Fitness Seller

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Thnx :D

Zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin
Jk heb geen vriendin
:(

:roflol: , leef de vrijgezel leef

Danku :D

dolle boel weer

cardio damn, dat je dat aandurft lol

Ik ben een leipe man

Update:
Cut is kut, had vandaag al honger :roflol: Jammer weer maar is niet anders. Vanochtend foto's gemaakt en afmetingen ook. Gewicht gisterochtend en vanochtend op 83,3 kg :o Foto's plaats ik als er animo voor is :)

Thnx :D

:roflol: , leef de vrijgezel leef

Danku :D

Ik ben een leipe man

Update:
Cut is kut, had vandaag al honger :roflol: Jammer weer maar is niet anders. Vanochtend foto's gemaakt en afmetingen ook. Gewicht gisterochtend en vanochtend op 83,3 kg :o Foto's plaats ik als er animo voor is :)

altijd animo voor foto's man :D

join the cut leef. cafeine pillen slikken om de honger te onderdrukken :(

yes ik wil pics zien nohomo

Sta redelijk droog, is wel s'ochtends en niet echt goede vochtbalans imo, rugpic is van 20 januari en rest is van vanochtend (alleen rugpic flexed) :)

20150120_201210.jpg

20150310_071156.jpg

20150310_071204.jpg

nette rug :thumbs:

Je staat al goed droog hoor, 1 maand cutten zal inderdaad wonderen doen
PS; laat wel je bulge zien bij de b4 en after pic

wel zonde om te cutten ja ;)

Je staat al goed droog hoor, 1 maand cutten zal inderdaad wonderen doen
PS; laat wel je bulge zien bij de b4 en after pic

En scheelt ook dat ik daarna niet meer vies ga bulken en aan eind van de dag niet zo fucking bulky erbij sta :roflol:

Nette shape al, ik zou doorbulken

Mmmm :o

:o

Een x cutten zodat ik lang kan bulken is het worth imo :rolleyes: En nu komt het gewoon het beste uit (ivm examens en zomer etc.)

ik zou doorbulken

van vanochtend staat gelijk aan boner?

Mooie rug en goed droog. :cool:

gast cutten is zo zonde imo, je staat al fucking droog. ga dan recompen

keeeeeaarll nu cutten en er blijft helemaal niets over, ga gewoon flink bulken !

Bedankt iedereen voor de reacties, echt diep cutten wordt hem sws niet nu, daar ligt onderhoud te laag voor heb ik nu al gemerkt. Beetje recompen it is, kan blessure sneller herstellen en heb ik ook geen massaverlies. Kan beter fatsoenlijk cutten als ik helemaal hersteld ben en niet met toetsweken of examens zit :)

Bedankt iedereen voor de reacties, echt diep cutten wordt hem sws niet nu, daar ligt onderhoud te laag voor heb ik nu al gemerkt. Beetje recompen it is, kan blessure sneller herstellen en heb ik ook geen massaverlies. Kan beter fatsoenlijk cutten als ik helemaal hersteld ben en niet met toetsweken of examens zit :)

tumblr_inline_mxx1zuNfKw1rocwym.gif

Goed fysiek man, wat zijn je stats?

Goeie shape, goeie rug.

wwe-ref.gif

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven