MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn nice training bro
En lang ook :P Mooie bp ook :) 140 zit er nog in voor de zomer lijkt me? :D

EDIT: Haha, keek ik eventjes wat die french press was, bleek dat ik die oefening ook al vaak deed maar gewoon naam niet wist/anders noemde :D Doe je iig ook zwaar zat :) Doet die bij u trouwens nooit "pijn" zeg maar aan schouders als je iets te ver naar achter/beneden gaat?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Damn nice training bro
En lang ook :P Mooie bp ook :) 140 zit er nog in voor de zomer lijkt me? :D

Ben nu in de eerste dag bulk, dus ik verwacht volgende week of de week er op :D

Nee heb nooit last van me schouders gelukkig, gewoon zorgen dat je boven arm recht blijft zeg maar ;)

Laatst bewerkt:
3 x 120, damn bro. Daar droom ik van, haha. Sterke training weer!

Mooie training kerel.

Super bench ook.

cheers

Nice, die zag ik nog niet :D

Wat een held toch, geen enkele andere bber die me zo kan intrigeren :)

Nette bench idd! Doe je veel triples, singles of was het deze keer gewoon testen?

Ik deed vroeger ook altijd nog die extra 2-3 voor kracht maar ben er een beetje mee gestopt , doe liever 10*100 dan 3*120 :p, borst groeit er ook beter van :D

Nice, die zag ik nog niet :D

Wat een held toch, geen enkele andere bber die me zo kan intrigeren :)

haha me 2:D

Nette bench idd! Doe je veel triples, singles of was het deze keer gewoon testen?

Ik deed vroeger ook altijd nog die extra 2-3 voor kracht maar ben er een beetje mee gestopt , doe liever 10*100 dan 3*120 :p, borst groeit er ook beter van :D

Ja doe ze in de bulk wel vaker, leuk om ook wat kracht te gainen:)

Vandaag gebracht naar school en vriend ff terug naar huis gebracht:) zou er morgen toch echt aan moeten geloven om te fietsen:p

Denk dat het wel stukke beter is moet ik zeggen voor een goede conditie op te bouwen. Het is gelukkig niet zo lang 15 min heen en 25 terug ;)

Heerlijke warming up, alleen deze kou sucks. Ik ga ook fietsen over tijdje, wacht eerst op aangenamere temperaturen. Nu gewoon nog lekker met de auto, dikke terror of korn er op onderweg. Woest en opgefokt arriveren bij de gym.... Aint that sweeeeeet

Heerlijke warming up, alleen deze kou sucks. Ik ga ook fietsen over tijdje, wacht eerst op aangenamere temperaturen. Nu gewoon nog lekker met de auto, dikke terror of korn er op onderweg. Woest en opgefokt arriveren bij de gym.... Aint that sweeeeeet

In de kou is het juist lekker, ging vroegah toen ik nog geen kt deed lekker in de sneeuw hardlopen savonds toen het vroor.

Als ik jou was zou ik lekker met de auto gaan, als je daardoor een boost krijgt door de muziek is zoveel meer waard dan afgepeigerd van het fietsen aankomen:p beter dan welke pre workout ooit, ik zelf luister vaak motivatie filmpjes voordat ik ga trainen.

Ik heb even wat advies nodig over de manier hoe ik nu train.
Ik merk, wat ik ook al eerder aangegeven had en volgens mij ook al een topic over gemaakt had dat ik meer rust nodig heb. Nu train ik met een 4 daagse split en zou dat eigenlijk voor geen problemen mogen zorgen. In deze 4 trainingen geeft ik altijd de volle 110%. Wat betekend zware gewichten, alle sets tot failure en door de pijn heen liften. Ik heb een keer geprobeerd dit niet te doen maar dit geeft mijn geen voldoening aan het eind van de training.

Ik wil gaan overstappen op een 3 daagse split. Nouja, dit wil ik eigenlijk niet maar om massa bij te komen zou ik het toch echt moeten doen. Ik ben de laatste dagen ook moe, gaap veel ook overdag en het voelt gewoon alsof mijn lichaam op is. Misschien dat ik 1 dag voor cardio er bij doe maar daarvoor wacht ik nog even op advies.

het liefst ben ik iedere dag in de gym, ik heb tijd omdat ik nu op school zit om veel te trainen. Ik vind het ook zwaar klote om minder te gaan trainen. Maar ik denk dat ik er uiteindelijk veel snellere gains mee haal dan dat ik me maar kapot blijf trainen.

Hoor graag jullie reacties, opmerkingen of wat dan ook:)

Week deload zou ik doen, als het goed is je CNS daarna wel weer hersteld.

Week deload zou ik doen, als het goed is je CNS daarna wel weer hersteld.

ja kan het proberen, 1 weekje lichte gewichten pakken moet wel lukken. Heb alleen een borst training er op zitten die wel gewoon normaal was.

Woesdag rug, ga dan alles gewoon licht doen:)

Hahaha volgens mij moet ik van de AAS af en aan de crea!:p
Brute gewichten weer ennne toffe filmpjes ook btw.

Moeilijke vraag, ik zou je geen goed advies kunnen geven, domweg omdat ik daar geen verstand van heb.

Ik kan je wel zeggen wat ik zou doen. Ik zou gewoon elke dag knallen, gewoon knallen tot je er bij neer valt... Maar ik ben gek.... of was ik nou een vliegtuig.... Mamaaaaaaaaaaaaaa, ben ik gek of een vliegtuig.......... Maaaammmm ik vraag je wat.,......

dus....

Die moeheid zal niet aan een 3, 4 of 5daagse split liggen maar aan te weinig rust. Denk ik persoonlijk.. Hoe lang slaap je per dag?

Hahaha volgens mij moet ik van de AAS af en aan de crea!:p
Brute gewichten weer ennne toffe filmpjes ook btw.

haha ik zal het zeker proberen, kost geen drol en werkt prima:)

Moeilijke vraag, ik zou je geen goed advies kunnen geven, domweg omdat ik daar geen verstand van heb.

Ik kan je wel zeggen wat ik zou doen. Ik zou gewoon elke dag knallen, gewoon knallen tot je er bij neer valt... Maar ik ben gek.... of was ik nou een vliegtuig.... Mamaaaaaaaaaaaaaa, ben ik gek of een vliegtuig.......... Maaaammmm ik vraag je wat.,......

dus....

Haha, probeer ook nog wel te groeien als het even kan :D

Die moeheid zal niet aan een 3, 4 of 5daagse split liggen maar aan te weinig rust. Denk ik persoonlijk.. Hoe lang slaap je per dag?

toch wel 7/8 uurtjes per dag

7 uur is perfect.. Maar als ik, wat ik niet al te veel doe (door mijn oh zo leuke knie), benen eens "zwaar" train zeg maar.. Dan kom ik met 7 uur niet toe hoor :P Dan komt 9 uur al beter in de buurt ^^
En aangezien jij toch wel altijd heavy gaat...

7 uur is perfect.. Maar als ik, wat ik niet al te veel doe (door mijn oh zo leuke knie), benen eens "zwaar" train zeg maar.. Dan kom ik met 7 uur niet toe hoor :P Dan komt 9 uur al beter in de buurt ^^
En aangezien jij toch wel altijd heavy gaat...

Ik denk dat ik 1 training over sla, gaat denk ik schouders-biceps worden. Dan doe ik morgen rug en donderdag/vrijdag benen.
Paar setjes curls kan er altijd nog wel doorheen;)

+1

Toch mijn mening:

Misschien moet je drie dagen knallen 110% en verder afwisselen met cardio of een wat lichtere oefeningen.

Of misschien sommige oefeningen wat langer late rusten en andere oefeningen wat vaker doen!

Maar wel heel goed naar je lichaam luisteren. Het geeft niet voor niks aan dat het niet lekker is!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven