XXL Nutrition

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn linkerbeen is ****t, zit zenuw klem in mijn linkerbil dus al 3 dagen continu kramp en 24/7 slapende voet.... Not funny. Heb nu pijnstillers en spierverslappers dus nu gaat het wel redelijk. Vandaag ook fysio gehad, woensdag weer. Het is allemaal ff afwachten komende week

• Topic Starter Topic Starter
Mijn linkerbeen is ****t, zit zenuw klem in mijn linkerbil dus al 3 dagen continu kramp en 24/7 slapende voet.... Not funny. Heb nu pijnstillers en spierverslappers dus nu gaat het wel redelijk. Vandaag ook fysio gehad, woensdag weer. Het is allemaal ff afwachten komende week

krrl das klote, heel veel sterkte!

Training 21-03-2011

Training ging lekker, nieuwe schema is best chill tot nu toe:)

BP

• 10x60
  • 8x80
  • 10x100
  • 6x110
  • 8x100
  • 10x100

Chest dips

• 10xbw+20kg
  • 8xbw+20kg
  • 8xbw+20kg
  • 8xbw+20kg
  • 8xbw+20kg

Incline BP (doe deze niet zo heel vaak, wel lekkere oefening

• 6x80 :o
  • 12x70

Deadlift

• 10x100
  • 10x140
  • 8x140
  • 8x140
  • 12x12

BOR

• 8x90
  • 8x90
  • 8x80
  • 8x80
  • 15x80

cable Low row

• 8x115
  • 8x107,5
  • 10x92,5 wide
  • 15x92,5 wide

Die bench is het betere werk, haha damn. nice!

idd lekkere gewichten hoor :thumbs:

Jezus wat een bp! Nice :D.

/abbo ;)

Die bench is het betere werk, haha damn. nice!

Ja ging best lekkerrrr:D

thnx man:)

Jezus wat een bp! Nice :D.

/abbo ;)

leuk! ik ga jou ook volgen:D

Mijn krachtstats 1e trainingsjaar (puur voor mezelf ff zodat als ik ooit dit log terug lees dat ik weet of ik progressie maak qua gewichten)

SQ 6x160
DL 2x200
MP 6x80
BP 1x145

Wil mijn sq verbeteren maar durf nooit zo hoog te gaan

Hoe, waarin squat je?

In cage, spotter?

Edit, gaat over gewicht :p

Je staat gewoon iig veilig, probeer als je gaat toppen gewoon iemand achter je te hebben. Geeft je wat vertrouwen, zo min mogelijk stappen en gewoon knallen. Toppen is niet altijd even fijn bij squatten maar als het lukt des te meer ;)

Edit, gaat over gewicht :p

Je staat gewoon iig veilig, probeer als je gaat toppen gewoon iemand achter je te hebben. Geeft je wat vertrouwen, zo min mogelijk stappen en gewoon knallen. Toppen is niet altijd even fijn bij squatten maar als het lukt des te meer ;)

Is 1 keer fout gegaan met 140kg d8 ik was toen ik net paar maanden bezig was, ben daar erg van geschrokken vandaar:p Als ik mijn squat wil opkrikken moet ik gwn zwaar legg presse, maar idd wat je zegt 1 keer 200kg er op donderderen en gaan met die banaan. Ik ben serieeus soms bang dat ik naar achteren val als ik zwaar ga. half trauma opgelopen haha

Is 1 keer fout gegaan met 140kg d8 ik was toen ik net paar maanden bezig was, ben daar erg van geschrokken vandaar:p Als ik mijn squat wil opkrikken moet ik gwn zwaar legg presse, maar idd wat je zegt 1 keer 200kg er op donderderen en gaan met die banaan. Ik ben serieeus soms bang dat ik naar achteren val als ik zwaar ga. half trauma opgelopen haha

Paar keer met 150kg en 160kg ook in zo'n squatrack gelegen nergens last van gehad. Het zit wat minder lekker als je op je hurken zit met een riem in je buik. Voor de rest nergens last van gehad.

Als je echt naar achter valt is je techniek fout, als je het denkt zit het tussen je oren ;)

Dat is een flinke bp kerel, heerlijk volume.
Ik volg je

Blijf me verbazen over je lowrows bro, nice!:)

damn man ... dat is aardig wat gewicht verzet in één sessie

12 x 12kg DL -> no way :O zoe veullll

Goede training bro :D

Kiek um weer goan dan..... Jochie van 18 die sterker is als mij....... Bartje harder trainen...

Nice volume

Dat is een flinke bp kerel, heerlijk volume.
Ik volg je

thnx ik jou ook!:D

Blijf me verbazen over je lowrows bro, nice!:)

Ja ding gaat niet hoger maar hoeft voorlopig ook niet, setjes met 115 zijn zwaar genoeg. En kan altijd nog afwisselen met wide :)

damn man ... dat is aardig wat gewicht verzet in één sessie

Thnx, was ook wel kapot erna. Gelukkig geen slapeloze nacht door noxi!:p

12 x 12kg DL -> no way :O zoe veullll

Goede training bro :D

die 120 voelde als een verlossing tegenover die 140, voelen normaal nooit zo heel zwaar maar had al wat oefeningen er voor gedaan:p

Kiek um weer goan dan..... Jochie van 18 die sterker is als mij....... Bartje harder trainen...

Ik denk dat als je mij ziet geen jochie zou zeggen:p

Thanks man:D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Vandaag nauwelijks spierpijn!:) voel wel dat ze flink aangepakt zijn maar de spierpijn is stukke minder gelukkig:)

vandaag benen op het programma, probeer hele setjes van 8/10 te maken met 120/130. En een keer frontsq als ik er aan denk, eigenlijk niet nodig want met normale squats groeien ze ook goed. Benen groeien in het algemeen wel goed:)

Euhhh ik zeg jochie en jij zegt meneer tegen mij!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven