Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Goeie cardio!
Heb je bij de DB press de DB wel zo dicht mogelijk bij je pols, dus in je handpalm? Misschien knijp je teveel?
Kijk ook even naar Madcow / Texas Method, dat is vaak de aangeraden opvolger na Starting Strength. Wendler zou pas goed zijn als je wat verder gevorderd bent, echt tegen plateaus aanloopt en de deload+repout nodig hebt.. Als je zover bent om te switchen naar een krachtschema, gewoon een topic openen in de powerlifter-sectie en die helpen je verder![]()
DB ligt goed in me handpalm en knijp niet overdreven veel. Verder met BB ook last van in me onderarmen dus ja...
Had ik ook al naar gekeken ja, heb nog tot en met me vakantie schema dus heb nog ff tijd om info te zoeken over van alles

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
Zag je reactie in mn oude topic nu pas, maar ik volg je, succes!
edit: Hoe zit het eigenlijk met de voeding? Bulk/cut?
Welkom en bedankt!

Momenteel clean bulk op 3100 kcal + avondeten. Dus rond de 3700 a 3800 kcal per dag. Minimaal 170 gr eiwit en minimaal 80 gr vet. Doe aan IIFYM. Nog 4 weekjes doorgaan en dan gaan cutten voor de zomer

Je mag zaterdagochtend me RDL techniek komen bewonderen, het lijkt zelfs lichtelijk op SLDL dus gaat wel goed nu... denk ik 
Ik app je nog wel ff erover, is iets makkelijker