XXL Nutrition

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De voedingswaarde van 60 gram kipfilet klopt niet, maak daar minimaal 100 gram van. Verder zou ik dat energy drankje er ook uit gooien met 28 gram suikers en als je echt helemaal clean wilt eten zou ik die 500 ml melk er ook uit gooien, en daar dan rijst bij zetten en evt wat meer tonijn.

• Topic Starter Topic Starter
hehe ik doe ook die energydranks ervoor. als ik energy drink pak op rustdagen in de ochtend + middag sta ik een stuk droger :P

De voedingswaarde van 60 gram kipfilet klopt niet, maak daar minimaal 100 gram van. Verder zou ik dat energy drankje er ook uit gooien met 28 gram suikers en als je echt helemaal clean wilt eten zou ik die 500 ml melk er ook uit gooien, en daar dan rijst bij zetten en evt wat meer tonijn.

Zonder de cafeine voor de training voel ik me vaak slaperig door een vaak lange school dag. Dit pept mij een beetje op en ga ik er ook zeker in laten. Kan het evt omwisselen voor een suikervrije variant maar dan is wss het effect weg. Caffeine zorgt ook dat de vetverbranding stijgt. De melk is puur omdat het makkelijk is als ik op school zit.

De kipfilet zal ik even aanpassen;)

Als je persé een boost wil voor je training bestel dan gewoon voor 8 euro caffeine pillen of eventueel een pre workout.

Supps en zeik boeit me ook niet zo veel mja :)
Zou iig ook gw energiedrank fzo nemen :P Kan niet al te veel kwaad bij je lijkt me :D

hehe ik doe zoiezo sugar free lol. maar volgens mij is de caffeine vocht afdrijvend waardoor het lijkt dat je droger staat dat las ik ooit ergens

Je vraagt toch feedback over je voedingsschema? Dat geef ik je dmv het advies dat die 28 gram suikers die je nu hebt staan niks aan je voeding toevoegen..

Dat klopt, ik geef aan dat het mij helpt om op te peppen. Over die paar kh maak ik me echt niet druk, dat verbrand ik wel tijdens KT;):)

Laatst bewerkt:
Ik vanochtend fijn de bus in, ingelogd met ov, rijd de chauffeur keihard weg. Ik donder bijna op me bek, maar kon me nog net vastgrijpen. Maar raad eens...ik had me ov in me hand. Die is nu dus door midden..

Dank u buschauffeur

Dan maar morgen fietsen:(

Had ff bij de supermarkt een monster energy drink gehaald , om lekker naar binnen te werken voor de training. Dat is dan weer iets positief:)

vanavond borst-tri op het programma. eerste dag bulk gaat lekker, ben blij dat ik weer wat meer naar binnen kan werken en niet zo precies hoef te kijken;)

rij je niet gratis dan met die ov

je kan ze gratis opwaarderen hehe als ik begrijpt wt ik bedoel ik had 1tje gekocht voor 20 euro met 150 saldo

;o ik volgend jaar ook hehe zit nu nog op middelbare school

jij weer met je filmpjes :P

wel bruut hoor :)

iron for life

Training 21-02-2011

Crea heeft volgens mij goed aangeslagen, zondag rond de 20 mg genomen. Deze ochtend en middag nog 10:)

BP

• 10x60 opwarmen
  • 8x80 opwarmen
  • 100x8 (laatste met hulp)
  • 3x120 (had er meer van verwacht maar dat komt wel goed:D) ''
  • 8x100 (laatste met hulp)
  • 7x100 ''
  • 9x90 ''
Cable crossover

• 10x40
  • 8x45 (binnenkant borst voelde zo nice:))

Cable van onderen naar boven trekken:p

• 8x30
  • 6x35 fail

Dumbbell press

• 12x32
  • 8x36

Peck deck

• 8x65
  • 8x65
CGBP (ging slecht, vergeet iedere keer erna biceps te doen, ben zo gewend om triceps op maandag te pakken:p:rolleyes:)

• 7x70
  • 10x60
  • 10x60
  • 10 sec rust
  • 12x60

Lever triceps dip

• 10x100
  • 8x100
  • 8x100
  • 12x75

Skullcrusher

• 8x40
  • 8x30

French press

• 10x40
  • 12x40
Dumbbell extensions

• 10x12
  • 10x12

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven