Bia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe ik doe ook die energydranks ervoor. als ik energy drink pak op rustdagen in de ochtend + middag sta ik een stuk droger![]()
De voedingswaarde van 60 gram kipfilet klopt niet, maak daar minimaal 100 gram van. Verder zou ik dat energy drankje er ook uit gooien met 28 gram suikers en als je echt helemaal clean wilt eten zou ik die 500 ml melk er ook uit gooien, en daar dan rijst bij zetten en evt wat meer tonijn.

Als je persé een boost wil voor je training bestel dan gewoon voor 8 euro caffeine pillen of eventueel een pre workout.

Waarom zou ik dat halen als ik ook goed ga op een energydrankje?![]()
Je vraagt toch feedback over je voedingsschema? Dat geef ik je dmv het advies dat die 28 gram suikers die je nu hebt staan niks aan je voeding toevoegen..Waarom zou ik dat halen als ik ook goed ga op een energydrankje?![]()
Je vraagt toch feedback over je voedingsschema? Dat geef ik je dmv het advies dat die 28 gram suikers die je nu hebt staan niks aan je voeding toevoegen..

je kan ze gratis opwaarderen hehe als ik begrijpt wt ik bedoel ik had 1tje gekocht voor 20 euro met 150 saldo

) ''
)

)