MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In de cut ga ik juist zwaarder trainen met wat minder setjes:D
Oke dan beginnen we beide begin mei. Ga wel pics bijhouden dan? Heb jij pics van hoe je er nu bij staat?
nee maar ik ga proberen camera te fixen en als ik begin schiet ik een paar poses en als ik klaar ben met cut gaan we vergelijken.

Ik verwacht nog 2-3 kg te gainen en dan te cutten tot 80 kg, beneden wil ik niet gaan

Kerel, ik cut al bijna een freaking jaar...

Ik kijk er juist tegenop om te gaan bulken. Omgekeerde wereld...

Ik ga trouwens pas weer vreten als ik weer kan cardio'en.

• Topic Starter Topic Starter
nee maar ik ga proberen camera te fixen en als ik begin schiet ik een paar poses en als ik klaar ben met cut gaan we vergelijken.

Ik verwacht nog 2-3 kg te gainen en dan te cutten tot 80 kg, beneden wil ik niet gaan

Oke dan mooi, beginnen we beide op 1 mei:)

Ik probeer de 105 te halen:)
Kerel, ik cut al bijna een freaking jaar...

Ik kijk er juist tegenop om te gaan bulken. Omgekeerde wereld...

Ik ga trouwens pas weer vreten als ik weer kan cardio'en.

Ja maar jij bent een probuffel die van zijn bf af wil om te showen aan de chickies of niet bart:p:)

Ja maar jij bent een probuffel die van zijn bf af wil om te showen aan de chickies of niet bart:p:)

hahaha:roflol:

Damn you got me bro!

Ik zeg het eerlijk, sinds ik zo ben afgevallen is mijn tjikkies markt behoorlijk groot geworden! Veelal tjikkies van rond de 20 ook. Beetje te jong, ik heb lieverd milfjes... Daarvoor moet ik buffer zijn:D

Welke schema ga jij proberen+ voeding?
en welke supps neem je?
Lol zou echt een wedstrijd zijn als we alles exact deden en later keken wie meer was afgevallen.

hahaha:roflol:

Damn you got me bro!

Ik zeg het eerlijk, sinds ik zo ben afgevallen is mijn tjikkies markt behoorlijk groot geworden! Veelal tjikkies van rond de 20 ook. Beetje te jong, ik heb lieverd milfjes... Daarvoor moet ik buffer zijn:D

Nog buffer??!?!!????

oh enne stuur die van 20 maar door dan:p ouweee milfhunter:D

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Welke schema ga jij proberen+ voeding?
en welke supps neem je?
Lol zou echt een wedstrijd zijn als we alles exact deden en later keken wie meer was afgevallen.

Probeer rond de 2800 kcal te zitten. Voeding zal niet veel bijzonders worden met zo weinig kcal, brinta, tonijn, whey, normale avond eten (groente, vlees) kwark etc.

Uhm ja sups: visolie, crea, whey en noxipro.

Schema wil ik een keer een fullbody doen 3x in de week + 1 dag om zelf in te delen. dus 4 dagen training

ok ik rond 2500, voor training carbs na training zero carbs met hoog eiwit/vet.
Supps ecay stack,visolie en multitabs
Wil 4/5 per week trainen

Ja serieuze shit man, Milfjes houden van de wat extra grotere bodybuilders, tjikkies van rond te 20 lijken mannen van rond de 30 gewoon interessant te vinden.... dont know why...

Wil 4/5 per week trainen

Ik wel carbs rond de training, voor en na. Welke schema ga je aanhouden split gwn?
En jij gebruikt fatburner..niet eerlijk:(:(

Lol, je traint toch voor jezelf brah, en niet voor de tjikkies/milfjes/gilfjes whatever!!:p

:D nee hoor maar wel leuke bijkomstigheid voor a single man!

Soms benijd ik jullie singles weleens...zaterdag ook weer een plaatje van een tjik, wilde m'n nummer hebben.Naja, om te beginnen zijn we hyvesvriendjes geworden.Zal ik ook wel weer gezeik mee krijgen..:roflol:

:eek:!

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Hou ik niet van brah, B/C is nice, groter hoeft echt niet.:D

Zet hem op man,
Ik wil nu eens een vet% van boven de 10% :D, kan ik ook eens gaan cutten.

Wil 4/5 per week trainen
Na de training juist WEL carbs, het allerbelangrijkste moment. Zou echt stom zijn om geen carbs te nemen na de training, zeker als je nog in de begin fase van je cut ziet.

Trouwens Waterpoloer ik zou een beetje low volume aanhouden, ook is dat moeilijk voor je. Zo herstel je veel beter en kan je nog makkelijk krachtgains maken, heeft mij erg geholpen deze cut.

Na de training juist WEL carbs, het allerbelangrijkste moment. Zou echt stom zijn om geen carbs te nemen na de training, zeker als je nog in de begin fase van je cut ziet.

Trouwens Waterpoloer ik zou een beetje low volume aanhouden, ook is dat moeilijk voor je. Zo herstel je veel beter en kan je nog makkelijk krachtgains maken, heeft mij erg geholpen deze cut.
wat raad je na training aan qua carbs dan? kan ik perfect carbs nemen? dextrose/complexe kh's mix is het

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven