Fitness Seller

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgens mij ben je nog steeds a 18 jaar:)

Goed bezig, Ik ben benieuwd of sommige je foto's zien, dan kan je al zien dat je bouw niet klein is:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Euhhh ik zeg jochie en jij zegt meneer tegen mij!:D

Ja meneer:sad:

Volgens mij ben je nog steeds a 18 jaar:)

Goed bezig, Ik ben benieuwd of sommige je foto's zien, dan kan je al zien dat je bouw niet klein is:D:D

Haha, heb foto''s van vroegah en kan je echt zien dat ik veel gegroeid ben, sta er zelf van te kijken toen ik die foto's laatst opzocht. En nee dat zijn geen baby foto's xD

Training22-03-2011

Zo vandaag benen, was een lekkere training

SQ

• 10x60
  • 10x80
  • 10x100
  • 10x100
  • 8x120
  • 10x130
  • 20x100
  • 20x100

Setjes van 20 zijn echt zwaar chill, dit is de eerste keer dat ik een pomp in me benen kreeg.

Legg press

• 10x180
  • 10x230
  • 8x230
  • 8x200 (voeten tegen elkaar)

Legg extensions

• 10x85
  • 10x85
  • 12x85
  • 14x85 (train through the pain)

Legg extensions maar dan ban boven naar onderen drukken voor achterkant

• 8x60
  • 8x55
  • 8x50
  • 8x50

Nog 2 setjes lunges daarna

En seated calf raises

• 10x85
  • 8x85
  • 20x85
  • 20x85
  • 20x85
Standing bicep curl (ez stang)

• 10x50
  • 10x50
  • 8x60 laatste paar cheat curls
  • 10x60 (supported)

Cable curl

• 8x65
  • 10x75 (supported, laatste 2)

Laatst bewerkt:
Hoop reps op squats broeder, nice.:)

oke dit is officieel a sick workout!

Damn wat een reps...

Sterk Meneer:D

jezus wat een hoog aantal reps:D en toch nog hoog gewicht..

Pff wat een training! Niceee:D.

En je bedoelt de Leg Curl voor je hamstrings denk ik?

jezus wat een hoog aantal reps:D en toch nog hoog gewicht..

mwah valt wel mee, wil iedere week 10kg omhoog met die 20 reppers. Dus volgende week 110x20:D

Pff wat een training! Niceee:D.

En je bedoelt de Leg Curl voor je hamstrings denk ik?

Thanks!
Ja seated legg curl, had hem ff gegoogled.:D

SeatedLegCurl.gif

Bij 20 reps squat zou mn eten er uit liggen :D

sterke training :D

Zooo vandaag rust dagje, lekker hw maken..:(

Morgen schouders/biceps/onderarmen :)

die noem ik seated hamstring curls

Ga jij maar huiswerk maken bro, doe ik nog ff werken tot 2300

die noem ik seated hamstring curls

Ga jij maar huiswerk maken bro, doe ik nog ff werken tot 2300

Zo kerel das lang:eek: hoelaat begin je meestal dan?

Ga nu pas beginnen, net ff liggen snurken na mijn whey shake. En nu een welverdiend energydrankje die ik al 2 weken niet meer gehad heb:p en de suikers...achja boeie

Security bro, ben om 1500 uur begonnen

t*ring wat een hoop reps met squatssss....

T zal idd wel een lekker pomp geven! Binnenkort weer een maatje groter broeken aanschaffen zeker? haha

Hoop eigenlijk dat me bovenlichaam wat meer groeit dan me benen, die zijn groot genoeg vind ik. Sommige broeken kan ik idd niet meer aan maargoed heb laatste 2 nieuwe gekocht dus kan ff voorruit :D

Heb vroeger ook gewaterpoliood, mis het heel soms nog wel. Toch lekkere sport was het. Doe je het nog?

Heb vroeger ook gewaterpoliood, mis het heel soms nog wel. Toch lekkere sport was het. Doe je het nog?

Nee, ik hou langer spierpijn dan de gemiddelde BB. Ik heb het geprobeerd te combineren maar het was echt niet te doen, zware wp trainingen en ook nog 3x per week KT helaas.

Hoofdreden dat ik weg ben gegaan is toch eigenlijk wel door de indelingen van teams en bestuur

Moest je bij heren 1 tussen de bikkels van achter in de twintig? :P

Moest je bij heren 1 tussen de bikkels van achter in de twintig? :P

Kon wel met heren 1 mee doen in competitie en trainingen maar die mensen in dat team waren zo arrogant en totaal niet vriendelijk. Ik ga niet bij een stel chagrijnen waterpoloen. Wel een tijdje wedstrijden bij hun meegespeeld, was altijd midvoor/spits of hoe je het ook noemen wilt en ging wel aardig, scoorde aardig, maar was het echt beu om constant afgezeken te worden als je een keer een foutje maakten terwijl de rest van de groep zogenaamd de elite nooit een foutje maakte. Bij de trainingen werd ook vuil gespeeld tijdens wedstrijden, expres lang vasthouden en wegtrappen en dan wegsprinten richting het goal. Om vervolgens mij af te kunnen zeiken waarom ik er niet achter aan ging. Daarna kreeg ik altijd een preek van de trainer hoe het wel moet, JA GOH IK WEET WEL HOE HET MOET MAAR ALS DIE !@!@ MIJ VASTHOUD KAN IK WEINIG DOEN, MOET IK HEM VOOR ZIJN BEK SLAAN!?? Allemaal van zulke dingen irriteerde ik me dood aan. Niet dat ik het zelf niet deed, maar niet tijdens trainingen.
Srry voor deze frustratie haha

Ben toen naar een 40+ team gegaan waar ik een jaartje gespeeld heb en toch leuk gewaterpoloed heb. Daarna ben ik gestopt, wou wat anders en sindsdien hardcore BB:D

Speelde wel eens tegen gemengde teams altijd ff voelen onderwater als je weet wat ik bedoel ;)

Ot: goed getraind :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven