XXL Nutrition

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
wat snap je niet dan? dat die zo groot is terwijl die weinig eet?
Ken ook een zeer shredded iemand hier die traint hij heeft echt veel spiermassa en is ook zeer droog en hij zei dat die 7 maanden traint???
Zelf kan ik aardig massa pakken maar dat droog zijn lukt me niet echt

Ja.

7 maanden lijkt me sterk, die kerel waar ik het over heb traint al 3 jaar ofzo.
Droog lukt mij ook niet, maar deze cut nog lager in kcal/carbs dan moet het wel zakken.

@Bia, nee hij gebruikt geen AAS.

Waarom zit ik er nu ook serieus over na te denken om dag te zeggen tegen redelijk hoog bf en heel het jaar door ripped te staan.
Mijn begin gewicht was 88kg en massa had ik al aardig toen ik begon.

Zou echt voor het eerst in me leven worden als ik op 12% sta. sta standaard altijd al rond de 14/16

@Bia, nee hij gebruikt geen AAS.

Waarom zit ik er nu ook serieus over na te denken om dag te zeggen tegen redelijk hoog bf en heel het jaar door ripped te staan.
Mijn begin gewicht was 88kg en massa had ik al aardig toen ik begon.

Zou echt voor het eerst in me leven worden als ik op 12% sta. sta standaard altijd al rond de 14/16
2/3 procent is niet zo'n probleem en heb je er zo af, 12% is ook zeker niet ripped. Ik schat je op 16/18 % en ik denk dat het toch wel een poos duurt voor je vrij droog staat(8/10%),

2/3 procent is niet zo'n probleem en heb je er zo af, 12% is ook zeker niet ripped. Ik schat je op 16/18 % en ik denk dat het toch wel een poos duurt voor je vrij droog staat(8/10%),

8/10 wil ik niet, ben met 12% tevreden aangezien ik nou niet bepaalde ecto genen heb.:p

Ik zit er echt aan te denken me plannen om te gooien. Niet meer voor massa en kracht gaan maar voor droogheid en definitie. Niet voor een paar maanden, maar zolang ik train...:rolleyes:

Voor nu slapen, morgen school en weer tonnen met voedsel naar binnen werken..

Laatst bewerkt:
Haha :D

Ik ken het "plannen omgooien" :D
Probeer gewoon rond de 10% te hangen?

Haha :D

Ik ken het "plannen omgooien" :D
Probeer gewoon rond de 10% te hangen?

Ja weetje, ik heb altijd boven de 14+ gezeten, toen ik jonger was misschien nog wel hoger. Kracht zat er altijd al in. Maar ik train zoals iedereen denk ik voor een mooi lichaam. Niet voor een lichaam bestaand uit massa met weinig definitie.

Als ik zou cutten tot 10%, of lager zou ik op ong 90kg uit komen. Als ik het goed doe.

Deze kerel, is 1,86 bij 90 kg en dat is toch wel een heel mooi fysiek.

05.jpg

denk dat er heel veel kg af gaat eer dat je op 10% zit..

zou ook idd cutten, wat een gaypose van hem eigenlijk.

Hmmmm, ik vind je er goed bij staan, te droog heb ik niks mee. Liever wat buffer dan droger tenzij je wedstrijden wilt gaan doen ofcorse....

Hmmmm, ik vind je er goed bij staan, te droog heb ik niks mee. Liever wat buffer dan droger tenzij je wedstrijden wilt gaan doen ofcorse....
Volgens mij wilt die gewoon 12% dat is niet droog maar netjes imo. Onder de 10% ga je veel inleveren en vind het zelf niet leuk. 10-12 wilt die dus rond 4/5% kan denk ik in 2 maanden tijd

denk dat er heel veel kg af gaat eer dat je op 10% zit..

Als ik het goed doe niet, vorige cut ging de weegschaal niet zo snel omlaag toen en het bf ging toch wel aardig. Als ik op onderhoud zit en puur kt doet moet ik mooi naar de 10% kunnen werken.

zou ook idd cutten, wat een gaypose van hem eigenlijk.

Ja kan wel maar wel een mooi fysiek:)

Nee maar gewoon puur voor mezelf, ik wil die bekende blokjes wel 1 keer van me leven zien:) Massa verlies ik nauwelijks, ik was al aardig buf toen ik voordat ik begon met bb. Toen ik begon was ik 84/85kg toen getraind tot de 104, gecut tot 97 (d8 ik) en nu 101.

Je moet gewoon doen wat je zelf mooi vind

Ik zelf vind wat buffer zonder blokjes mooier.

Je moet gewoon doen wat je zelf mooi vind

Ik zelf vind wat buffer zonder blokjes mooier.

Ja ik verander altijd snel weer van plannen, waarschijnlijk na de training vanavond denk ik er weer heel anders of omdat ik het lekker vind met zware gewichten te smijten. Als ik dan in de spiegel kijk na de training waar je aardig pumped up ben ben ik aardig tevreden. Maar als ik dan wakker word de volgende ochtend en dat pumped up zijn weg is dan weer niet.

En tijdens de cut word ik weer depri omdat ik er minder buff uit kom te zien..xD mijn langste cut was 1 maand en 3 weken.

Schiet lekker op met mij zo..:p

mijne was 1 maand lol.
Maar als je minder bf hebt en opgepompt bent ziet het er beter uit

mijne was 1 maand lol.

Ja ben altijd bang dat ik massa verlies, maar je verlies vet maar in de spiegel lijkt het vaak massa. Alhoewel ik eigenlijk niet eens in massa verlies geloof zolang er eiwitten binnen komen.

Ja ben altijd bang dat ik massa verlies, maar je verlies vet maar in de spiegel lijkt het vaak massa. Alhoewel ik eigenlijk niet eens in massa verlies geloof zolang er eiwitten binnen komen.
zou zelf gewoon cutten, zelf begin ik ook begin mei kunnen we samen beginne.
Denk dat je niet veel of niks verliest als je hoog in eiwitten zit en wanneer je een paar uur zonder eten zit bcaa tabs binnengooien.
Wat mij laat ragen is krachtverlies als je weinig carbs eet.

mijne was 1 maand lol.

zou zelf gewoon cutten, zelf begin ik ook begin mei kunnen we samen beginne.
Denk dat je niet veel of niks verliest als je hoog in eiwitten zit en wanneer je een paar uur zonder eten zit bcaa tabs binnengooien.
Wat mij laat ragen is krachtverlies als je weinig carbs eet.

In de cut ga ik juist zwaarder trainen met wat minder setjes:D
Oke dan beginnen we beide begin mei. Ga wel pics bijhouden dan? Heb jij pics van hoe je er nu bij staat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven