Fitness Seller

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gvd log gewoon hooms

• Topic Starter Topic Starter
Net naar fysio geweest, blessure is dus echt een overbelasting van pezen van triceps en quadriceps. Nog wat oefeningen en tips erbij gekregen en voorlopig nog even niet naar de sportschool. Maandag weer afspraak bij fysio :) Gewicht schommelt rond de 83 kg, ben wel wat verloren maar niet veel en kan dit wel vasthouden gok ik. :thumbs:

waar heb je die quadriceps dan aan overbelast potverdomme

php?src=http%3A%2F%2Fmedia.newschoolers.com%2Fuploads%2Fimages%2F17%2F00%2F40%2F96%2F66%2F409666.gif

Momenteel bekijken: 2 gebruiker(s) (2 leden en 0 gasten) dit topic
Jack 3D, Real3D

Knieën overbelasting is lastig ja, heb mijn loel moeten verkleinen om te kunnen squatten:(
Benen lijken wel meteen groter.

das not it mane

foamrollen?

Heb ook een foamroller best handig

gebeurt er nog wat?

ik hoorde dat hij de 30 dagen squat challenge heeft geaccepteerd

10 air squats a day keeps muscle atrophy away

Heb ook een foamroller best handig

Zeker handig :)

JA

ik hoorde dat hij de 30 dagen squat challenge heeft geaccepteerd

:\

10 air squats a day keeps muscle atrophy away

dat hopen we dan maar

Update fysio:

2 oefeningen erbij en nog wat tips over uitvoering, zit vooruitgang in en nu volhouden :) volgende week vrijdag weer langs en dagelijks oefeningen uit blijven voeren, naar sportschool was nog beter van niet (zit nu ook in een drukke periode dus no problem). Als het herstel zo door gaat dan kan ik na mijn examens weer rustig opbouwen, precies wanneer ik weer tijd heb om goed te gaan trainen dus komt goed uit :thumbs:

:roflol: Mijn log is vervuild met gifs

Weer even een update:

Ellebogen gaan goed vooruit, nog geen 100% maar dagelijkse pijntjes zijn afwezig en waterpolo training ook vrijwel geen last van gehad.

Knieën daarentegen gaan niet echt snel vooruit, door toetsweek e.d. veel stilgezeten voor paar uur achter elkaar en dat helpt niet echt mee. Oefeningen doe ik wel (niet altijd ivm tijd of pijntjes) dus het herstel gaat gewoon door als het goed is. Knieën had ik eerder last van dan ellebogen dus die zullen logischerwijze ook langer moeten herstellen dus no stress. Tot 8 juni ben ik druk met examens, vakantie en gala dus daarna kan ik het trainen weer oppakken en ben dan ook wel hersteld gok ik. Ik kan dan iig weer UB trainen als het zo doorgaat :)

Mooi van je ellebogen, en weer balen van je knieen hopen dat ze toch snel weer herstellen. Succes met herstel en weer lkkr ub trainen

Mooi van je ellebogen, en weer balen van je knieen hopen dat ze toch snel weer herstellen. Succes met herstel en weer lkkr ub trainen

Thnx man, nog paar weekjes afzien en proberen gemotiveerd te blijven en daarna weer mooi opbouwen :D Heb er iig zin in!

Balen van de blessures. Maar je zit er goed bovenop zo te horen. Sterkte, ook met examens!

Heuuuj he's coming back!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven