zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt, ik zou zo met jou benen gaan trainen. Knallen gewoon. Heerlijk
ik dacht dat ik dood ging bij die stifflegg deadlifts, laatste reps waren echt heel zwaar
zal morgen wel als een manke lopen
Ik ben wel benieuwd, wat je doet als je gaat supersetten met je benen
Haha t*ring goede training weer gast

haha vind het echt heerlijk die benen. Bij die legg press alles geven en gewoon de pijn door heel je benen heen voelen maar dan toch nog die laatste reps willen doenik dacht dat ik dood ging bij die stifflegg deadlifts, laatste reps waren echt heel zwaar
zal morgen wel als een manke lopen
Thnx, ja idd supersets is wel een goed idee. Nog suggesties van oefeningen voor de superset?
Ik ben douche en slapen!![]()
Zo vandaag hele dag gewerkt, veel zalm, makreel, kibbeling,

?
en krijg altijd korting dusja
Nee op de markt, 2 kramen naast de viskraamen krijg altijd korting dusja
(en het is zaterdag he haha)
.
Duidelijk een stuk droger dan voorheen! Taille ziet er smaller uit, schouders krijgen wat meer definitie en je borst komt ook een stuk beter uit. Persoonlijk zou ik nog even doorgaan met cutten totdat je op de 11/12% zit.

ga je echt nie verder cutten :O? als je nog ff doorgaat paar maandjes ben je shredded hehe![]()

Duidelijk een stuk droger dan voorheen! Taille ziet er smaller uit, schouders krijgen wat meer definitie en je borst komt ook een stuk beter uit. Persoonlijk zou ik nog even doorgaan met cutten totdat je op de 11/12% zit.