AndroidHealthClinic

tiger4evaH comeback log

je traint in a'dam toch?

overweeg anders om 8 okt bij ultimate fitness te komen trainen - gaan we met een groep gasten van t forum trainen

• Topic Starter Topic Starter
je traint in a'dam toch?

overweeg anders om 8 okt bij ultimate fitness te komen trainen - gaan we met een groep gasten van t forum trainen

Nee, train er zelf nog niet. Moet me eerst nog hier in Utrecht uitschrijven, doen ze hier ****ing moeilijk over omdat ik een abbo heb lopen natuurlijk maar ik zal kijken bro;)

ja ik vind het echt vet. leuke mensen , goede opleiding.
wel veel tijd mee kwijt dus moeite om trainingstijden te vinden af en toe maar als ik wat gewend bent komt dat ook wel goed.

en jij?

Ja man, leipe opleiding he. Ik ga er met plezier naartoe ( vooral praktijk lessen ), alleen heb ik moeite met die biologie lessen daar ik geen biologie vroeger op de middelbare school had. Ik heb totaal geen moeite om trainingstijden te vinden, gemiddeld maar 3 lesuren op een dag en een dag vrij in de week.:D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraint, borst, biceps en triceps. Niet echt noemenswaardige training, maar zal vermelden welke oefeningen ik heb gepakt. Ga voortaan ook 3x per week trainen ipv 4x.

Benchpress
Incline db fly's
Standing cable fly's
Peck deck

CGBP
Skullcrushers
Triceps pusdown

Standing db curls
hammer curls
barbell curls

Gewicht vandaag niet gewogen, zal wel hetzelfde zijn als vorige week aangezien ik het weekend ****ing slecht ben doorgekomen.

wat the **** is hier aan de hand; tiger4evah = Anoniem 88 geworden???

en geband???

Tiger is DBB ontstegen en is bezig met grotere dingen in het leven

Hij was een goede man.
Moge zijn account in de eeuwigheid voortleven.

De beste man heeft goede tijden gekend op bodybuilding gebied, periodes overspoeld met dedication hetgeen geresulteert heeft in zeer respectabele groei.

Echter, in de strijd "passie contra rede" lijkt het erop dat rede het gewonnen heeft en prioriteiten nu gesteld worden in het opbouwen van een (arbeidsgerichte) toekomst ipv het opbouwen van +200kg deadlift.

Ik gun het hem dat hij dezelfde investering welke hij ooit aan bodybuilding spendeerde nu stopt in zijn opleiding.

Another one bites the dust...

Hoe zit dat met jou Loo? Investeer jij nog een beetje in je vroegere hobby?

dat klopt toevallig wel ja.

maar volgens mij zwerft hij hier nog rond, al dan niet in vermomming.
Dat laatste vermoed ik ook. Denk dat hij problemen heeft gekregen met bepaalde posts op dit forum en daardoor zijn profielnaam heeft laten veranderen.

Dit kan alleen in samenspraak met de mods/admin gedaan zijn. Hij zal dus zeer waarschijnlijk hier met een nieuw profiel zitten.

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Hee tiger. :rolleyes:

Terug
Naar boven