- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn linkerbeen is ****t, zit zenuw klem in mijn linkerbil dus al 3 dagen continu kramp en 24/7 slapende voet.... Not funny. Heb nu pijnstillers en spierverslappers dus nu gaat het wel redelijk. Vandaag ook fysio gehad, woensdag weer. Het is allemaal ff afwachten komende week

Edit, gaat over gewicht
Je staat gewoon iig veilig, probeer als je gaat toppen gewoon iemand achter je te hebben. Geeft je wat vertrouwen, zo min mogelijk stappen en gewoon knallen. Toppen is niet altijd even fijn bij squatten maar als het lukt des te meer![]()
Als ik mijn squat wil opkrikken moet ik gwn zwaar legg presse, maar idd wat je zegt 1 keer 200kg er op donderderen en gaan met die banaan. Ik ben serieeus soms bang dat ik naar achteren val als ik zwaar ga. half trauma opgelopen hahaIs 1 keer fout gegaan met 140kg d8 ik was toen ik net paar maanden bezig was, ben daar erg van geschrokken vandaarAls ik mijn squat wil opkrikken moet ik gwn zwaar legg presse, maar idd wat je zegt 1 keer 200kg er op donderderen en gaan met die banaan. Ik ben serieeus soms bang dat ik naar achteren val als ik zwaar ga. half trauma opgelopen haha

Dat is een flinke bp kerel, heerlijk volume.
Ik volg je

damn man ... dat is aardig wat gewicht verzet in één sessie

12 x 12kg DL -> no way :O zoe veullll
Goede training bro![]()

Kiek um weer goan dan..... Jochie van 18 die sterker is als mij....... Bartje harder trainen...

voel wel dat ze flink aangepakt zijn maar de spierpijn is stukke minder gelukkig