XXL Nutrition

The Superdudes Topic!(Voor alle mensen die een 6pack willen!

Jo man koop dé echte AB KING PRO. Gewoon 3 minuten per dag man en je hebt in 2 weken een six pack!! Is het niet geweldig? KOPEN DIE HANDEL!

je krijgt er ook nog heel gespierde armen, rug, schouders en borst van hoor! Kijk maar naar die mensen op tv.:)

Inderdaad, bestel voordat het kan. Heb gehoord dat het op de lijst komt van verboden middelen.

ha, kan die dan gewoon de de compoundoefeningen vervangen, of is het een aanvulling?

[Link niet meer beschikbaar]

hier is de ultimate guide

klopt het dan ook dat je je voedingsschemaniet meer nodig hebt, of in ieder geval een stuk minder?

Ja toch, een week niet getraint en ja toen kwam er wel wat vet bij, ben ik wat minder gaan vreten gelijk 2kg afgevallen, maarja komtgoed.

wat doe je normaal met je lichaam dan?? dat is wel erg snel

als ik op vakantie ga kom ik gwn goed trug zonder zulke ingrijpende veranderingen

klopt het dan ook dat je je voedingsschemaniet meer nodig hebt, of in ieder geval een stuk minder?

Inderdaad man. **** goed eten en die zware compounds die gewoon nog saai zijn ook! Trainen, slapen, rusten... Allemaal overrated. Doe een lousy ab workout iedere dag en verder is er niks meer nodig!

Terug
Naar boven