bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon veel trainen (VEEEEEL KILOS) en veel vreten.
Whey shake en 30 plakken kipfilet.
Op de sportschool proberen ze hier wat in te matigen maar dat moet je gwn negeren.
houd je bek lekker

Sixpack topics zijn kansloos. Als je niet weet hoe je er 1 moet krijgen weet je waarschijnlijk ook niet hoe je massa moet krijgen en hoef je er niet eens aan te denken.

zielig kansloos topic.
topicstarter met zijn 63kg is een ecto, wilt ook graag een 6pack en doet het via zo'n omweg.
kansloos
?Ja toch, een week niet getraint en ja toen kwam er wel wat vet bij, ben ik wat minder gaan vreten gelijk 2kg afgevallen, maarja komtgoed.Hey gast, vorige week was je nog 90kg met 'n vetpercentage van 10%, nu ben je en afgevallen en je hebt 4% vet gegaint?
Pics.Ja toch, een week niet getraint en ja toen kwam er wel wat vet bij, ben ik wat minder gaan vreten gelijk 2kg afgevallen, maarja komtgoed.
Zeer brute stats voor een 15-jarige. Respect.Ja toch, een week niet getraint en ja toen kwam er wel wat vet bij, ben ik wat minder gaan vreten gelijk 2kg afgevallen, maarja komtgoed.