- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je nog sups gebruik voor het cutten?
welke supps gebruik je eigneiljk "gewoon"zeg maar?
Thanks, ben ook aardig tevreden met het resultaat.
Nog 1 week dan hou ik er mee op, heb er echt genoeg van..
Twijfel alleen of ik nou beter kan bulk cycle dus 2 weken bulk en 1 week cut met 3800/3900 kcal in de bulk 3000 in cut.
Of gewoon clean bulken op 3500 kcal..
Wat raad jij aan?
Als je niet verder wilt met de cut, wat imo zonde is aangezien je nu goed bezig bent en ook nog maar net pas bent begonnen. Wat betreft de bulk/cut cycle, ik ben er zelf wel erg benieuwd naar, geen idee wat het je op gaat leveren. Clean bulk weet je zeker dat je goed zit.

Voor mijn gevoel zit ik echt al 3 maanden in de cut, ben begin dit jaar begonnen
cut bulk cycle ga ik zeker doen, lees er positieve ervaringen over. Dit zig zag effect schijnt goed te zijn voor je metabolisme, het fjine weet ik er nog niet van. Morgen eens wat artikeltjes posten.
Ik ben slapen, welterusten allemaal![]()
een al te erg jojo effect schijnt toch niet goed te zijn?
?

Sterke bench manZoiets wou ik ook bereiken voor juli.. Heb het al verschoven naar eind dit jaar
![]()
maar in de cut ga ik dat echt niet proberen hahaSterke bench manZoiets wou ik ook bereiken voor juli.. Heb het al verschoven naar eind dit jaar
![]()

That way
nuja, ik doe nu 1/6/1/6/1/6.. dusjaGaat voor mij niet veel uitmaken lijkt me
![]()