Heerlijke warming up, alleen deze kou sucks. Ik ga ook fietsen over tijdje, wacht eerst op aangenamere temperaturen. Nu gewoon nog lekker met de auto, dikke terror of korn er op onderweg. Woest en opgefokt arriveren bij de gym.... Aint that sweeeeeet
In de kou is het juist lekker, ging vroegah toen ik nog geen kt deed lekker in de sneeuw hardlopen savonds toen het vroor.
Als ik jou was zou ik lekker met de auto gaan, als je daardoor een boost krijgt door de muziek is zoveel meer waard dan afgepeigerd van het fietsen aankomen

beter dan welke pre workout ooit, ik zelf luister vaak motivatie filmpjes voordat ik ga trainen.
Ik heb even wat advies nodig over de manier hoe ik nu train.
Ik merk, wat ik ook al eerder aangegeven had en volgens mij ook al een topic over gemaakt had dat ik meer rust nodig heb. Nu train ik met een 4 daagse split en zou dat eigenlijk voor geen problemen mogen zorgen. In deze 4 trainingen geeft ik altijd de volle 110%. Wat betekend zware gewichten, alle sets tot failure en door de pijn heen liften. Ik heb een keer geprobeerd dit niet te doen maar dit geeft mijn geen voldoening aan het eind van de training.
Ik wil gaan overstappen op een 3 daagse split. Nouja, dit wil ik eigenlijk niet maar om massa bij te komen zou ik het toch echt moeten doen. Ik ben de laatste dagen ook moe, gaap veel ook overdag en het voelt gewoon alsof mijn lichaam op is. Misschien dat ik 1 dag voor cardio er bij doe maar daarvoor wacht ik nog even op advies.
het liefst ben ik iedere dag in de gym, ik heb tijd omdat ik nu op school zit om veel te trainen. Ik vind het ook zwaar klote om minder te gaan trainen. Maar ik denk dat ik er uiteindelijk veel snellere gains mee haal dan dat ik me maar kapot blijf trainen.
Hoor graag jullie reacties, opmerkingen of wat dan ook