- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Behoorlijk volume!Kickbacks zijn sterk, ik heb moeite met 22...![]()

Aardig sterke trainingen zet je neer.
Ben je er al een beetje over uit wat je met het powerbuilden gaat doen?
morgen werken..Deed deze oefening eerst nooit maar tri's groeien aardig door nu moet ik zeggen. En achja, wat zegt gewicht nou![]()

Weer sterk en je hoeft geen meneer meer te zeggen heb ik besloten, je bent buffer dan mij.![]()
ps: wakker worden, je moet werken!

Nog maar ruim een jaartje bezig, manmanman, aanleg heb je zeker! Erg sterke trainingen zet je neer! Lekker buff ben je ook!
, gaat idd erg lekker! Moet ook wel zeggen dat ik het redelijk serieeus neem. Trainingen altijd volle 100% en door trainingen totdat ik er geen beweging meer in krijg, train throug the pain principe..heerlijk jezelf zo afmatten
Doe gewoon Ub Lb en pomp erop los na de main oefeningen.

Het is vaak effectiever om als naturel je spieren 2x per week te belasten ipv 1x. Dus dat is sowieso geen reden. Kijk anders even naar dit: http://www.simplyshredded.com/mega-...ll-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html. 2 dagen puur kracht en 3 dagen puur massa.

Dit zegt Lyle Mcdonald er over, de man heeft er erg veel verstand van:Schema ziet er leuk uit om te doen, maar om ze nou 2x per week aan te pakken lijkt me teveel. Lijkt me juist dat natural beter niet 2x pw spiergroeppen trainen want ze herstellen niet zo snel als juicers. Het schema is wel te doen maar dan wel met lichtere gewichten. Als ik dat met de werkgewichten ga doen zoals nu raak ik zeker overtrained. Ik geloof niet zo in 12+, ik geloof in zware training rond de 5 /6 reps voor grote compounds en 8/10 voor isolatie.
Ik ga vanavond eens zoeken en misschien kom ik een geschikt schema tegen.
Moet toch helaas HW maken, ben eigenlijk kapot moe van werken maargoed![]()
De split bij de link die ik gaf is zo:Interessant Bia. In het topic van Waterpoloer, raden ze ook al UB/LB aan.
Dan UB - LB - UB - LB.
Nog nooit zo getraind, lijkt me minder fijn dan 4x pw split. Zo te zien schijnt het beter dan 4x pw split denk dat ik dit ook na me huidige schema ga proberen. Tegen die tijd over nadenken.
Heb er geen onderzoek van, maar het blijkt gewoon uit de praktijk dat 2x per week/1x per 5 dagen effectiever is.Had link nog niet even gelezen, ga ik zo even doorlezen.
Vind die volgorde niet echt ideaal moet ik zeggen.
Weet niet of jij dat keer hebt gelezen, link heb. Maar is er een wetenschappelijk onderzoek wat bewijst dat 2x per week beter is dan 1x per week. of verschilt dit gewoon per persoon?
simplyshredded zitten allemaal juicers niet slim op schema daar te nemenSchema ziet er leuk uit om te doen, maar om ze nou 2x per week aan te pakken lijkt me teveel. Lijkt me juist dat natural beter niet 2x pw spiergroeppen trainen want ze herstellen niet zo snel als juicers. Het schema is wel te doen maar dan wel met lichtere gewichten. Als ik dat met de werkgewichten ga doen zoals nu raak ik zeker overtrained. Ik geloof niet zo in 12+, ik geloof in zware training rond de 5 /6 reps voor grote compounds en 8/10 voor isolatie.
Ik ga vanavond eens zoeken en misschien kom ik een geschikt schema tegen.
Moet toch helaas HW maken, ben eigenlijk kapot moe van werken maargoed![]()
Ben je nou echt zo stom? Dit artikel is juist geschreven door een naturel, Layne Northon één van de bekendste naturels wereldwijd. Lyle mc Donald en Layne Northon hebben enorm veel verstand van allerlei zaken op het gebied van voeding en training..simplyshredded zitten allemaal juicers niet slim op schema daar te nemen