XXL Nutrition

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
sjonge jonge, weeg nog maar 99kg, trainingen gaan zwaar matig, eten gaat wel beter. Vanavond eens thee van me ma proberen, is speciale thee voor je darmen en maag.

ik nog maar 95 :( :D

Komt er wel bij bro, no worries :P

Gewicht is echt niet zo belangerijk, als je bent afgevallen omdat je je niet zo lekker voelt zit dat er echt zo wel weer bij! Zal wel voornamelijk vocht zijn dan.. En..tja eiwitten..gas..hmm die combi hoor ik ook wel vaker..:roflol: sorry moest ook ff lachen..
Leuke sport hé BB?;)

Gewicht is echt niet zo belangerijk, als je bent afgevallen omdat je je niet zo lekker voelt zit dat er echt zo wel weer bij! Zal wel voornamelijk vocht zijn dan.. En..tja eiwitten..gas..hmm die combi hoor ik ook wel vaker..:roflol: sorry moest ook ff lachen..
Leuke sport hé BB?;)

ja snap ik, maar ik heb er normaal geen last van. Ik neem rond de 300 gr eiwitten per dag

okee, miss overgestapt op andere eiwitten bv shakes van ander merk ofzo??

Denk dat die rugpic je geen recht doet bro, probeer eens een goede pose te maken.

okee, miss overgestapt op andere eiwitten bv shakes van ander merk ofzo??

Heb whey van B&f bery blast is bijna op. Heb dus banaan besteld waar ik totaal geen last van had..
iemand anders op het forum had ook een connectie met dezelfde symptomen en deze whey, dus wie weet ligt het aan de whey.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/opgeblazen-vol-gevoel-269975/#post5631721
Het hoeft natuurlijk niet maar het kan..

@Roth, ja ik kan dus echt geen goede rug poses lol, ik dacht dat deze nog wel aardig was...misschien een site met uitleg van de rug poses?:P

Laatst bewerkt:
Zo vandaag geen last van me buik, wel niet helemaal fit maargoed toch ff wezen trainen. Noxipro was binnen gekomen, merk wel dat ik niet uit te putten ben, en dat de pomp beter word. Ik had een halve scoop genomen dus het effect zal wel niet 100% zijn en nam het ook met whey maargoed..

Was me nieuwe schema vergeten maar wist nog een aantal oefeningen:rolleyes:

Rug+schouders

Chins

• 8xbw
  • 8xbw
  • 8xbw

Deadlift

• 10x60
  • 10x100
  • 8x140
  • 8x160
  • 5x180
  • 1x200
  • 1x210 fail
  • 1x210 fail
  • 10x140

Low row

• 10x115
  • 10x115
  • 10x100
  • 12x100

Pulldown wide

• 8x85
  • 8x85
  • 8x65
  • 8x60

BOR (techniek niet perfect)

• 10x80
  • 7x100
  • 8x90
  • 12x80

Schrugs

• 12x140
  • 15x160
  • 10x160
  • 12x160

Schouders

Seated mp (niet veel kracht meer helaas)

• 8x60
  • 7x60
  • 6x50
  • 6x50

Upright row

• 8x60
  • 8x60
  • 8x55
  • 8x55

One hand lever seated rear lateral raise (damn wat een naam)

• 10x65
  • 6x65
  • 10x60
  • 12x45

Zonde van die 210 man

Nevertheless, mooie training na ziek te zijn en nog een beetje te zijn :D

Dat is fijn, geen last meer van je buik

Bro, wat een deadlift weer man! Strong as ****.

Mooi dat je eindelijk geen last meer heb van je buik/maag. Knallen maar!

Dat is fijn, geen last meer van je buik

Ja gelukkig wel:D

Bro, wat een deadlift weer man! Strong as ****.

Mooi dat je eindelijk geen last meer heb van je buik/maag. Knallen maar!

Thnx, noxi heeft zijn werk aardig gedaan. Verrek van de spierpijn, zelfs in me benen:eek::p

Net ff naar voetbalplaatjes ruilen geweest in gelredome, terwijl ik ze eigenlijk niet spaar. Me ma helemaal blij dat ze ze allemaal had, we hadden een hele waslijst aan nummers die ze nog moest hebben vandaar:rolleyes::p

Zon beetje alle vitesse spelers waren er ook volgens mij, heb wel paar bekende gezien zoals aissati en een of andere chinees. Me ma had ook nog kaartjes gewonnen voor vitesse deze zaterdag. Ik ben niet zon grote voetbal fan maar is toch wel leuk:)

Daarna lekker wezen junken @mac 2 fish broodjes:D

Keiharde training weer!Goeie low rows ook, nice.:)

Net ff naar voetbalplaatjes ruilen geweest in gelredome, terwijl ik ze eigenlijk niet spaar. Me ma helemaal blij dat ze ze allemaal had, we hadden een hele waslijst aan nummers die ze nog moest hebben vandaar:rolleyes::p

Wait...whut?U srs bro?:p

Jah i know marcel..:p

whahahaha

ik zeg niks.... Ik kreeg laatst bij 2 kratten bier een gratis kaartje voor vitesse - heerenveen :roflol: das best sneu....

Damn bro, 18 jaar met nog geen jaar trainen achter de rug en dit soort gewichten verzetten. Erg bruut kerel, erg bruut. Als jij low reps zou gaan.. zou insane zijn denk ik.

Damn bro, 18 jaar met nog geen jaar trainen achter de rug en dit soort gewichten verzetten. Erg bruut kerel, erg bruut. Als jij low reps zou gaan.. zou insane zijn denk ik.

Thanks voor je complimenten:D
zit ook wel wat 'rage' achter:) en tja low reps schiet ik denk ik niet veel mee op als ik voor massa ga of wel? wel leuk om een keer te proberen idd:)

Vandaag even geen armen, komt morgen wel. Ik heb mijn pees in me linker arm denk ik iets overbelast met het low cable rowe. Verder voel ik over me hele rug nog spierpijn:p

Dus vandaag maar even benen..en morgen armen:)

Training 10-3-2011

Vandaag benen

Squat

• 10x60
  • 10x100
  • 8x140
  • 8x140
  • 5x160 pr
  • 12x100

Legg press

• 10x170
  • 10x230
  • 10x240
  • 12x240
  • 10x240=10kg schijf (ding ging gaat maar tot 230:rolleyes:)

Legg extensions

• 10x90
  • 10x90
  • 10x90
  • 15x90

Stifflegged deads

• 10x80
  • 10x100
  • 10x90
  • 10x90

Standing calf raises

• 10x90
  • 10x120
  • 10x160
  • 10x160
  • 10x160

Seated calf raises

• 12x85
  • 12x85
  • 12x85
  • 20x85

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven