Fitness Seller

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heb je nog sups gebruik voor het cutten?

welke supps gebruik je eigneiljk "gewoon"zeg maar?

Thanks, ben ook aardig tevreden met het resultaat.:D
Nog 1 week dan hou ik er mee op, heb er echt genoeg van..:p

Twijfel alleen of ik nou beter kan bulk cycle dus 2 weken bulk en 1 week cut met 3800/3900 kcal in de bulk 3000 in cut.

Of gewoon clean bulken op 3500 kcal.. :rolleyes:

Wat raad jij aan?

Als je niet verder wilt met de cut, wat imo zonde is aangezien je nu goed bezig bent en ook nog maar net pas bent begonnen. Wat betreft de bulk/cut cycle, ik ben er zelf wel erg benieuwd naar, geen idee wat het je op gaat leveren. Clean bulk weet je zeker dat je goed zit.

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet verder wilt met de cut, wat imo zonde is aangezien je nu goed bezig bent en ook nog maar net pas bent begonnen. Wat betreft de bulk/cut cycle, ik ben er zelf wel erg benieuwd naar, geen idee wat het je op gaat leveren. Clean bulk weet je zeker dat je goed zit.

Voor mijn gevoel zit ik echt al 3 maanden in de cut, ben begin dit jaar begonnen:p

cut bulk cycle ga ik zeker doen, lees er positieve ervaringen over. Dit zig zag effect schijnt goed te zijn voor je metabolisme, het fjine weet ik er nog niet van. Morgen eens wat artikeltjes posten.

Ik ben slapen, welterusten allemaal;)

Vanavond lekker borst-triceps:D

Ziet er goed uit =) Zelf zou ik ook niet verder cutten denk ik, maar wie weet hoe ik erover denk als ik over enkele weken wat droger sta :)

suc6 man, kan je misschien je cutschema posten?
ik namelijk ook cutten over 2-3 weken ff 3 weken cutten met animal cut, omdat het kan :P ben namelijk benieuwd of ik in 3 weken er hooguit 1 procent af kan krijgen.

Voor mijn gevoel zit ik echt al 3 maanden in de cut, ben begin dit jaar begonnen:p

cut bulk cycle ga ik zeker doen, lees er positieve ervaringen over. Dit zig zag effect schijnt goed te zijn voor je metabolisme, het fjine weet ik er nog niet van. Morgen eens wat artikeltjes posten.

Ik ben slapen, welterusten allemaal;)

een al te erg jojo effect schijnt toch niet goed te zijn?

Training 14-02-2011

het ging aardig, maar kan natuurlijk altijd beter:)

BP

• 10x60
  • 8x80
  • 8x100 met moeite
  • 4/5x110
  • 7x100 (ging bijna fout, spotter lette niet op)
  • 8x90

Dumbbell press (kg per hand)

• 8x36
  • 7x36

Dumbbell flies

• 10x24
  • 8x24

Cable cross over

• 10x40
  • 8x47,5
Cable van ondere naar boven halen

• 8x30
  • 8x30

peck deck

• 8x60
  • 8x55

Soort peck deck maar dan met stangen:p

8x65
8x75

Triceps

CGBP

• 8x80
  • 8x80
  • 8x80
  • 8x80
  • 10x80

French press

• 7x50
  • 8x40
  • 8x40
  • 10x40

Seated cable extensions

• 10x20
  • 10x17x5
  • 10x17,5
  • 8x20

Zittend dat ding naar onderen drukken

• 8x100
  • 8x75

Chest dips

• 10xbw

15 min cardio 200 kcal

Laatst bewerkt:
Damn, weer een mega training man. Sterke flys ook! Doe ik je nog niet na.

Sterke bench man :P Zoiets wou ik ook bereiken voor juli.. Heb het al verschoven naar eind dit jaar :P

Sterke bench man :P Zoiets wou ik ook bereiken voor juli.. Heb het al verschoven naar eind dit jaar :P

gewoon je max+5/10 kg er bij gooien en iedere keer 1 of 2 reps doen. Bij mij gaat die bench dan automatisch omhoog:p maar in de cut ga ik dat echt niet proberen haha

Heh?

Gewoon 2 neg dan met 10kg meer bedoel je? :P

That way

nuja, ik doe nu 1/6/1/6/1/6.. dusja :D Gaat voor mij niet veel uitmaken lijkt me :P

zo vandaag even rust dagje, rest van de dagen wel gewoon trainen. Vandaag heel vroeg op daarom ben ik even een half uurtje wezen slapen. Was echt kapot:p

Morgen rug op het programma, ga mooie hele setjes maken dus geen 3 of 4 reps meer. Twijfel of ik een deload ga inlassen na deze week, wil volgende week beginnen met bulken.
Maarja of je het nodig hebt is een 2e:p
Kan natuurlijk ook deze laatste trainingen van de cut het volume iets verminderen.

JE gaat lekker poloerwater

keep it going man!:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven