- Waardering
- 795
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trainde asociaal vroeg in de ochtend, half 6 opstaan, 5 minuten later starten met warming-up.Train je asociaal vroeg in de ochtend of zijn dit logjes van de avond ervoor?
Welkom! Ik was hier ook nog niet mee bekend, moet zeggen dat voor de oefeningen met een lager 1 max rm het vaak ook neerkomt op +2,5 kg (ik heb nog geen halterschijven die lichter dan 1,25 kg zijn). Maar zeker voor deadlift scheelt het vaak meer.in! manier van progressie maken vind ik erg interessant. Ben tot nu toe eigenlijk alleen meerdere werksets met hetzelfde gewicht gewend en dan de week erna 2.5/5 kg erbij
? Maar goed, merk dat ik de oefening met touw ook fijner vind. Vandaag en morgen helaas niet trainen. Vrijdag ga ik de challenge proberen.Beetje kansloze week qua schema. Maar goed, wel elke dag gesport.
Dinsdag geprobeerd mijn 1rm qua bankdrukken te verbeteren. Kwam wederom op hetzelfde gewicht uit, 2,5kg zwaarder lukte net niet.
Gisteren alleen wat armen gedaan. Hoop vandaag en morgen nog even schema te doen.
Ja dat is wel een goed idee, in de toekomst maar is naar kijken! Ervaring met bepaald merk? Of gewoon bij Fitness seller?Setje microplates misschien een idee? Ik heb laatst 2x 0,5kg gekocht, niet zo duur en met BP en OHP goed bruikbaar.
Ja dat is wel een goed idee, in de toekomst maar is naar kijken! Ervaring met bepaald merk? Of gewoon bij Fitness seller?

Met een volgende bestelling ergens gaan deze er zeker bij zitten!Naja voor schijfjes van 0.5kg kijk ik niet zo naar merken. Ik heb zelf deze van Sportbay gekocht. Toevallig hebben ze t/m zondag 10% extra korting op alles met code november10% zag ik in de nieuwsbrief. Misschien je winkelmandje wel verder aanvullen met wat ander spul wat je misschien op het oog had, anders betaal je €4,99 verzendkosten bovenop een bestelling van ~€7![]()