Fitness Seller

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Dankjewel man, hartstikke bedankt voor deze mooi wedstrijd! Jammer genoeg heb ik nog steeds geen idee wie jij bent,:o
Komt goed zie onder...

Goed plan. Organiseer jij effe een mockmeet over 12 weken dan
Wss heb ik rond die tijd ook een testmomentje nodig, wil best iets regelen in de beste gym van NL voor een klein groepje
 
Goed uitgedacht! En lekker dat je zolang kan en wilt gaan bulken.

Ben ook benieuwd hoe de vierdaagse jou gata bevallen. Ik begin er deze week al mee! Viel me oa op dat je daarin frequenter dan 1x in die 12 weken (van de 3-daagse) op 100-105% lift. Denk zelf hierdoor nog beter inzicht te kunnen krijgen in beurtkeuzes.
Yes, ik heb tot nu toe alles gepland sinds mijn blessure om zo realistische verwachtingen te krijgen. Ook is het belangrijk te weten wat je het hele jaar gaat doen, zodat je op de juiste momenten piekt. En ik ben ergens ook een neuroot die uren kan staren naar statistieken om zo nog verbeteringen te vinden.

Ik denk ook dat meer meetmomenten zorgt voor een nog beter idee van mijn openers, etc. ik had ook alles vrij goed ingeschat op die squat na die maar blijft verrassen.
Go for it bruh
LET IT RIP, WHATEVER IT TAKES GOD DAMN IT!
Ik blijf volgen.
'kBen benieuwd hoe die massa gains je kracht stats gaan beïnvloeden. Maar ik schat dat het erg positief gaat zijn. :)
Ik ben vooral benieuwd of ik dan nog in mijn belt pas XD ik heb wel al mijn zooi gekocht met het idee dat ik naar de 93kg ging dus dat moet goedkomen. Ik hoop weer alle verwachtingen te boven te gaan natuurlijk, maar zo een meet als de laatste zal ik niet snel nog 1x hebben.
Goed plan. Organiseer jij effe een mockmeet over 12 weken dan :p
Haha, nou opzich hebben wij een eigen gedeelte, waar je best makkelijk samen kunt trainen/liften. De bodybuilders blijven er mooi weg en we hebben een wedstrijdrack, dus het zou altijd kunnen.
lk meld me bij deze aan
Hmm, ik zie dat beowulf er ook een organiseert dan, dat zou nog mooier zijn, aangezien hij er wat meer ervaring mee heeft.
Komt goed zie onder...


Wss heb ik rond die tijd ook een testmomentje nodig, wil best iets regelen in de beste gym van NL voor een klein groepje
Als je dat zou willen regelen graag, rotterdam is voor veel mensen toch makkelijker bereikbaar dan Weert haha. En de fox gym cup was echt zeer strak geregeld! Iig in het weekend van 6 mei wil ik gaan pieken, zou mij perfect uitkomen.:D
 
Helaas zit ik in het weekend van 5 mei een weekje in buitenland, vandaar mijn testmeet week eerder in het weekend van 28 april.
28 april wil ik best wat regelen in de beste gym van NL aka Fox Gym en anders zou op 5 mei Iron House ook een optie kunnen zijn qua ligging en look and feel voor NK junioren dat daar gehouden wordt voor bijvoorbeeld ProudPizza
 
Laatst bewerkt:
Rip rich piano:(
Misschien meer centraal, Midden-Nederland, Eindhoven ofzo.
Weert of ehv is dan niet een mega verschil, al heeft sportarena wel beter materiaal.
Een dbb mockmeet:cool:
Utrecht eo is dan nog centraler?
Welke (goede) gym ligt er in Utrecht?
Altijd maar pieken die erik:o
Helaas zit ik in het weekend van 5 mei een weekje in buitenland, vandaar mijn testmeet week eerder in het weekend van 28 april.
28 april wil ik best wat regelen in de beste gym van NL aka Fox Gym en anders zou op 5 mei Iron House ook een optie kunnen zijn qua ligging en look and feel voor NK junioren dat daar gehouden wordt voor bijvoorbeeld ProudPizza
Een weekje eerder is ook geen probleem. Laat maar weten.
Hmm, een centrale locatie of:



Keuzes.
Dan natuurlijk de liefste gym van nl:hoody:

Even tussendoor nog een deload training.

Bench press
12x20kg
3x52,5kg
3x3x62,5kg

Van middelvinger naar maximale ringvinger gegaan. Voelde best fijn, zo niet heerlijk.

Incline bench press
3x12x40kg

Bicep hammer curl
18x10kg
15x10kg

Close grip bench
3x10x40kg

Hanging leg raises
3x8xbw

Lekkere pompsessie om het hoofd leeg te maken. Vrijdag mss lichtjes Squaten en deadliften en dan gaan we volle gas.
 
Moeten tzt maar wat plannen dan. Traint altijd wel een stuk motiverender om met mede-lifters te maxen!
 
Even bijgelezen. Big ups voor je wedstrijdresultaat! :thumpup:
 
Moeten tzt maar wat plannen dan. Traint altijd wel een stuk motiverender om met mede-lifters te maxen!
Ik ben sws in.
Even bijgelezen. Big ups voor je wedstrijdresultaat! :thumpup:
Danku, still feeling good and making big gains:D

Gewicht ~84kg, schommelt al een paar dagen rond dit gewicht.

Deload beachboi pompsessie deluxe

Hammer curls
20x12kg
2x15x12kg

Dumbell standing tricep extension
3x12x20kg

Max grip pull ups
3x5xbw

Pull ups zullen nooit mijn favoriet worden.

Machine shrugs
12x80kg
15x120kg

Beetje lichtjes pompen, onderrug doet nog een beetje pijn. Hopelijk zijn maandag alle pijntjes weg.
 
Gewicht 84,2kg, maar 1,4kg sinds de wedstrijd aangekomen. Kan ik goed mee leven.:D

Sheiko medium load 37v2 week 1 training 1

Input maxes 190 / 105 / 225
Ik verhoog de Squat na 4 weken denk ik. De rest true maxes gebruikt.

Bench press
12x20kg

5x52,5kg
4x62,5kg
3x75kg
5x3x80kg

De maximale grip zorgt ervoor dat ik de stang in mijn borst kan laten zinken. Ik denk dat die manier van benchen me veel gaat brengen. Bench voelt sws een stuk fijner met de maximale grip.:D

Squats
12x20kg
5x60kg

5x95kg
5x115kg
5x5x132,5kg

Echt vieze sets, mijn onderrug is nog steeds rip van die 240kg dl faal. En mijn quads stonden op verkrampen. Hopelijk gaat dat snel weg. Ik twijfel ook of ik de deadlifts van woensdag skip, ligt er helemaal aan hoe ik mij morgen voel.

Bench press
6x52,5kg
6x62,5kg
4x6x67,5kg

Zonder wrist wraps om eens te proberen. Weet niet echt of wrist wraps veel voor me doen tenzij het een 80%+ poging is. Dus doe ze mss alleen dan om.

Flyes en good mornings overgeslagen, want compleet rip. 3/10 tren want nog steeds echt rip van de fox. zElfs RFFNCK zijn vieze bench kon me niet motiveren vandaag.:p
 
Back
Naar boven