MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben wel benieuwd, wat je doet als je gaat supersetten met je benen:D

Haha t*ring goede training weer gast

• Topic Starter Topic Starter
Echt, ik zou zo met jou benen gaan trainen. Knallen gewoon. Heerlijk

haha vind het echt heerlijk die benen. Bij die legg press alles geven en gewoon de pijn door heel je benen heen voelen maar dan toch nog die laatste reps willen doen:D ik dacht dat ik dood ging bij die stifflegg deadlifts, laatste reps waren echt heel zwaar:) zal morgen wel als een manke lopen:p

Ik ben wel benieuwd, wat je doet als je gaat supersetten met je benen:D

Haha t*ring goede training weer gast

Thnx, ja idd supersets is wel een goed idee. Nog suggesties van oefeningen voor de superset?:)

Ik ben douche en slapen!:D

Zo vandaag hele dag gewerkt, veel zalm, makreel, kibbeling, noten en lekkere aardbeien naar binne gewerkt. Zo nasi met kipfilet en gebakken ei, flink die kh laden:)

Vandaag bij perry sport nieuwe handschoenen gehaald met polsversterking, maandag eens ff uit proberen:)

Laatst bewerkt:
voor hoeveel heb je ze gehaald:)

haha vind het echt heerlijk die benen. Bij die legg press alles geven en gewoon de pijn door heel je benen heen voelen maar dan toch nog die laatste reps willen doen:D ik dacht dat ik dood ging bij die stifflegg deadlifts, laatste reps waren echt heel zwaar:) zal morgen wel als een manke lopen:p

Thnx, ja idd supersets is wel een goed idee. Nog suggesties van oefeningen voor de superset?:)

Ik ben douche en slapen!:D

superset aanraders voor benen:
SDL met een leg curl variant.
leg extension met legcurl variant of (walking)lunges
Squat in smith met leg press
legpress of hack squat met walking lunges
legpress met verschillende standen van de voeten. (bv normale stand met wijde of smalle stand)

FIjn weekend!

What am I doing with my life am I living it or am I just going to some hum drum job that I don't really wanna be at doing some miniscule task being paid to be a mindless drone or am I out there living my life on my terms the way I want to live doing thing that I want to do make no mistake as hard as this is- this is what I want to do!
Some people can make fun of it, they can crack jokes they can sit back and analyze and criticize and make all the fun they want but I'm living my life.

"You don’t try to build a wall, you don’t set out to build a wall, you don’t say I’m going to build the biggest, badest, greatest wall that’s ever been build….you say, I am going to lay this brick as perfectly as a brick can be laid, and you do that every single day and soon you have a wall!"

http://www.youtube.com/watch?v=nZcGgs1ruNU

Laatst bewerkt:
Zo lekker uitgeslapen om 10.30 en goed gegeten. Moet alleen helaas huiswerk maken.. maargoed hoort er bij he.

Ga mijn cut 1 week in korte. Dus aankomende week is mijn laatste week.
Ben van plan een cycle te volgen van 2 weken bulk, 1 week cut. In de bulk ben ik vanplan rond de 3900/4000 kcal te gaan zitten en in de cut rond de 3000 zoals nu met 4/5x cardio pw. Volgende week zondag alvast wat creatine laden:)

Edit: net mijn bulk schema klaar iemand tijd om te kijken dan upload ik hem ff?

Straks nieuwe pics

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow goed fysiek en nette krachtstats man:thumbs:

Duidelijk een stuk droger dan voorheen! Taille ziet er smaller uit, schouders krijgen wat meer definitie en je borst komt ook een stuk beter uit. Persoonlijk zou ik nog even doorgaan met cutten totdat je op de 11/12% zit.

Duidelijk een stuk droger dan voorheen! Taille ziet er smaller uit, schouders krijgen wat meer definitie en je borst komt ook een stuk beter uit. Persoonlijk zou ik nog even doorgaan met cutten totdat je op de 11/12% zit.

Thanks, ben ook aardig tevreden met het resultaat.:D
Nog 1 week dan hou ik er mee op, heb er echt genoeg van..:p

Twijfel alleen of ik nou beter kan bulk cycle dus 2 weken bulk en 1 week cut met 3800/3900 kcal in de bulk 3000 in cut.

Of gewoon clean bulken op 3500 kcal.. :rolleyes:

Wat raad jij aan?

Wow goed fysiek en nette krachtstats man:thumbs:

Thnx, gelukkig word hard werken ook nog beloond:)

ga je echt nie verder cutten :O? als je nog ff doorgaat paar maandjes ben je shredded hehe :P

Goed bezig, komt door al die visjes;)

Zo dat gaat goed kerel, idd nog ff door cutten. Komt erg dichtbij nu.

cheers

Mee eens!
Goed bezig bro.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven