MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind maar raar schema, waarom niet gewoon Rug/Biceps, Borst/Triceps, Benen/Kuiten, schouders....

• Topic Starter Topic Starter
spierpijn borst en rug houden lang aan, als ik zelfde aantal oefeningen wil blijven doen zonder spierpijn zou ik het moeten verdelen. Dat heb ik dus met rug gedaan..

Oke dan begrijp ik je. Ik vond het al beetje vreemd bro!

Nou kijk het aan hoe dit gaat. Oefeningen genoeg en goed verdeelde variatie.

Waarvoor 2x rug als je daarin lang spierpijn hebt?

Zoals hierboven, vind het niet de meest ideale verdeling. Je moet, je schema sowieso niet aanpassen aan de spierpijn. Dat is geen goed ijkpunt mbt tot kracht of groei. Wel fijn, maar heeft er niet mee te maken.

Waarvoor 2x rug als je daarin lang spierpijn hebt?

Zoals hierboven, vind het niet de meest ideale verdeling. Je moet, je schema sowieso niet aanpassen aan de spierpijn. Dat is geen goed ijkpunt mbt tot kracht of groei. Wel fijn, maar heeft er niet mee te maken.

met 3 oefeningen heb ik niet of nauwlijks spierpijn. Terwijl ik ze wel 100% pak. Daarom verdeel ik het

met 3 oefeningen heb ik niet of nauwlijks spierpijn. Terwijl ik ze wel 100% pak. Daarom verdeel ik het

Waarvoor anticiperen op spierpijn?

Mij lijkt 4 of 5x per week split leuker/beter/makkelijker dan dit. Ook al heb je hierdoor wat minder spierpijn.

Mss voeding even nakijken, kan ook daaraan liggen.

tja.
ben tegenstander van splits :P omdat het saai trainen is

Waarvoor anticiperen op spierpijn?

Mij lijkt 4 of 5x per week split leuker/beter/makkelijker dan dit. Ook al heb je hierdoor wat minder spierpijn.

Mss voeding even nakijken, kan ook daaraan liggen.

Omdat spierpijn nou niet direct fijn is bij de volgende training en ivm met herstel.

Dit lijkt mij juist leuker omdat je ook oefeningen vaker doet omdat je ze leuk vind en zelf ook goed vind.

Voeding lijkt me sterk, zit aan 300 gr eiwitten, 270kh en 120 vetten.

Sommige mensen hebben na een flinke borst training misschien 1/2 dagen spierpijn. Als ik een flinke borst training er op heb zitten kan ik wel 3 tot 4 dagen spierpijn hebben. Dat is het verschil. Ik heb er ook al aan zitten te denken minder te trainen en meer te rusten maar dat gaat hem toch niet worden omdat ik het liefst iedere dag even naar de gym wil/kan.

Ik train voor mijn doen iedere training 100%, met meer reps en minder gewicht werken wil niet. Dan probeer ik met hetzelfde gewicht meer reps te maken. Dat soort dingen, ik zet geen poep training neer want dan heb ik totaal geen voldoening. Vandaar misschien voor de meeste rare verdeling van de oefeningen

Laatst bewerkt:
hai, hai. Ik heb er nog niet veel verstand van, maar hij lijkt mij zwaar. Kijk uit dat het niet te vermoeiend wordt. Sorry hoor dat ik van die moederlijke opmerkingen heb:o, maar dat is toch altijd wat ik denk:D

Ik vind het een goed schema, uitproberen en aanpassen indien nodig!

hai, hai. Ik heb er nog niet veel verstand van, maar hij lijkt mij zwaar. Kijk uit dat het niet te vermoeiend wordt. Sorry hoor dat ik van die moederlijke opmerkingen heb:o, maar dat is toch altijd wat ik denk:D

Ja je hebt gelijk, maar heb het geprobeerd zo goed mogelijk in te delen, zwakke spiergroepen beter aan te pakken.

Ik vind het een goed schema, uitproberen en aanpassen indien nodig!

Thnx man, ben benieuwd:)

Training ging voor geen meter, ik wou rug doen, nou denk ff opwarmen met 60 en toen naar de 100. Maar de 100 woog zo zwaar dat ik maar een schouders-bicep training van gemaakt heb.

Volgende week eens een deload...:(

Shit happens... ging schouders/bicep wel goed?

Biceps donderdag en vrijdag rug lijkt mij niet heel tactisch.

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen trouwens ook gewoon niet. 3 dagen volledige rust. dan is die deload ook niet nodig i guess

3 dagen rust kan al een hele verbetering opleveren hoor, gewoon kijk hoe je dan voelt.. en dan nog nadenken over een deload

3 dagen rust kan al een hele verbetering opleveren hoor, gewoon kijk hoe je dan voelt.. en dan nog nadenken over een deload

Ja doe vandaag even een herstel training, alles op 50%, techniek 100%

Dus vandaag even rug en triceps van beide 3 oefeningen, en even geen noxi pro. Niet nodig dan ;)

Laatst bewerkt:
Wait..whut?BP 145, squat 160?Ben je in een spuitje gevallen ofzo?J/k bro, gaat super hier merk ik!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven