XXL Nutrition

Thuistrainen hulp

Thuistraining

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
62kg
Hallo allemaal,

Ik ben een beginner, en train thuis zo af en toe wel eens. Maar dat is meer opdrukken (Push Ups) en Buikspieroefeningen. Ik heb Dumbbells gekocht 2x een stang. En één keer een Barbell, alleen heb nog geen bankje + een ding om mijn Barbell op te hangen voor bankdrukken..

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. En mijn doel is vooral om voor de zomervakantie een 6pack te hebben. Momenteel heb ik deze wel, je ziet hem nauwelijks;P alleen bij aanspanning. En mijn borst is (helaas) nog plat. Hoe krijg ik hier verandering in.

Dus wat ik wil trainen is vooral massa: Biceps, Triceps, Borst, Buik en mijn benen zijn momenteel sterker dan de rest van het lichaam.

Groeten,
Jordi

Sticky's lezen

ga naar een gym!!!

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. En mijn doel is vooral om voor de zomervakantie een 6pack te hebben. Momenteel heb ik deze wel, je ziet hem nauwelijks;P alleen bij aanspanning. En mijn borst is (helaas) nog plat. Hoe krijg ik hier verandering in.

Groeten,
Jordi

3000 situps per dag, zoals ronaldo. :thumbup:

Voor buikspieren moet je gwn sit ups doen,
als je serieus (je hele lichaam) wilt trainen kan je beter naar de fitness gaan en daar uitleg vragen en wat lezen hier op het forum.

Zet die overdreven aandacht voor die sixpack aan de kant en ga je hele lichaam trainen. En uiteindelijk kan je beter naar de gym gaan. Geef nu niet teveel geld aan apparatuur uit.

aan je lengte en gewicht te zien ben je vreselijk mager. Ook al heb je dan een sixpack, dan zie je er nog steeds niet uit in de zomer hoor.
Schrijf je in bij een sportschool en ga je hele lichaam trainen en veel eten.

begin al maar eens met je voeding te verdubbelen, je kan thuis beginnen trainen maar zorg dat je oefeningen correct uitvoert (stickies)
als de gewichten bij je thuis te klein worden zou ik een gym gaan zoeken.

succes;)

hij wil vast niet nog breder worden

Hallo allemaal,