- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent inderdaad weer goed bezig. Is je schema ergens op gebaseerd trouwens? in de zin van...dit vind je gewoon chill om te doen of specifieke benadering ofzo. dit vraag ik vanwege die schoudertraining - lijkt mij een overkill voor je front delts die je met 3 van de 4 oefeningen keihard aanpakt en met borst ook al op hun donder krijgen

Komt die blessure niet juist door overbelasting van je schouders? Front raise front press shoulder press cgbp dips benchpress incline bp..

Ondanks je blessure nog lekker gewichten.
Je liep vorig jaar toch ook al met die schouderblessure rond? Word het niet eens tijd dat je daar is wat serieuze maatregelen voor neemt?
En dat aankomen, veel vocht door de creatine?

Ben je al naar het ziekenhuis geweest? Ik zou echt gek worden als ik zo lang met een schouderblessure rond zou lopen, flip em al als ik weer eens 2 weken eruit lig door mn linkerschouder.![]()
Was dit jaar al bij fysio geweest, en wat oefeningen mee gekregen waar ik vervolgens na 3 a 4 weken mee ben gestopt omdat ik het niet hardcore genoeg vond haha. Maar ga er deze week weer mee beginnen, want het hielp wel goed en misschien wat cissus slikken.
Herken het wel ja, heb ook periodes waarin ik allerlei blessurepreventieve oefeningen doe en periodes waar ik er geen seconde aandacht aan besteed.Herken het wel ja, heb ook periodes waarin ik allerlei blessurepreventieve oefeningen doe en periodes waar ik er geen seconde aandacht aan besteed.
Zit je tegenwoordig in Amsterdam? Waar train je?

Kun je niet wat foto's van je comeback posten? Zien we in ieder geval of er in een later stadium resultaat is geboekt, en maakt het logje natuurlijk ook wat tastbaarder.