Fitness Seller

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
Woh heb je serieus maat S? Ik heb maat L van sbd sleeves en weeg 71 kg :o
Ik meette 37.5 en normal fit is 35.5 - 38.0 bij maat L.
Ja, al heb ik wel titan kneesleeves en zijn die echt een b*ch om aan te trekken met deze maat. Ik heb ze toen ook bewust op de wedstrijd gekocht onder het toeziend oog van ene Pjotr.

Weeg paar kilootjes zwaarder en draag S in training en XS op wedstrijd
:trollfacex:
Jezus, baas boven baas haha.

Gewicht 86kg na een flink bulkweekend.

Sheiko intermediate medium load 37v2 w3d1

Squats gingen lekker, onderrug is weer hersteld en op 95% gok ik. Zal nog even duren voordat die weer 100% is. Bench gaat ook lekker, soms nog even zoeken naar de groove, maar het komt.

Flyes met 10kg gedaan en lekkere pomp. Push ups met 20kg gedaan en daarna abz geknald op de ab machine met 3x60kg. 7/10 tren, gaat weer lekkerder.:D

Screenshot_20180226-210615~2.jpg

Gewicht: 86,4kg omdat ik gisteravond nog een flinke warme maaltijd heb opgevreten.

Sheiko intermediate medium load 37v2 w3d2

Deficit gingen redelijk easy en dat betekent dat ik bijna weer 100% ben! Bench ging redelijk, maar draai dus mijn linkerpols in. Moet ik dus goed op letten. Daarna box pulls gedaan totdat ik mijn tweede set met 190kg moest en 1 rep haalde. Toen uit voorzorg gestopt. Toen nog 4x8x22kg seated dumbell shoulder press gedaan en 3x8x60kg abz. 6/10 i am back.

Screenshot_20180228-193242~2.jpg

Ja die linker pols was echt scheef as f**k, rechts was goed. Toen je er op lette wel veel beter

Ja die linker pols was echt scheef as f**k, rechts was goed. Toen je er op lette wel veel beter
Vandaag ging t meh, is Nog even zoeken.
Haha blij dat iemand hem zag:o
:superman:

Gewicht 85kg, morgen uiteten dus even een buffer nodig.

Bench ging super easy, mss 2,5kg omhoog gooien na de eerste 4 weken. Squat voelde ook beter en mijn onderrug begint steeds meer de oude te worden. De dag afgesloten met 4x8x12kg flyes en wat bodyweight hyperextensions voor de pomp. Stiekem ook een bicep setje gedaan, maar ssht. 8/10 omdat die bench zo vies licht voelde.

Screenshot_20180302-215545~2.jpg

Laatst bewerkt:
Sterk man, voor je 86 kg! :)

Gewicht was vanmorgen 85,6kg en dat ondanks een redelijk cheat weekend

Sheiko Intermediate medium load 37v2 w4d1
Squats gingen echt harder dan verwacht en merkte niks van mijn rug. Het door squaten blijkt toch een gouden zet. Hopelijk woensdag eens de gehele deadlift tren afmaken.

Bench ging ook easy en de groove komt er elke week meer in, alleen krijg ik mijn linkerpols niet gecorrigeerd. Lat machine 5x6x84kg gedaan en ging lekker, volgens mij zelfs een PR. Dips 5x4xbw+20kg gedaan en had nog wel zwaarder kunnen gaan. Als laatste voor het eerst weer goodmornings gedaan met de stang 3x5. Nu lekker rusten en woensdag weer knallen.

Ik hoop aan het einde van de cycle op 85,5kg een 212,5kg / 112,5kg / 237,5kg = 562,5kg totaal te halen. Of die deadlift haalbaar is weet ik niet. De rest lijkt me redelijk te doen.

Screenshot_20180305-205715~2.jpg

Zo jaloers op die squats

Ja, die squats zijn best wel nice!

Dikke squats!

Hoe vaak bepaal je eigenlijk je 1rm waarop alle percentages berekend worden bij Sheiko? Ga je echt naar je Max, of is het gecalculeerd?

Met die vieze super genetics van jou kom je er ook wel:roflol:
Ja, die squats zijn best wel nice!
Wordt nog snel meerr:D
Dikke squats!

Hoe vaak bepaal je eigenlijk je 1rm waarop alle percentages berekend worden bij Sheiko? Ga je echt naar je Max, of is het gecalculeerd?
Dankje en goede vraag. Sheiko zegt dat je maxen true maxen moeten zijn die je op een wedstrijd hebt gehaald. Ik heb ze nu ingevuld als 190 / 105 / 225 wat ik ook allemaal op de Fox heb gehaald. Nu is het zo dat ik 200kg daar gesquat heb, maar je pas na 4 weken je max omhoog moet gooien, omdat je anders veel te veel volume draait waardoor de kans op blessures enorm toeneemt. Ik twijfel nog gezien mijn onderrug of ik hem na deze week naar 200kg gooi of mss nog eerst naar 195 kg. Ik merk wel dat je bij sheiko beter echte maxen kunt pakken dan maxen die je denkt te kunnen halen en dat het volume de gains bepaald en die 5kg meer intensiteit vrij weinig uitmaakt.

Wat bedoel je precies met "na 4 weken je max omhoog gooien"? 4 weken na een wedstrijd die je aan het eind gedraaid hebt of iets anders?
Heb in ieder geval zelfs niks over zo'n regel meegekregen.

Terug
Naar boven