AndroidHealthClinic

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
sorry ik heb echt geen puf meer om nog wat te posten, training was redelijk maar merkte echt dat ik op was.

Nu 3 dagen rust

fijne dagen

3 dagen rust....

Hij is gek he, whaha

Ik heb volgende week 4 dagen rust, tenminste met trainen want dan zuip ik me 3 dagen lam ivm carnaval! hoppa.

3 dagen rust....

Hij is gek he, whaha

Ik heb volgende week 4 dagen rust, tenminste met trainen want dan zuip ik me 3 dagen lam ivm carnaval! hoppa.

haha ga morgen misschien trainen, ik doe verder niet aan carnaval heb het in die week druk genoeg met school, zit in het laatste jaar vandaar:p

Pff..vandaag wat een dag. Gisteren avond koppijn en last van de darmen. Had sinds hele lange tijd weer 2/3 handjes chips gegeten, was een nieuwe satè smaak. En ik denk niet dat me lichaam het leuk vond om opeens zoveel zout binnen te krijgen. Werd vanochtend wakker alsof ik de hele nacht niet geslapen had, maarja moest toch werken. Hele dag duf, wel gegeten.
Hoop dat het morgen wat beter is, dan ga ik in de ochtend cardio en misschien even buik trainen.

Vanavond maar eens film kijken thuis

Laatst bewerkt:
voel me vandaag gelukkig stukke beter, wel net pas wakker lekker 10 uur geslapen. Zo ff brinta naar binnen werken:p

spieren voelen ook keihard aan, goed teken:D morgen knallen!

Nice kerel!

Nou jij hebt voor mij er bij geslapen dan, pfffff 4 uurtjes gehad maar. Klote vroege dienst, zodadelijk opladen en dan gelijk na het werk trainen in de home gym van mijn neefje.... Knallen met die shit:D

Nice kerel!

Nou jij hebt voor mij er bij geslapen dan, pfffff 4 uurtjes gehad maar. Klote vroege dienst, zodadelijk opladen en dan gelijk na het werk trainen in de home gym van mijn neefje.... Knallen met die shit:D

Nouja ik moet zo wel gaan leren de hele dag, ik snap echt niet dat scholen meteen na het weekend een toets plannen..
man wat een k*t weekend:p

Nice rug pic trouwens mooie v:)

Laatst bewerkt:
Nouja ik moet zo wel gaan leren de hele dag, ik snap echt niet dat scholen meteen na het weekend een toets plannen..
man wat een k*t weekend:p

Nice rug pic trouwens mooie v:)

School, pffff blij dat ik dat niet meer heb.

Thanks, is van vorige week, rugje begint aardig te komen nu.

te vroeg gejuicht, om 13.30 2 eieren, broodje kipfilet (40gr) naar binnen gewerkt. Daarna echt heel misselijk gevoel. ben maar ff gaan liggen en het trekt dan heel langzaam weg

en moet nog steeds gaan leren:mad:
life sucks

Laatst bewerkt:
Moet ook zoveel leren altijd, school = no no... :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven