AndroidHealthClinic

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk wat ben je goed bezig, weer een pr op zak en volgens mij ben je 18 jaar :)

145kg bench, lol dude. Zou het niet eens een cm omhoog krijgen, ****ing beest dat je bent.

hoe hoger de test hoe agressiever de beharing vaak

Dan moet ik wel ****ing veel test in mn lichaam hebben:hedbang:. Nee brah, hair is mostly genetics.

• Topic Starter Topic Starter
Training 15-03-2011

damn noxipro is killing me:D trillende beentjes achteraf

Squat

• 10x60
  • 10x80
  • 10x100
  • 10x120
  • 8x140
  • 6x160 (rep pr)
  • 12x100
  • 12x100

Legg press

• 10x170
  • 12x230
  • 12x245
  • 12x245
  • 12x245
Legg extensions

• 12x90
  • 12x90
  • 10x90
  • 12x90

Single legg extensions

• 7x55
  • 6x55
  • 10x45
  • 10x40

Legg extensions maar dan met de benen boven en dat je naar onderen moet drukken:p

• 8x60
  • 8x60
  • 8x50
  • 8x50
Stifflegged deads

• 8x100
  • 8x100
  • 8x100
Standing calf raises (smith)

• 8x180
  • 8x180
  • 8x180
  • 8x180
Seated calf raises

• 12x90
  • 12x90
  • 20x90
  • 10x90

En nog wat biceps

Laatst bewerkt:
6 x 160 zucht

Ga eens PL'en bro :D

beste gewichten :D
Nice dat bij jou die noxipro wel aanslaat :)

zo damn heb me een nacht gehad, hele avond wakker gelegen tot een uur of 1, toen ff geslapen en weer om 2.30 wakker geworden, toen weer om 5.00 en toen door geslapen tot 7 uur. Rare is dat ik de eerste keer met meer energie wakker werd dan de 2e keer waar ik dus langer sliep..???

Noxipro is is best klote als je laat traint zoals ik. Neem hem altijd rond 19.30/20.00 als je wilt kan je dan de hele avond door trainen zo sterk is dat spul.

vandaag ff rust dagje...morgen rug:)

you sick basterd :)

6 x 160..... mad gewoon

6 x 160 zucht

Ga eens PL'en bro :D

Ja wou dat het te combineren was, vind het altijd wel leuk om me eigen records te verbreken. Maar massa staat toch wel op de 1e plaats.

beste gewichten :D
Nice dat bij jou die noxipro wel aanslaat :)

Ja echt goede shit!

you sick basterd :)

6 x 160..... mad gewoon

achja 200 is mijn goal, maar dat duurt nog wel ff:) baal er wel een beetje van, legg press loopt maar tot 240 moet steeds schijven extra eraan pleuren via zon pinnetje door de schijf heen en moet je nog oppassen dat ie er niet af dondert. Kunnen die gewichten eigenlijk verhoogd worden op zon machine/apparaat? Ga dat anders een keer aangeven dat ze meer gewichten er bij moeten kopen:D

Ja wou dat het te combineren was, vind het altijd wel leuk om me eigen records te verbreken. Maar massa staat toch wel op de 1e plaats.

Ja echt goede shit!

achja 200 is mijn goal, maar dat duurt nog wel ff:) baal er wel een beetje van, legg press loopt maar tot 240 moet steeds schijven extra eraan pleuren via zon pinnetje door de schijf heen en moet je nog oppassen dat ie er niet af dondert. Kunnen die gewichten eigenlijk verhoogd worden op zon machine/apparaat? Ga dat anders een keer aangeven dat ze meer gewichten er bij moeten kopen:D

hoezo zou dat niet te combineren zijn dan?

damn kerel ... en 18 ben jij ... dit gaat nog wat worden komende jaren :)

Ja nu weet ik het zeker, jij bent 18 jaar:)

zo damn heb me een nacht gehad, hele avond wakker gelegen tot een uur of 1, toen ff geslapen en weer om 2.30 wakker geworden, toen weer om 5.00 en toen door geslapen tot 7 uur. Rare is dat ik de eerste keer met meer energie wakker werd dan de 2e keer waar ik dus langer sliep..???

Noxipro is is best klote als je laat traint zoals ik. Neem hem altijd rond 19.30/20.00 als je wilt kan je dan de hele avond door trainen zo sterk is dat spul.

vandaag ff rust dagje...morgen rug:)

whaaha xD ik had precies hetzelfde :D

gister ook noxipro genomen 1 schepje. tijdje nie gebruikt ervoor..ik dacht nog mss beter niet nemen, maar heb het toch gedaan..het was 10 voor 8 toen ik het nam. Ik dacht ik merk het vanzelf wel, ik ga gewoon zo hard trainen dat ik wel in slaap val...ben ik ook alsnog 3x wakker geworden xD

eerste x werd ik wakker om 12 uur dacht ik serieus dat het ochtend was al, tot ik op de klok keek :D

damn kerel ... en 18 ben jij ... dit gaat nog wat worden komende jaren :)

Leuk om te horen, ben benieuwd wat het nieuwe trainingsjaar allemaal brengt qua gains. Ben bezig met een nieuwe schema:D heb bijna het hele jaar met hetzelfde schema getraind..:rolleyes:

Ja nu weet ik het zeker, jij bent 18 jaar:)

Haha staat ook bij stats he mama:p:o

whaaha xD ik had precies hetzelfde :D

gister ook noxipro genomen 1 schepje. tijdje nie gebruikt ervoor..ik dacht nog mss beter niet nemen, maar heb het toch gedaan..het was 10 voor 8 toen ik het nam. Ik dacht ik merk het vanzelf wel, ik ga gewoon zo hard trainen dat ik wel in slaap val...ben ik ook alsnog 3x wakker geworden xD

eerste x werd ik wakker om 12 uur dacht ik serieus dat het ochtend was al, tot ik op de klok keek :D

Ja echt zwaar klote ik had me een koppijn vanochtend ook, ik ga noxi pro echt eerder nemen of wat minder haha:)

Dit is mijn schema, de reden dat ik 2 keer deadlift (rug) en weighted chest dips er in zitten is omdat ik die goede massa oefeningen vind en ze dus meerdere keren per week wil doen. Ik heb 1 borst oefening geschrapt, en rug wat verdeeld omdat de spierpijn soms veel te lang aanhoud na een volledige rug training. biceps extra oefening en triceps ook, tri's pak ik ook met weighted dips en biceps 1 setje achter mijn benen training omdat dat lekker voelt.

Het word een beetje spelen met sets vooral dinsdag omdat ik dan ook nog biceps pak en ik wil de trainingen niet langer dan 1.15/1.30 uur laten duren;)

Hoor graag reacties!

Schema 2011 ala hardcore style

Maandag Borst+rug
BP
Chest dips weighted
Incline BP 2 sets
Deadlift
BOR
LOW ROW

Dinsdag Benen+bicep
Squat(afwisselend in smith)/Frontsquats
Legg press
Legg extensions
Stifflegged deads afwisseling lunges
Standing calf raises
Seated calf raises
Ez bar standing curl

Donderdag Schouders, biceps, onderarm
MP
Sideraises
Lever seated rear lateral fly afwisseling front raises
Ez bar standing curl
Dumbbell curl
Hammer curl
(Afsluitend onderarm werk)

Vrijdag (Triceps, rug)
CGBP
DB Kickback
Chest dips weighted
Deadlift
Latt pulldown
Schrugs

Wat vinden jullie van mijn schema? tips zijn welkom

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven