn wat een gewichten weer,
ouwe shofel dat je er rond loopt!

Wanneer is het voor jou een goede training maat, je meot wel realistisch blijven. Dit is wederom weer een goede training, maar ik zie je altijd erover klagen haha.

Als ik setjes deadlift met minimaal 150kg en 8 reps, als rows boven de 100 kilo komen. als schrugs boven de 200 zitten, als alle low rows sets op 115 zitten.
Hou van zwaar trainen, alle remmen los, nergens aan te hoeve denken..
Twijfel alleen of ik nou vanavond benen of schouders-biceps ga doen. Die barbell op mijn traps zal niet zo lekker voelen ben ik bang. Denk daarom dat het toch schouders/biceps word![]()

ben benieuwd naar je training
kga morgen ook biceps ik ga hem van jou naapen hoe jij hem vandaag gaat doen of al hebt gedaan![]()
maargoed hier de training

Fenominaal weer, zoals altijd bij schouders. Ik denk dat mn schouder eraf zou vliegen als ik met 20kg+ ga side raisen haha. Op de foto's is overigens ook wel te zien waar de powers in je schouders vandaan komen. Zou je is een keer een fatsoenlijke MM kunnen maken zodat we alle schouderkoppen kunnen zien?
weet niet hoe ik mijn schouders er goed uit kan laten komenpffff, echt klasse training weer man. Ik vind jou ook echt sterk dude! Hoe lang train je nu![]()
15 maart train ik 1 jaar. Jij traint ook nog niet zo heel lang of wel?
Fenominaal weer, zoals altijd bij schouders. Ik denk dat mn schouder eraf zou vliegen als ik met 20kg+ ga side raisen haha. Op de foto's is overigens ook wel te zien waar de powers in je schouders vandaan komen. Zou je is een keer een fatsoenlijke MM kunnen maken zodat we alle schouderkoppen kunnen zien?

t*ring, dan ben je echt snel sterk geworden dude. Ik train ook nog niet zo lang idd. Ben bijna 10 maandjes bezig, 14 april, a.s. precies een jaar.
denk dat daardoor en door wp de schouders al aardig ontwikkelt zijn
k snap ff niet waarom ik dit nog niet volgde..
dikke gewichten, dikke massa. meer kan ik niet zeggen
abbo

my favorite place 
k snap ff niet waarom ik dit nog niet volgde..
dikke gewichten, dikke massa. meer kan ik niet zeggen
abbo
dutjes zijn altijd goed voor de groei ^^
maar je log motiveert me om grotere gewichten te pakken haha![]()
maandag begin ik weer.

kon alleen geen frontsquats doen omdat het nogal druk was en ik dat ding al een half uur bezet hou met squate en stifflegged deads
maargoed echt zwaar kon ik niet pakken ivm spierpijn in me trapz helaas.
) Lekkere oefening!
)