Fitness Seller

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja snap ik, wil ook eens wat rackpulls gaan toevoegen voor deadliften.

Bij mij doet de site [Link niet meer beschikbaar] het niet, bij jullie wel? Ik wil namelijk dat schema van Layne gaan volgen. Wil dit schema nog wel even voor maandag voor elkaar hebben hoe ik het precies aan moet pakken
Tik is in op google: Layne Norton Hypertrophy, dan krijg je ook allerlei artikelen die hetzelfde zijn.

Hallo:hello:, het gaat goed hier:D

• Topic Starter Topic Starter
Weetje, ik blijf gewoon bij me nieuwe schema. Deze heb ik gemaakt en aangepast aan mezelf. Heb dit schema nu een week gedaan en het bevalt me prima! Ik ga nog steeds vooruit met massa en kracht op een 4 daagse split. met dit schema pak ik bepaalde spiergroepen ook 2x pw.

Maandag Borst+rug
BP
Chest dips weighted
Incline BP 2 sets
Deadlift
BOR
LOW ROW

Dinsdag Benen+bicep
Squat(afwisselend in smith)/Frontsquats
Legg press
Legg extensions
Stifflegged deads afwisseling lunges
Standing calf raises
Seated calf raises
Ez bar standing curl

Donderdag Schouders, biceps, onderarm
MP
Sideraises
Lever seated rear lateral fly afwisseling front raises
Ez bar standing curl
Dumbbell curl
Hammer curl
(Afsluitend onderarm werk)

Vrijdag (Triceps, rug)
CGBP
DB Kickback
Chest dips weighted
Deadlift
Latt pulldown
Schrugs

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Gaat zekers goed:D

Zo net ff wezen harlopen met de hond, die houd het ook niet bepaald lang vol en het baasje ook niet altijd. 30 min gelopen met 4/5 pauzes:p wel aardig tempo. Conditioneel ging het wel maar door mijn gewicht komt er volgens mij grote druk op het scheenbeen te staan.

Laatst bewerkt:
Zo net ff wezen harlopen met de hond, die houd het ook niet bepaald lang vol en het baasje ook niet altijd. 30 min gelopen met 4/5 pauzes:p wel aardig tempo. Conditioneel ging het wel maar door mijn gewicht komt er volgens mij grote druk op het scheenbeen te staan.

Dat kan kloppen. Maar als je nooit rent went je lichaam natuurlijk ook niet om met meer gewicht te rennen..

Dat kan kloppen. Maar als je nooit rent went je lichaam natuurlijk ook niet om met meer gewicht te rennen..

Ik ren meestal na de training, of fiets. Merk bij hardlopen dat het altijd opspeelt, en krijg ook meestal na 2 minuten hardlopen al een pomp in me benen...loopt ook zo lekker:rolleyes:

Bicep 2xpw -> = superdude? :D

Wil precies hetzelfde doen (ook 6 weken met ecay stack erbij) en kijken hoe het gaat. Begin in juni

Ik begin denk ik begin mei, dan heb ik tot half juni, wil het niet goed lukken heb ik nog 2/3 weken voor de zomer extra. Ik weet ook niet of ik daarna door ga bulken, als ik eenmaal ripped ben wil ik denk ik ook wel ripped blijven.

Laatst bewerkt:
nvm

Ik begin denk ik begin mei, dan heb ik tot half juni, wil het niet goed lukken heb ik nog 2/3 weken voor de zomer extra. Ik weet ook niet of ik daarna door ga bulken, als ik eenmaal ripped ben wil ik denk ik ook wel ripped blijven.

Je bent rond de 14/16 bf toch? hvl % wil je in 6 weken verliezen

ow oke en hoe lang ben je en hvl kg ? doel is ook zelfde alleen wil ik 8%

wow en dat in een jaar tijd, respect.

nu ontopic, ik vervuil je log :$

thnx.

Maar weet je wat ik niet snap, ik ken een gozer die bij ons traint, enige wat hij na de training neemt is een whey shake en kijkt verder niet om naar zijn voeding. Staat het hele jaar door ripped met aardig wat massa. Traint geloof ik ook 3x in de week, dus in principe krijgt hij voldoende rust, hij traint ook altijd 100%. Ik gok dat hij rond de 90kg weegt en zelfde lengte als ik, maar wel op 10%. Ik zie er groter uit maar hij is echt ripped

Laatst bewerkt:
thnx.

Maar weet je wat ik niet snap, ik ken een gozer die bij ons traint, enige wat hij na de training neemt is een whey shake en kijkt verder niet om naar zijn voeding. Staat het hele jaar door ripped met aardig wat massa. Traint geloof ik ook 3x in de week, dus in principe krijgt hij voldoende rust, hij traint ook altijd 100%
wat snap je niet dan? dat die zo groot is terwijl die weinig eet?
Ken ook een zeer shredded iemand hier die traint hij heeft echt veel spiermassa en is ook zeer droog en hij zei dat die 7 maanden traint???
Zelf kan ik aardig massa pakken maar dat droog zijn lukt me niet echt

Licht aan z'n genen, tenzij hij aas gebruikt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven