- Waardering
- 795
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! Wat waren je stats toen je begon aan jouw challenge? En hoe lang was je toen al bezig?Ik heb natty de 1000 pound challange in 3.5 maand behaald
Nice! Wat waren je stats toen je begon aan jouw challenge? En hoe lang was je toen al bezig?
Netjes gedaan! Ik vermoed niet dat het na 3,5 maand gaat lukken bij mij, maar ik heb geen haast. Gisteren weer pijn en verkoudheidloos gesport en dat vind ik ook belangrijk.Nou heb afgelopen winter een “comeback” gemaakt dus ik beschikte over enige mate van spiergeheugen. Toen ik begon na een lange tijd niet getraind te hebben +- 1.5 jaar kon ik 60kg drukken, 100kg deadliften en 80kg squatten. Dit is mijn “basis” ongetrainde kracht. (Ik kan dit wel meerdere reps overigens hoor) vanuit deze basis heb ik het verder opgebouwd...
Netjes gedaan! Ik vermoed niet dat het na 3,5 maand gaat lukken bij mij, maar ik heb geen haast. Gisteren weer pijn en verkoudheidloos gesport en dat vind ik ook belangrijk.
Heb je nog een bepaald schema gevolgd om je doel te bereiken?
Wilde toch nog iets neerzetten, beter iets dan niets.
Volgens mij 2 reps.