MuscleMeat

Time flies, it's up to ME to be the navigator!

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 31/08

Metingen
gewicht: /

Cardio (ochtend)
soort: /
duur: /
hartslag: /

KT
rug/borst

• BOR (pronated) (A1)
    1x8 32,5kg
    1x8 37,5kg
    1x8 42,5kg
    1x9 52,5kg rep PR

• Incline dumbbell Press (45°) (A2)
    1x8 11kg
    1x8 14kg
    1x9 17kg rep PR

• dumbbell Flies(B1)
    1x8 10kg PR

• Wide Grip Lat Pulldown (pronated)
    1x8 32,25kg
    1x8 40kg
    1x10 48,5kg PR

• dumbbell Shruggs
    1x6 20kg
    1x6 24kg
    1x6 30kg
    1x6 22kg
    1x6 26kg
    1x8 32kg rep PR

• Cable straight Arm Pulldown
    1x16 21kg PR

• barbell Static Hold
    1x25s 65kg
    1x25s 85kg
    1x19s 105kg PR

Opmerkingen
duur: 53min51sec
andere: Het leek alsof de training niet zoveel beter was als de vorige keer. Maar na de vergelijking is het toch zeker geslaagd geweest:)! Laatste rep BOR was niet echt heel zuiver maar toch. Bij flies raadde de instructeur me iets minder diep te gaan. Straight Arm Pulldown ging extreem goed. Nette training weer:cool:!

Cardio
soort: roeimachine; crosstrainer
duur: 5min; 15min
hartslag: 140bpm; 155bpm
andere: Leuke docu op natgeo in de zaal:D.

Laatst bewerkt:
Benieuwd hoe je training is gegaan! Ziet er pittig uit!:D

Woensdag 01/09

Metingen

Cardio (ochtend)

KT
benen/buik

• Romanian Deadlift (A1)
    9x3 72,5kg PR
    1x6 72,5kg rep PR

• Seated Rope Crunch (A2) (nieuw)
    1x6 15kg
    1x6 17,5kg
    1x6 25kg
    1x12 32,5kg

• Standing Leg Curl (B1)
    1x8 16kg
    1x6 18,5Kg
    1x6 21kg
    1x10 26kg PR

• dumbbell Side Bend (B2)
    1x6 17kg
    1x6 20kg
    1x6 24kg
    1x8 28kg PR

• Standing Calf Raise
    1x6 53,5kg
    1x6 62,5kg
    1x6 71,25kg
    1x8 88,5kg PR

• Stomach Vacuum
    1x12s
    1x22s
    1x33s PR

Opmerkingen
duur: +/- 68min
andere: Uitvoering RDL ging beter dan vorige keer. Laatste set faalde ik wel eerder op grip jammer genoeg:mad:. Nette training voor de rest:).

Cardio
soort: roeimachine; crosstrainer
duur: 5min; 10min
hartslag: 140bpm; 150bpm
andere: /

Laatst bewerkt:
Donderdag 02/09

Metingen

Cardio (ochtend)

KT
triceps/schouders/biceps

• Close-Grip Bench Press (A1)
    1x8 25kg
    1x8 30kg
    1x8 35kg
    1x10 42,5kg

• Bent-Over Raises (A2)
    1x12 5kg
    2x12 6kg
    1x11 8kg rep PR

• barbell Curl (B1)
    1x8 16kg
    1x8 18kg
    1x8 21kg
    1x9 26kg rep PR

• Side Raises (B2)
    2x12 4kg
    1x12 5kg
    1x12 6kg

• V-Bar Triceps Pushdown
    1x13 23,5kg PR

• dumbbell Overhead Press
    1x9 6kg
    1x9 8kg
    1x9 10kg
    1x5 12kg

• Seated dumbbell Curl
    1x9 11kg

Opmerkingen
duur: 46min46sec
andere: Het was niet mijn dag. De oorzaak lag waarschijnlijk bij de voeding. Ik had me wat overslapen en moest op tijd zijn voor een afspraak. Ik had nog 5min, dus eten zat er niet meer (wel BCAA), zodoende heb ik pas 2,5 uur later kunnen ontbijten. Ik voelde dat ik kracht tekort had.

Cardio
soort: roeimachine
duur: 3min
hartslag: 140bpm
andere: /

Laatst bewerkt:
Het houdt maar niet op...

PR...PR...Rep PR...PR...PR..Rep PR..Rep PR!:thumbs::D

Fuuuu zoveel pr's lol xD

Als ik dr over enkele weken ook zoveel ga maken, is het goed =D

Hoi luvQvist, naar welke fitness ga jij momenteel? Ik las in een ander topic over fitness regio Leuven iets van City Fit en Fitness Center Heverlee. Eind september ga ik op kot in Leuven en ik zoek dan ook nog een goeie gym. Die Fitness Center Heverlee lijkt mij wel goed. Is wel op 2,5km van mijn kot, terwijl de City Fit op 400m ligt.

Hoi luvQvist, naar welke fitness ga jij momenteel? Ik las in een ander topic over fitness regio Leuven iets van City Fit en Fitness Center Heverlee. Eind september ga ik op kot in Leuven en ik zoek dan ook nog een goeie gym. Die Fitness Center Heverlee lijkt mij wel goed. Is wel op 2,5km van mijn kot, terwijl de City Fit op 400m ligt.

In Heverlee heb je een squatrek met niet verstelbare safety-bars.
In CityFit komt er zo goed als zeker deze maand een power rack.

Ikzelf train nu in CityFit en ga er blijven. Deze maand is het 299euro voor een academiepas. Van 13sep tot 30juni is deze geldig.

Hou me op de hoogte over je keuze oké. Misschien zien we elkaar dan wel eens;).

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------

Zaterdag 04/09 (nog niet afgewerkt)

Metingen

Cardio (ochtend)

KT
rug/borst

• Deadlift (A1)
    9x3 80kg
    1x6 80kg

• Bench Press (A2)
    1x6 30kg
    1x6 35kg
    1x6 40kg
    1x6 50kg PR

• Cable Standing Flies (A3)
    1x6 11kg
    1x6 13kg
    1x6 15kg
    1x6 18kg PR

• Pull Up (wide grip)
    1x6 -32kg
    1x6 -26kg
    1x6 -19kg
    1x6 -7kg PR

• Hyperextension
    1x16 +11,25kg PR

• Prone Incline dumbbell Shruggs
    1x8 19kg
    1x8 22kg
    1x8 26kg

Opmerkingen
duur: 45min41sec
andere: Zeer kwalitatieve training! BP eindelijk de grens van de 50 bereikt. De rest was ook erg netjes.

Cardio
andere: No time!

Laatst bewerkt:
Ik ga me op 10 september inschrijven aan de KUL. 'k Ga dan ook die gratis bon voor de City Fit gebruiken.

De mogelijkheid tot squatten vind ik wel belangrijk, dus zo'n powerrack moet wel. Ik ga het dan ook nog eens navragen of dit er nu komt.

Kan je mij nog wat uitleg geven over de City Fit? Mogelijkheid tot deadliften? Of wordt je dan scheef bekeken? Veel toestellen? Begeleiding? (vooral voor techniek van squat en DL, want ik trainde steeds thuis) Prijzen bar? Mogelijkheden bar? ...

Thanks. ;) Ik laat u zeker weten wat het wordt.

Ik ga me op 10 september inschrijven aan de KUL. 'k Ga dan ook die gratis bon voor de City Fit gebruiken.

De mogelijkheid tot squatten vind ik wel belangrijk, dus zo'n powerrack moet wel. Ik ga het dan ook nog eens navragen of dit er nu komt.

Kan je mij nog wat uitleg geven over de City Fit? Mogelijkheid tot deadliften? Of wordt je dan scheef bekeken? Veel toestellen? Begeleiding? (vooral voor techniek van squat en DL, want ik trainde steeds thuis) Prijzen bar? Mogelijkheden bar? ...

Thanks. ;) Ik laat u zeker weten wat het wordt.

Hoe bedoel je een bon? Ik zou toch zeker voor de academiepas gaan, deze is zowiezo de goedkoopste. Ik weet wel niet of je de 10de september deze al zal kunnen verkrijgen.

Ik deadlift er elke week (maar eigenlijk wil ik rack pull doen in het powerrack!). Veel zijn er niet die het doen. Nog maar 2 mensen 1 maal zien doen.
Dat neemt niet weg dat het niet geapprecieerd wordt. Nog geen instructeur die commentaar gaf van, ja dit is toch slecht voor je rug ga je later spijt van krijgen oid.:D

De baas (Hans) weet wel behoorlijk veel en was ook bezig over dropsets en hoe de lange kop enzo meer te pakken.
Hij corrigeert mij ook spontaan als er bij een oefening iets niet volledig goed zit. Ik had de deadlift al aangeleerd, dus hoe goed ze begeleiden daarin weet ik niet precies. Wel niet aan die wijven vragen, want die bakken er niets van en die superecto instructeur ook niet:o.
Squatten hebben ze me proberen aan te leren, maar ik slaagde er niet in. Ben nu gewoon bezig op hacksquat machine of leg press.
In de bar kom ik nooit, zou niet weten voor wat dit nodig is:o. Drank mag je meenemen in de zaal.

Goed dat je nog even zal vragen naar dat power rack. Zo zullen ze wel begrepen hebben dat er vraag naar is.
Ohjah, en als je nog niet zo buff bent kan het wel even zijn dat ze je voor een typische student nemen die wat recreatief op de toestellen wil zitten. Je zal jezelf moeten bewijzen dat het niet zo is en dan zullen ze begrijpen dat je weet waar je bezig bent.
Er zijn ook genoeg toestellen. Lying en seated leg curl mis ik wel, ook geen tibia raise. seated calf raise moet je ook in de smith doen, maar dat gaat goed.
Ook een seated crunch machine is er niet, wel ene met heupbeweging.
Voor de rest kan ik niet zo direct op iets komen wat ontbreekt.

Dumbbells gaan tot 34 of 36kg. Maar je kan er ook nog zelf samenstellen, weet niet hoeveel max daar dan op kan.

De sfeer is ook redelijk goed. Ken al een aantal mensen die er vaak komen.
Owjah, en ook gratis BF% meting met huidplooimeter (4 punts)

Zo, hopelijk heb je hier iets aan.:)

Laatst bewerkt:
Met gratis bon bedoel ik [Link niet meer beschikbaar].

Ik zie er op dit moment niet afgetraind uit, maar ook niet smal. 1.87m 91kg (probeer de laatste tijd meer cardio te doen)
Mijn vetpercentage zit wat hoog, maar hoeveel dit juist bedraagt weet ik niet. Daarom goed dat je dit gratis kan laten opmeten.
Los daarvan zal ik ze wel duidelijk maken dat ik mijn eigen zin wil doen en dus geen studentenschema's wil. :) Ik maak mijn schema zelf wel. Alleen wat hulp nodig om naar techniek te kijken van bijv. een squat of een DL. Maar dat zal ik dan aan de baas Hans vragen.

Bar lijkt me handig om bijv. eens een shakeje weg te drinken. Maar ik kan deze gewoon ook zelf meebrengen in een drinkbus.

Met gratis bon bedoel ik [Link niet meer beschikbaar].

Ik zie er op dit moment niet afgetraind uit, maar ook niet smal. 1.87m 91kg (probeer de laatste tijd meer cardio te doen)
Mijn vetpercentage zit wat hoog, maar hoeveel dit juist bedraagt weet ik niet. Daarom goed dat je dit gratis kan laten opmeten.
Los daarvan zal ik ze wel duidelijk maken dat ik mijn eigen zin wil doen en dus geen studentenschema's wil. :) Ik maak mijn schema zelf wel. Alleen wat hulp nodig om naar techniek te kijken van bijv. een squat of een DL. Maar dat zal ik dan aan de baas Hans vragen.

Bar lijkt me handig om bijv. eens een shakeje weg te drinken. Maar ik kan deze gewoon ook zelf meebrengen in een drinkbus.

Ik dacht dat die bon maar tot 31 augustus geldig was dat ik las op site... :)
Maar ik zou zoals jean al zei gewoon die pass kopen en dan van 13 september gaan trainen :D Ikzelf ga ook naar daar gaan van eind september + paar dagen ervoor ook eens :P

Je beseft toch ook wel dat dit veel duurder zal uitvallen dan als je zelf een shake meebrengt. Koop je producten aan bij de boardsponsors, zal vele malen goedkoper zijn.

Als je ook gedurende de dag consequent eet, moet je je ook helemaal geen zorgen maken om die shake zo snel mogelijk na je training uit te drinken.

Zondag 05/09

Metingen

Cardio (ochtend)

KT
benen/buik

• Leg Press (45°) (A1)
    1x8 82,5kg
    1x8 97,5kg
    1x8 112,5kg
    1x12 137,5kg PR

• Seated Hip Raise Crunch (A2)
    1x9 40kg
    1x9 50kg
    1x9 55kg
    1x10 70kg rep PR

• dumbbell Lunges (B1)
    1x10 14kg
    1x10 16kg
    1x11 20kg rep PR

• Incline Twisting Crunch (B2)
    1x9 +3,25kg
    1x9 +5kg
    1x10 +6,25kg rep PR

• Seated Calf Raise (smith) (C1)
    1x9 45kg
    1x9 52,5kg
    1x9 60kg
    1x12 75kg PR

• Leg extensions (C2)
    1x10 25kg
    1x10 30kg
    1x12 40kg PR

• Stomach Vacuum
    1x13s
    1x23s
    1x33s

Opmerkingen
duur: 59min51sec
andere: De heenweg naar de gym begon al goed met die koers vandaag in Leuven. Ik moest zo snel mogelijk aan de overkant raken, maar moest een heel eind stappen om ergens over te kunnen steken. Daar moest ik dan nog eens wachten tot de renners voorbij waren. De auto met de groene vlag was nog niet gepasseerd, maar er waren momenteel geen auto's dus maar snel overgestoken. Natuurlijk moest zo'n opzichter van zich laten horen toen ik dat deed, maar ben zonder omkijken gewoon verder gegaan. Dan de training; Leg Press ging erg goed, mag de volgende weer mooi wat extra op. Lunges waren weer onmenselijk veel afzien. Calf Raises mogen ook weer deftig omhoog. Leg extensions mag ook goed omhoog. Nette training en vooral in het eerste deel erg afgezien.

Cardio
andere: No time!

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat die bon maar tot 31 augustus geldig was dat ik las op site... :)
Maar ik zou zoals jean al zei gewoon die pass kopen en dan van 13 september gaan trainen :D Ikzelf ga ook naar daar gaan van eind september + paar dagen ervoor ook eens :P
Ik herinner mij ook zoiets. Maar nu vind ik dat niet meer op de site. Des te beter.
En ja als ik naar City Fit ga dan neem ik uiteraard ook de academiepas.

Je beseft toch ook wel dat dit veel duurder zal uitvallen dan als je zelf een shake meebrengt. Koop je producten aan bij de boardsponsors, zal vele malen goedkoper zijn.

Als je ook gedurende de dag consequent eet, moet je je ook helemaal geen zorgen maken om die shake zo snel mogelijk na je training uit te drinken.
Ja, dat besef ik. Het zou eerder uit luiheid zijn dan. :) Ik heb nog 2 grote potten van de boardsponsors hier staan. Consequent eten gaat trouwens een opdracht zijn, want ik heb vrij veel les de eerste semester. :(

Ja, dat besef ik. Het zou eerder uit luiheid zijn dan. :) Ik heb nog 2 grote potten van de boardsponsors hier staan. Consequent eten gaat trouwens een opdracht zijn, want ik heb vrij veel les de eerste semester. :(

In de les eten gaat ook.;)

Maak ook gewoon dat je een goeie E-KH maaltijd eet voor je training.

Weer belachelijk veel PR's kerel! Ga zo door!:thumbs::D

Terug
Naar boven