PerfectShape
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dus

Hoelang ga je die supersets nog volhouden dan? want je bent er al aardig lang mee bezig dacht ik zo![]()
ik snap het niet, je doet 50kg pulldown widegrip en maar 17kg incline dumbbell press, wat klopt hier niet? vind ik niet echt in verhouding..
ook je flys, 10kg, terwijl je wel 53kg pressed.. moet toch meer zou je zeggen
voorderest goed op weg man! niks anders dan dat![]()
Abonnementje gepakt op dit topic. Je trainingen gaan goed luvqvist!
Ik heb echt een k*tjaar achter de rug. Drie maand ziekenhuis, gezakt naar 62!!kilo bij 1m92. Hierna terug beginnen trainen en gestegen naar 80 kg maar nu heb ik weer een oude blessure dat de kop op steekt. Scheenbeenvliesontsteking langs beide benen. Kloterij dus. Ik ga trouwens vanaf de 15de ook in de city fit beginnen trainen. Goed dat er nog wat dbb volk zit.
Ps.: Door mijn blessure heb ik nooit deftig leren squatten (altijd legpress gedaan met heel laag gewicht). Denk je dat de uitbater mij de techniek wat kan leren?
Vandaag laatste keer dit schema. Vanaf nu maandag ga ik het rodedraadschema van 3XL volgen.
---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------
Hou er wel rekening mee dat de gewichten bij de oefeningen waarbij ik dumbbells gebruik slechts het gewicht van 1 dumbbell voorstellen.

luvQvist zei:Hou er wel rekening mee dat de gewichten bij de oefeningen waarbij ik dumbbells gebruik slechts het gewicht van 1 dumbbell voorstellen.
---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
ja dat snap ik, maar ik ben benieuwd met wat voor stang je pulldown doet en wat jij 'widegrip' noemt..
.
.