AndroidHealthClinic

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jooo, neem gewoon mijn schema over voor de komende 3 maanden!

Wat is jou schema dan? :p

Een schema 3 maanden gebruiken... no good :D

Ik zou als ik jou was eens die 3 x Fullbody doen ;)

Ja misschien ook wel, ik vind het alleen zo raar om aan een schema te beginnen wat normaal voor beginners is. En het is natuurlijk een dag minder trainen..
Aan de andere kant is iedere oefeningen, iedere set, iedere rep tot faillure. Dus een fullbody moet zijn werk ook kunnen doen

OKe voor jou dan,

Alles 12, 10, 8 en 2 x 2 maxen

Rug:

deadlift
Latpully behind
rowing wide
rowing small
t-bar rowing
facepuls

biceps:

barbell curls
preacher curls
dumbbell curls
lying machine curls

borst:

bench
incline dumbbell press
incline bench
pressmachine
incline dumbbell fly's

Triceps

pulldown ez bar
french press (skullcrushers) ez bar
reverse pulldown
kickbacks met dumbbells

schouders:

nekpress losse barbell of smithmachine
dumbbell side raises
militairy press, los of smithmachine
dumbbell front raises
peck deck of upright rowing
dumbbell shrugs

benen:

squat
legpress
hacksquat
extensions
hamstring curls, liggend of zittend
calfraises, liggend of zittend
als je nog zin hebt, front squat

Voor en na elke training buikoefeningen. Cardio heb jij niet nodig denk ik.

welkom in my life.

Zeg,wordt er hier nog getraind of alleen maar geluld?:mad:

J/k brah, pak gewoon de rust die je nodig hebt.:)

Zeg,wordt er hier nog getraind of alleen maar geluld?:mad:

J/k brah, pak gewoon de rust die je nodig hebt.:)

Gisteren nog geweest:p :)

@bart
Mooi schema, alleen voor mij denk ik teveel oefeningen. Ik ga veel tot faillure en pak ook meestal veel volume. Ik ga dat niet trekken, ik heb ook langer herstel nodig om te groeien:p
Respect dat jij zon uitgebreid schema volgt:D

Hier mijn nieuwe schema

Borst + buik

Benchpress 5x5
Incline benchpress 3 sets
Db press flyes superset (2x)
Dips bw +weighted

Buik
rope crunches
Weighted crunches

Rug

Chins 2x
Low row
Bor
Deadlift 5x5
Pulldown
Schrugs

Armen

CGBP 5x5
Incline pulldown
Dip machine
Standing Bb curl
Preacher curl/cable curl
Reverse curl
Wrist curl

Benen/schouders

(front) Squat (5x5 in de smith, veiligheid zware gewichten)
Legg press
Leg extensions
Stifflegged deads
Donkey calf raises
Standing calf raises
Seated mp press
Superset front/side raises

5x5 is powerlifting style, oftewel heavy ass loads

Wat er veranderd is dat ik een aparte armen dag heb, en dus de volgorde wat veranderd heb. verder zitten er een stuk of 3/4 nieuwe oefeningen in.

graag jullie meningen! :D

Ik zeg doen!

Ook eens een keer paar buik oefeningen er in, doe die normaal nooit, ja alleen met deadlift, sq etc.

Ik denk dat de schouder training een beetje afgeraffeld worden, maar dat neem ik dan maar voor lief. Ze lopen nogal voor.

Volgende week whey en NOXIPRO binnen, ben heel erg benieuwd naar deze pwo want het is namelijk mijn eerste!

Noxipro werkt, collega van me heeft dat ook volgens mij. Ik heb ook die whey besteld, als extra sjeekie per dag. Ik eet nu ook 4 rijstwafels met pindakaas en 2 x 200 gram rijst extra per dag, doe er dan plakjes kipfilet doorheen. Goed te bikken allemaal. Ik beging woensdag serieus, nu ff rust.

Noxipro werkt, collega van me heeft dat ook volgens mij. Ik heb ook die whey besteld, als extra sjeekie per dag. Ik eet nu ook 4 rijstwafels met pindakaas en 2 x 200 gram rijst extra per dag, doe er dan plakjes kipfilet doorheen. Goed te bikken allemaal. Ik beging woensdag serieus, nu ff rust.

mooi:D ben erg benieuwd naar het effect:)

ga dat ook proberen op te bouwen om uiteindelijk me ma zo ver te krijgen dat ik zelf maaltijden klaar maak. Maak nu vrijwel niks zelf klaar, nouja als je een blikje tonijn openen zelf klaar maken wilt noemen:p
Als ik weer hele dagen op stage ben is het vaak brood met dikke kipfilet plakken, shake en noten, op school ook. Alleen dan ben ik meestal rond 3 uur thuis en kan ik tonijn eten. Aan de andere kant groei ik en ben ik tevreden. En wil ik vlees, vis etc eten de hele week moet ik natuurlijk ook meer gaan werken:rolleyes:

Ik ben slapen, morgen werken!

Ziet er goed uit! :)

Ga denk ik niet trainen, ben moe en me lichaam heeft rust nodig. het recept is, slecht eten, ziek zijn en zwaar trainen.

Wil ook een ander trainingsschema, maar twijfel nog. Maandag een nieuwe pr met bankdrukken, dit was nooit gelukt als ik niet ziek was geweest (klinkt raar). Oftewel met meer rust gaan de trainingen voorruit en als het goed is de gains ook.

Iemand een idee? dacht zelf aan ub/lb zo is het wel mooi verdeeld
of een fullbody maar dat betekent 3 keer in de week, kan ik net goed een 3 daagse split nemen..?

Help!:p

Niet doorslaan hoor:(. Het komt zeker goed, rust en regelmaat. Volgende week lach je er weer om.
Drie dagen is goed om mee te beginnen en als je lichaam voelt dat er nog meer in zit kan je wel naar de vier dagen.
Sterkte met werken:).

Persoonlijk lijkt mij de volgorde van rug oefeningen niet zo fijn. Die low row beuk je toch wel, als 1e of 5e oefening. BOR / Deadlift wordt moeilijker daardoor terwijl die wel een stuk belangrijker zijn imo.

Persoonlijk lijkt mij de volgorde van rug oefeningen niet zo fijn. Die low row beuk je toch wel, als 1e of 5e oefening. BOR / Deadlift wordt moeilijker daardoor terwijl die wel een stuk belangrijker zijn imo.

Hm, is misschien ook een beetje persoonlijk.Ik doe graag BOR als laatste oefening om echt helemaal op leeg te gaan.

Ik denk dat ik deadlift en BOR omdraai, die 2x chins is meer een warming up en low row word denk ik 3 sets. beetje experimenteren hoe de DL gaat na die oefeningen

Hm, is misschien ook een beetje persoonlijk.Ik doe graag BOR als laatste oefening om echt helemaal op leeg te gaan.

Ja klopt, en met deadlift al helemaal.

Ik denk dat ik morgen ochtend maar even lekker ga deadliften, niet te zwaar maar gewoon even lekker om spieren los te maken. wat buik trainen en wat cardio. Dan maandag weer 100% knallen en 100% aan me voedingsschema houden als me darmen het aan kunnen..

Niet gegaan, lekker uitgeslapen:p

Nog steeds last van na het eten krampen en gas.
Soms denk ik, waarom eet ik al deze troep, ik kan ook gewoon stoppen met zoveel te eten en me gaan concentreren op het hele jaar ripped te staan ipv weer massa op te bouwen....:rolleyes:

Veel eten is leuker :rolleyes: :D

Gas is ook leuk :rolleyes:

Uitslapen is ook leuk :P Deed ik today ook ^^

:fart:, oeps

ff een rug pic gemaakt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven