Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Nee brah, hair is mostly genetics.
trillende beentjes achteraf

beste gewichten
Nice dat bij jou die noxipro wel aanslaat![]()
baal er wel een beetje van, legg press loopt maar tot 240 moet steeds schijven extra eraan pleuren via zon pinnetje door de schijf heen en moet je nog oppassen dat ie er niet af dondert. Kunnen die gewichten eigenlijk verhoogd worden op zon machine/apparaat? Ga dat anders een keer aangeven dat ze meer gewichten er bij moeten kopen
Ja wou dat het te combineren was, vind het altijd wel leuk om me eigen records te verbreken. Maar massa staat toch wel op de 1e plaats.
Ja echt goede shit!
achja 200 is mijn goal, maar dat duurt nog wel ffbaal er wel een beetje van, legg press loopt maar tot 240 moet steeds schijven extra eraan pleuren via zon pinnetje door de schijf heen en moet je nog oppassen dat ie er niet af dondert. Kunnen die gewichten eigenlijk verhoogd worden op zon machine/apparaat? Ga dat anders een keer aangeven dat ze meer gewichten er bij moeten kopen
![]()
Hoe dan? Compounds op pl style en isolatie op bb style? qua reps bedoel ik dan
dat zou al kunnen ja
of max effort dagen op kracht, en repetition effort dagen voor massa
zo damn heb me een nacht gehad, hele avond wakker gelegen tot een uur of 1, toen ff geslapen en weer om 2.30 wakker geworden, toen weer om 5.00 en toen door geslapen tot 7 uur. Rare is dat ik de eerste keer met meer energie wakker werd dan de 2e keer waar ik dus langer sliep..
Noxipro is is best klote als je laat traint zoals ik. Neem hem altijd rond 19.30/20.00 als je wilt kan je dan de hele avond door trainen zo sterk is dat spul.
vandaag ff rust dagje...morgen rug![]()

damn kerel ... en 18 ben jij ... dit gaat nog wat worden komende jaren![]()
heb bijna het hele jaar met hetzelfde schema getraind..

whaaha xD ik had precies hetzelfde
gister ook noxipro genomen 1 schepje. tijdje nie gebruikt ervoor..ik dacht nog mss beter niet nemen, maar heb het toch gedaan..het was 10 voor 8 toen ik het nam. Ik dacht ik merk het vanzelf wel, ik ga gewoon zo hard trainen dat ik wel in slaap val...ben ik ook alsnog 3x wakker geworden xD
eerste x werd ik wakker om 12 uur dacht ik serieus dat het ochtend was al, tot ik op de klok keek![]()

, veel opmerkingen schrijven dat het knap is omdat je pas 18 bent. HAHAHAWel opletten, veel opmerkingen schrijven dat het knap is omdat je pas 18 bent. HAHAHA