Fitness Seller

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, die whey ga ik morgen bestellen, ben nu weekje bezig met die testo sting, kerel.... dat spul is de shit man, gisteren na de training echt kei harde armen, abnormale pomp. Ga volgende week nog een doos bestellen + een doos endo sting.

Door die rust heb je ook echt wel kracht, ik had maanden terug keer week rust gehad, ff naar de gym met opendag, wilde ff benchen en drukte toen 10 x 80, 6 x 100 en 4 x 120 zonder spotter en te easy. Rust helpt echt.

waterpoloer heeft test genoeg volgens mij :P

• Topic Starter Topic Starter

:D ben stiekem ook wel beetje trots op:p

Haha, die whey ga ik morgen bestellen, ben nu weekje bezig met die testo sting, kerel.... dat spul is de shit man, gisteren na de training echt kei harde armen, abnormale pomp. Ga volgende week nog een doos bestellen + een doos endo sting.

Door die rust heb je ook echt wel kracht, ik had maanden terug keer week rust gehad, ff naar de gym met opendag, wilde ff benchen en drukte toen 10 x 80, 6 x 100 en 4 x 120 zonder spotter en te easy. Rust helpt echt.

Ja is echt ziek, de pomp vooral. Ik ben echt heel benieuwd hoe ik reageer op een pwo. Ik ben heel moeilijk hyper te krijgen:p

Van die whey trouwens zou ik banaan bestellen, die is echt heel lekker. Ik heb nu berry blast maar die vind ik iets minder.

waterpoloer heeft test genoeg volgens mij :P

haha idd :D

Goed man, maar niet die energie gelijk verknallen:D:D.

ja mama:p

j/k:D

jezus man, echt berensterk voor een jaartje trainen en 18 jaar. Je hebt duidelijk je genen enorm mee:P. Je was zeker al flink sterk toen je voor het eerst naar de sportschool ging?

jezus man, echt berensterk voor een jaartje trainen en 18 jaar. Je hebt duidelijk je genen enorm mee:P. Je was zeker al flink sterk toen je voor het eerst naar de sportschool ging?

thx, ja hoe ik begon staat in de 1e post:p
maarja genen..? geen idee eigenlijk begrip is vrij groot.
Toen ik werd geboren had ik wel al hele grote handjes..maarja of dat iets met kracht oid te maken heeft, heb ik geen idee van.

Laatst bewerkt:
Ben benen gaan trainen, voelde weinig energie helaas. Ga ook niet de training posten want is een beetje hetzelfde als altijd.

Legg press ging voor geen meter, normaal setjes met 230 nu met 150..

wel een nieuwe SQ pr, 150x4:)

Tell me 'bout it.. Die leg press gaat bij mij al weken slecht :P

Wel mooi dat je nieuwe pr hebt :D

Van die whey trouwens zou ik banaan bestellen, die is echt heel lekker. Ik heb nu berry blast maar die vind ik iets minder.

Ben ik volkomen akkoord mee. Die berry blast smaakt naar van die gare kauwgom:D.

Nette gewichten verzet je trouwens broeder;)

Ben ik volkomen akkoord mee. Die berry blast smaakt naar van die gare kauwgom:D.

Nette gewichten verzet je trouwens broeder;)

Ja klopt, had al een keer een whey gehad met bijna precies dezelfde smaak. Berry Blast is ook wat klonteriger moet ik zeggen:p

Thanks he:D

Sodejuuuu, ik heb net die Berry Blast besteld man.... Hopelijk heb ik een andere smaak dan jullie.

Nette strakke hoppa PR dude!

cheers

Ben benen gaan trainen, voelde weinig energie helaas. Ga ook niet de training posten want is een beetje hetzelfde als altijd.

Legg press ging voor geen meter, normaal setjes met 230 nu met 150..

wel een nieuwe SQ pr, 150x4:)

Zie je wel dat je moet luisteren:D. Energie verknalt. Ja mama:lol:.

komt omdat ik nog steeds slecht eet door die maag griep mama:p

heb daar normaal gelukkig geen last van:D

Training was echt om te huilen:o

Ga denk ik niet trainen, ben moe en me lichaam heeft rust nodig. het recept is, slecht eten, ziek zijn en zwaar trainen.

Wil ook een ander trainingsschema, maar twijfel nog. Maandag een nieuwe pr met bankdrukken, dit was nooit gelukt als ik niet ziek was geweest (klinkt raar). Oftewel met meer rust gaan de trainingen voorruit en als het goed is de gains ook.

Iemand een idee? dacht zelf aan ub/lb zo is het wel mooi verdeeld
of een fullbody maar dat betekent 3 keer in de week, kan ik net goed een 3 daagse split nemen..?

Help!:p

Laatst bewerkt:
Jooo, neem gewoon mijn schema over voor de komende 3 maanden!

Een schema 3 maanden gebruiken... no good :D

Ik zou als ik jou was eens die 3 x Fullbody doen ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven