XXL Nutrition

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
replacement of sniper

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

wanneer is je eerste date ?:D

• Topic Starter Topic Starter
replacement of sniper

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

wanneer is je eerste date ?:D

Mn erste date heb ik allang al gehad maar zo te zien willen sommige mensen die jaloers zijn er ook een :p

gast beter verwijder je die filmpjes voordat je school genootjes ze zien....

gast beter verwijder je die filmpjes voordat je school genootjes ze zien....

Hun boeien me eigenlijk niet echt veel want ik vecht namelijk best wel veel op school en mn vrinden weten het tog al

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

en ik maak filmpjes dan kan ik mn vooruitgang zien werkt namelijk wel goed vind ik

Succes Hihuha1000! Wat is je echte naam? Misschien ken ik je wel..? Er traint bij mij op de vereniging ook een sterke jongen van 14, hij lijkt wel op jou moet ik zeggen..

wat dit topic is ineens beroemd :p 70 berichten vet :p

cybercoïtus comin' up...
serieus.. waar houd je je mee bezig met je upperbody showen aan je friend? :)
fix gewoon die bp & deadlift :D

Succes Hihuha1000! Wat is je echte naam? Misschien ken ik je wel..? Er traint bij mij op de vereniging ook een sterke jongen van 14, hij lijkt wel op jou moet ik zeggen..

huh jij woonde toch neit in alkmaar???
:D

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

hmm hij lijkt wel een beetje op pumped van forum
ook grote praatjes maar bakt er niks van :D

:kiss:

Is die lorenzo niet die t*ring brede gast van youtube?:roflol:

ik voel een :slotje: komen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven