MuscleMeat

The Superdudes Topic!(Voor alle mensen die een 6pack willen!

Je moet als je in de klas zit je buikspieren zo lang mogelijk en hard aanspannen, ik doe het nu ook al een tijdje en maak de gains van mijn leven!!!!

Kwil ook six-pack.. ik doe elke dag 3000 sit-ups en als ik zin heb in meer dan die ik er nog eens 1000 bij.
Als ik dan klaar ben met deze workout dan ga ik altijd meteen voor de spiegel staan om te kijken of zo goed zichtbaar zijn, maar ik zie ze nog niet :(

Wie ow wie helpt mij ?? :snik:
Ik doe dit nu al 2maanden elke dag, en ik eet 2 boterhammen, avond eten, en 's avonds een schaaltje ships.
Ook fiets ik per dag 20km totaal dus qua benen zit ik wel goed :)

Pls help !

Kwil zo snel mogelijk een six-pack want de zomer komt eraan.. CHICKIES TIJD jWzT!

Laatst bewerkt:

Oh man die reacties ook:
I would lick him up and down!!!!
arodd9inch. hey slim, let me take u on in a wrestling match. i'm about 170, slim too. i can help u finish taking those pants offffff
love to see yu more undressed...you have a so nice body

En nee, het zijn geen vrouwen.

zielig kansloos topic.
topicstarter met zijn 63kg is een ecto, wilt ook graag een 6pack en doet het via zo'n omweg.

kansloos

hahahah!! zegt wwie?

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Ja toch, een week niet getraint en ja toen kwam er wel wat vet bij, ben ik wat minder gaan vreten gelijk 2kg afgevallen, maarja komtgoed.

tuurlijk vriend, post eens wat pics, danpas ben je realistisch!

maar 6 :( ik wil 8!!

Jammer die reacties, ik had hoge verwachtingen met dit topic.

een maand met een serieuze hoestbui zitten, en de 6 pakjes beginnen te komen!

Elke 2de dinsdag van de maand 5 minuten met deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

resultaat zonder moeite

500kcal onder onderhoud eten.
Veel eiwit, weinig koolhydraat.
Veel water drinken en groenten eten.

Houdoe

Eet 6 Duploblokken op en voilà hier is je 6Pack.:D

Terug
Naar boven