MuscleMeat

The road to the 1000 pound club

• Topic Starter Topic Starter
Week 6 - dag 3 (nouja, soort van)
1574318335603.png

Had weinig tijd (wederom, story of my month) en blijf last van me rug houden.
Maarja beter iets dan niet.

Week 6 - dag 4:
1574665456625.png

Eindelijk weer een normale training kunnen doen.
Heb de rows wel aangepast naar dumbbell rows en dat beviel eigenlijk tocht een stuk beter. Hierdoor kreeg ik geen last van me rug.
Denk dat ik deze erin laat.

Als deze week weer 'normaal' wordt dan ook maar eens kijken of we iets kunnen verhogen. Afgelopen weekend wel zwaar verkouden geweest dus moet wel een beetje oppassen.

Zoals verwacht gisteren niet kunnen trainen, voelde me nog redelijk beroerd van het weekend, dus maar even op de hometrainer gezeten en een beetje gezweet.

Zelfde als gisteren helaas. Vandaag niet trainen. Morgen en overmorgen hopelijk nog even 2 dagen schema doen.

Week 7 - Dag 1:
1575027504258.png

Niet helemaal mijn schema kunnen doen, Squat ging goed, nog nooit zo bewust gesquat om maar geen pijn in die rugspier te krijgen.
Daarna even rustig gedeadlift, 3 sets van 5 reps met 70. Ook nergens last van gehad.
Toen kwam een klein mannetje (stats van hem: 101 cm, 18 kg en 2,5 jaar) dat hij heel graag mee wilde sporten dus de GHR is er niet meer van gekomen.

Maargoed, na een paar weken kwakkelen voelde dit echt weer goed en hoop vanmiddag weer lekker dag 2 te kunnen doen.

Week 78 - Dag 2:
1575355976452.png

Eindelijk weer een lekkere training. Wel echt besloten om de rows te vervangen voor dumbbell rows. Gewicht is wat ver uit elkaar, maar heb even mijn vaste dumbbells gebruikt.
Dips en WUR vervangen voor de maandelijkse challenge, dit was uiteindelijk kansloos. Dus komende tijd ga ik die er wel even inhouden om te oefenen. Vooral achter in me nek is gewoon niet prettig.

Qua bench ging eigenlijk best goed. Geen RPE 9 of 10. Als ik deze week nog een training kan doen dan ga ik die volgende week verhogen.

Ik heb natty de 1000 pound challange in 3.5 maand behaald

Nice! Wat waren je stats toen je begon aan jouw challenge? En hoe lang was je toen al bezig?

Nou heb afgelopen winter een “comeback” gemaakt dus ik beschikte over enige mate van spiergeheugen. Toen ik begon na een lange tijd niet getraind te hebben +- 1.5 jaar kon ik 60kg drukken, 100kg deadliften en 80kg squatten. Dit is mijn “basis” ongetrainde kracht. (Ik kan dit wel meerdere reps overigens hoor) vanuit deze basis heb ik het verder opgebouwd...

Nou heb afgelopen winter een “comeback” gemaakt dus ik beschikte over enige mate van spiergeheugen. Toen ik begon na een lange tijd niet getraind te hebben +- 1.5 jaar kon ik 60kg drukken, 100kg deadliften en 80kg squatten. Dit is mijn “basis” ongetrainde kracht. (Ik kan dit wel meerdere reps overigens hoor) vanuit deze basis heb ik het verder opgebouwd...
Netjes gedaan! Ik vermoed niet dat het na 3,5 maand gaat lukken bij mij, maar ik heb geen haast. Gisteren weer pijn en verkoudheidloos gesport en dat vind ik ook belangrijk.
Heb je nog een bepaald schema gevolgd om je doel te bereiken?

Netjes gedaan! Ik vermoed niet dat het na 3,5 maand gaat lukken bij mij, maar ik heb geen haast. Gisteren weer pijn en verkoudheidloos gesport en dat vind ik ook belangrijk.
Heb je nog een bepaald schema gevolgd om je doel te bereiken?

Ja het UB/LB schema vanuit de stickies. Benchpress elke week 2.5kg verhogen en de squat/deadlift met 5kg. Als je vast loopt weer iets verlagen maar ik heb moeiteloos 12 weken kunnen verhogen

Week 8 - Dag 3:
1575527661935.png

Ik dacht gisteren op tijd thuis te zijn, maar daar dachten er 2 onderaan de Van Brienenoordbrug op de A16 anders over.
Wel kunnen deadliften, wat wonderbaarlijk goed ging, daarna nog even rustig gesquat (5x3x60kg).
Al met al niet ontevreden.

Week 9 - Dag 1:
1576051019655.png

Dinsdag ipv maandag, had het hele weekend gewerkt dus was gesloopt op maandag.

Dus dinsdag., squat ging lekker, was bezig met deadlift, wat ook lekker ging, en toen was er thuis een klein mannetje dat aandacht vroeg.
Wel tevreden over mijn set.
Squat zit meer in.

Week 9 - Dag 2:
1576133829234.png

Eindelijk weer eens een volledige workout kunnen doen :flexing:
Ging goed! Ik ga Bench, OP en Rows verhogen.

Vandaag geen schema, forum challenge gedaan:
Wilde toch nog iets neerzetten, beter iets dan niets.

Volgens mij 2 reps.

Warming up met dumbbell shoulder press
- 3 x 5 kg
- 3 x 10 kg
- 3 x 15 kg
Bradford press
- 3 x 20 kg
- 3 x 30 kg
- 3 x 40 kg
- 3 x 45 kg
- 2 x 50 kg
Wide upright row
- 5 x 25 kg (3 sets)

Deze week (en volgende week) wordt schemaloos, ik doe even waar ik zin in heb (ook qua eten :eating:)
Gisteren wat buik en onderarmen gedaan, niet noemenswaardig.

Is soms ook even nodig! geniet er van!

Gisteren lekker even wat borst gedaan, nog geprobeerd om mijn 1max rm te verbeteren, had ik beter niet kunnen doen.
Kwam niet in de buurt, toch gewoon te moe.
Maar goed, was te verwachten, komende dagen lekker rustig aan doen.

Gisteren lekker even armen getraind. Namelijk besloten om een halve sleeve te gaan laten zetten :cheer:
Vind het toch lekker om een beetje bezig te blijven, maar gewoon even doen waar ik die dag zin in heb.

In, goed bezig en succes met de challenge.

Terug
Naar boven