AndroidHealthClinic

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Moet ook zoveel leren altijd, school = no no... :(

Zou het liefst alleen willen trainen en eten:p een kantoor baan is sowieso niks voor mij. Zou na paar weken al gek worden. Ik wil iets gaan doen met wat ik het liefst doe, trainen. Een sportsschool beginnnen of een voedings opleiding volgen bijv. Iets wat me echt interesseert. Of een baan die goed te combineren is met BB. Om nou heel me leven te spenderen achter een bureau te zitten wil ik echt niet...het is helaas niet makkelijk om van je hobby je beroep te maken.

Zou het liefst alleen willen trainen en eten:p een kantoor baan is sowieso niks voor mij. Zou na paar weken al gek worden. Ik wil iets gaan doen met wat ik het liefst doe, trainen. Een sportsschool beginnnen of een voedings opleiding volgen bijv. Iets wat me echt interesseert. Of een baan die goed te combineren is met BB. Om nou heel me leven te spenderen achter een bureau te zitten wil ik echt niet...het is helaas niet makkelijk om van je hobby je beroep te maken.

Bwa, als je dan toch een sportschool begin, wil ik per direct een baantje als instructeur :') (en niet slecht betaald liefst :P)

sterkte man!

kan me vinden in je visie wat betreft toekomstplannen.

Ik zelf heel veel te twijfelen over welke vervolgopleiding ik ga doen. ( ik studeer dit jaar pas af van VWO)

Ik wilde eerst bewegingswetenschappen gaan doen, maar de beroepenmarkt is daar niet echt uitgebreid bij en dan moet ik op kamers, wat heel veel tijd in beslag zal nemen qua extra werk en huishouden = minder tijd om te trainen en eten.

Dus nu wil ik een opleiding in de buurt doen. Moeilijke keuzes..liefst zou ik ook wat hiermee gaan doen, trainen is gewoon DE SHIT.

Dus dan kom je gauw op fysiotherapie uit maar dan heb je weer weinig kans ingeloot te worden. nu kijk ik nog ff verder..

excuus voor t ge ouwehoer. :p

pak je rust en ben benieuwd naar je volgende training, later

tof, ik ben na dit jaar klaar met mbo niv 4, gelukkig maar. Kreeg de kans niet om havo te doen, vanwege ene tekort van 0.1 op me vmbo t rapport waar ik niks deed:p

Maargoed, ik wil ook fysio gaan doen maar die loting is idd klote. of voeding en diëtiek :rolleyes: moet maar eens naar die open dagen gaan om te kijken..

voor nu ben ik douche en slapen;) ciao

Net shake, brinta, vis olie cap en crea naar binnen gewerkt. Daarna naar de wc, zware diarree. Voel me darmen borellen.

Heb dit al een keer eerder gehad, oorzaak weet ik nog steeds niet maar het is altijd zo weer over???

Ben benieuwd hoe ik me vanavond voel voor het trainen..

Laatst bewerkt:
Als je dan moet squatten :rolleyes:

Gaat hem vanavond niet worden ben ik bang, ook de hele dag al slecht gegeten. Het wil er echt niet in:(

Hmmm ****t up kerel.

Beterschap!

Hmmm ****t up kerel.

Beterschap!

Thanks!:)

het gaat een beetje met golven, heb net even 2 activia toetjes die goed zijn voor je stoelgang. En ik moet zeggen dat het aardig werkt, voel me meteen stukke beter.
Ben nu ei-tonijn en melk naar binnen aan het werken. Zo meteen even slapen als het lukt:)

Kerel, je bent gewoon oververmoeid denk ik, je lichaam trekt het ff niet meer...is ook niet zo gek toch?
Anyway beterschap man!;)

Kerel, je bent gewoon oververmoeid denk ik, je lichaam trekt het ff niet meer...is ook niet zo gek toch?
Anyway beterschap man!;)

Laatste training was vorige week donderdag:mad: ik had 3 extra dagen gepland om goed te rusten. En dan word ik ziek! Hoe kan het:p worden er dus een paar meer..
Nouja echt ziek ben ik niet, wel naar school geweest op de fiets ook nog. Maar alles wat ik eet voel ik letterlijk door me darmen heen gaan, en ook hele vieze scheten. Heb dit al een keer eerder gehad en kreeg toen flinke ruzie met me ma omdat de hele kamer zo ranzig stonk dat ze de luchtverfrisser van de wc had gepakt hahaha

mss wat meer groenten in je daily schema douwen.
zou kunnen dat je vezel tekort heb.

makkelijke bron van vezels is wortels/komkommer met schil/appel met schil/noten/havermout/erwten!/popcorn.

erwten zijn heel goed omdat dat onoplosbare vezels zijn, die schrapen je darmen goed schoon xd

nogmaals succes

mss wat meer groenten in je daily schema douwen.
zou kunnen dat je vezel tekort heb.

makkelijke bron van vezels is wortels/komkommer met schil/appel met schil/noten/havermout/erwten!/popcorn.

erwten zijn heel goed omdat dat onoplosbare vezels zijn, die schrapen je darmen goed schoon xd

nogmaals succes

Thanks, ik eet veel groente/brinta/noten/appels/bananen. Komkommer ben ik gek op maar hebben we nooit in huis liggen, ga die zeker ff halen morgen:)

Thanks kerel!

Laatste training was vorige week donderdag:mad: ik had 3 extra dagen gepland om goed te rusten. En dan word ik ziek! Hoe kan het:p worden er dus een paar meer..
Nouja echt ziek ben ik niet, wel naar school geweest op de fiets ook nog. Maar alles wat ik eet voel ik letterlijk door me darmen heen gaan, en ook hele vieze scheten. Heb dit al een keer eerder gehad en kreeg toen flinke ruzie met me ma omdat de hele kamer zo ranzig stonk dat ze de luchtverfrisser van de wc had gepakt hahaha

Lol @ luchtverfrisser!:roflol:

dayum dude

je moet indd ff je gestel btj rust geven, alles eruit kakken en weer met een frisse start beginnen.

daarna zou ik als ik jou was je dieet ff opnieuw inrichten, en de voeding wat beter combineert bij elkaar doen, voor optimale vertering.

btw, sinds ik lowcarb doe doordeweeks, laat ik geen scheten meer, en heb ik geen last van een opgeblazen gevoel. (SRS)

Zodra ik carbs neem samen met andere dingen begint het gescheit.
Ligt ook aan welke carbs, maar vaak voelt het gewoon niet goed.

Ik eet nu het gros van me carbs in het weekend met minder eiwitten en vet. En het gaat stuk beter met verteren.

http://bodyecology.com/articles/food_combining_optimal_health_and_weight.php

hier linkje met wat info.. je hoef niet alles toe te passen, maar paar dingen kunnen al een wereld van verschil maken.

Laatst bewerkt:
Heb het vooral sochtends, werk dan best veel naar binnen.

whey shake (44gr) +water 400/500 ml
brinta 100 gr +500ml water
visolie cap/crea

Word echt gek dat ik niet kan trainen damn!!!!!:mad::mad:

Hele dag klote gegeten, niet door me darmen maar door een klein blaartje op me tong die heerlijk tegen me tanden aan schuurt. Echt alles komt achter elkaar:(

Zo slapen en kijken hoe ik me dan voel, misschien vanavond naar de gym

Word echt gek dat ik niet kan trainen damn!!!!!:mad::mad:

Hele dag klote gegeten, niet door me darmen maar door een klein blaartje op me tong die heerlijk tegen me tanden aan schuurt. Echt alles komt achter elkaar:(

Zo slapen en kijken hoe ik me dan voel, misschien vanavond naar de gym

Ach jankert!:p
J/k, slaap lekker bro!;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven