Fitness Seller

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
+1

Toch mijn mening:

Misschien moet je drie dagen knallen 110% en verder afwisselen met cardio of een wat lichtere oefeningen.

Of misschien sommige oefeningen wat langer late rusten en andere oefeningen wat vaker doen!

Maar wel heel goed naar je lichaam luisteren. Het geeft niet voor niks aan dat het niet lekker is!!!

Knallen ga ik ook, deadlift en BOR pak ik morgen gewoon lekker zwaar, de rest gewoon perfect op techniek en niet zon hoog gewicht.
:D

Hoef ik ook geen training over te slaan:)

Thnx iedereen :D

Training 23-02-2011

Zo heb het even rustig aan gedaan.

NOT

DL

• 10x60
  • 8x100
  • 8x140
  • 6x160
  • 2x180
  • 7x140
  • 12x100

BOR

• 6x100
  • 8x90
  • 10 sec rust meteen door
  • 8x90
  • 8x80

Low row

• 125 x6
  • 115x8
  • 115x8
  • 14x100 (helemaal leeg pompen:))

Lat pulldown

• 7x95 wide
  • 8x85 wide
  • 10x85 niet wide:p
  • 8x85 niet wide

Machine chest press maar dan pak je hem andersom voor je rug

• 10x75
  • 8x85
  • 8x85
  • 10x45 (relax setje)

Schrugs

• 10x140
  • 8x180
  • 8x200
  • 30x140
  • 30x140

Zieke training :')

en 8x200 shrugs.. lol :')

Matige training bro, valt me wat tegen eerlijk gezegd.:(

J/k beest, je zal onderhand wel traps tot aan je oren hebben he?:D
Hoe doe je die 'reverse' chestpress precies en wat is het voor machine?Klinkt interessant namelijk.

Zieke training :')

en 8x200 shrugs.. lol :')

Matige training bro, valt me wat tegen eerlijk gezegd.:(

J/k beest, je zal onderhand wel traps tot aan je oren hebben he?:D
Hoe doe je die 'reverse' chestpress precies en wat is het voor machine?Klinkt interessant namelijk.

Ja traps groeien wel aardig moet ik zeggen:)
Het is een chest press machine, ik doe hem zo http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/LVWideGripSeatedRow.html

Alleen deze kerel haalt hem van boven naar ondere, bij de chest press machine gaat deze gewoon in 1 lijn horizontaal zeg maar. Ik haal trouwens me ellebogen niet zo heel overdreven ver naar achteren

@, ja die alleen pak ik hem dan horizontaal vast :D

Hm...:hitit:

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Ja traps groeien wel aardig moet ik zeggen:)
Het is een chest press machine, ik doe hem zo http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/LVWideGripSeatedRow.html

Alleen deze kerel haalt hem van boven naar ondere, bij de chest press machine gaat deze gewoon in 1 lijn horizontaal zeg maar. Ik haal trouwens me ellebogen niet zo heel overdreven ver naar achteren

@, ja die alleen pak ik hem dan horizontaal vast :D

Ok. duidelijk.:)

sterke training man,deadlift is nice. Alle andere oefeningen ook eigenlijk:P

Dat had ik al ergens gelezen..

Waarom on als je nog lang niet het max uit jezelf hebt gehaald? domme ecto

...

:trollface:

...

Sorry watertje, ik stop ook :D

180, bruut brother - helemaal na dat volume.

Heb nog even nagedacht over die moeheid. Je geeft aan bij elke oefening tot failure te gaan - ik denk dat jij je lichaam daarmee gewoon overbelast wat resulteerd in moeheid (te weinig tijd om te herstellen). Ik zou je aanraden om gewoon 2 a 3 oefening (per training) tot failure te trainen en de rest gewoon 3 x 10 o.i.d.

180, bruut brother - helemaal na dat volume.

Heb nog even nagedacht over die moeheid. Je geeft aan bij elke oefening tot failure te gaan - ik denk dat jij je lichaam daarmee gewoon overbelast wat resulteerd in moeheid (te weinig tijd om te herstellen). Ik zou je aanraden om gewoon 2 a 3 oefening (per training) tot failure te trainen en de rest gewoon 3 x 10 o.i.d.

Thnx:) ga morgen nog trainen en dan vrijdag even een keer niet, dan heb ik 3 dagen achter elkaar rust. Is idd een goed idee om ze niet bijna allemaal tot faillure te doen. thnx:D

vandaag lekker spierpijn in de rug:p vanavond schouders-biceps-benen en dan 3 dagen volledige rust:)

Damn, sick shit dude!

Spierpijn is nice.

beaasttt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven