- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Beetje verward ook met side bend, moest aan elke kant 6x zijn en geen 12x
. Training duurde ook veel te lang doordat ik geen goeie abs oef vond!
. Bent-Over Raises iets te veel cheat vermoed ik. Pushdown is dus dubbel zo zwaar als in de vorige zaal door het katrolsysteem ofcourse. Overhead Press ging wat minder, maar dat komt omdat deze nu als voorlaatste oefening staat, dus no worries! 
Hehe sjiek log hier! Misschien eens wat beginnen na-apen want jij houdt toch nog wat meer info bij dan mij
Misschien mijn hartslagmeter ook nog eens bovenhalen
Wel serieuze doelen gesteld aan jezelf! Mja zo moet da he
Keep it up!

Ow wouw, toen ik keek zag ik alleen de PR op de bor. Maar nu zie ik op alle oefeninge records, goed bezig man![]()

Man, man! Het gaat als een sneltrein hier! het regend PR's!![]()

. BP had ik meer reps verwacht, denk ook dat 1 vingerdikte breder moet nemen. Volgende keer gooi ik er 50kg op, zie wel waar ik kom
. Pull Up gaat goed. Shruggs waren zwaar.
. Tibia Curl ging niet zo goed want sommige gewichten zijn erg dik maar niet breed waardoor je ze niet goed tussen je voeten kan houden. Voor leg extensions had ik jammer genoeg geen tijd meer
. Stomach Vacuum heb ik dan ook thuis afgewerkt. Toch erg kwalitatieve training!
.
.Goed, meer eten kan veel voordelen geven.
Trainingen zien er echt netjes uit! Zijn die stomach vacuums aan te raden en hoe doe je ze precies?

Stomach vacuums lijken me wel goed, toch vergeet ik ze altijd te doen...Ik vermoed wel dat het effect heeft gehad. Mijn buik puilde voorheen wat uit, nu heb ik dat meer.
Wat ik doe is gewoon eerst diep inademen en dan alles uitblazen terwijl je je buik zo ver mogelijk in trekt.
Soms lukt het extreem goed waarbij ik me echt vacuum voel gezogen worden.
Ik vroeg me anders ook wel af hoe het met jouw eetschema gaat.
Wat is het verschil in kcal tussen een trainingsdag en rustdag?
Hoe heb je gegeten op vakantie. Gewoon tot je vol was of zoveel mogelijk proberen in te rammen?
.