Fitness Seller

Contest Log Time to transform

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn hier meer Mr. Friesland. dus tranquilo sistah
Fur is de echte mr. Friesland, aangezien ik in Leeuwarden woon en Leeuwarden technisch gezien geen onderdeel is van Friesland, Friesland heeft Leeuwarden als het ware omsingeld
 
Fur is de echte mr. Friesland, aangezien ik in Leeuwarden woon en Leeuwarden technisch gezien geen onderdeel is van Friesland, Friesland heeft Leeuwarden als het ware omsingeld
nononono! ik woon over de tjonger daar praten we ook geen fries.
ben geboren Leeuwarder dus sowieso anti-fries
 
Inmiddels begonnen met post workout cardio (binnen fietsen). Wat een kuttraining zeg. Ik denk dat ik deze week en waarschijnlijk volgende week even met (plate loaded) machines ga trainen. Ik had vandaag geen kracht om te bankdrukken of overhead pressen met weinig gewicht, dus hopelijk dat ik op die manier weer een beetje goed op weg kom.

Desalniettemin, mijn training van vandaag:

Push

Incline Bench Press (Barbell) 4 sets 6-8 reps
Incline Fly (dumbell) 4 sets 12 reps
Overhead press (barbell) eerste set faal na drie reps, dus door naar plate loaded
Shoulder press (plate loaded machine) 4 sets 6-8 reps
Lateral raises 4 sets 8-12 reps

Bij deze training doen de gewichten er niet toe :clown:
 
Eerste weken even bijtrekken van de Corona maatregelen, daarna is het knallen geblazen voor u!
 
Calorieën vandaag: 2698

01C626DD-396D-4F01-B502-81095703A04C.jpeg


Ik heb me vandaag toch weer laten gaan met het avondeten... Niet getreurd, morgen weer een dag
 
Ochtendcardio:

15 minuten binnen fietsen
15 minuten crosstrainer
5 minuten sprinten op de loopband

Helaas geen tijd gehad om meer te doen :(
 
Bijna drie uren een middagdutje gedaan :roflol:
 

Moest om acht uur thuis zijn met de auto, omdat mijn broertje met de auto naar school gebracht wordt ;)

Maar goed, ik had afgelopen nacht ook maar zes uurtjes geslapen omdat ik 's ochtends weer cardio ging doen :roflol: Vanavond pak ik na mijn workout gewoon weer 10-15 minuten cardio:loopband:
 
Waarom ga je dan niet gewoon buiten hardlopen?
 
Succes. Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Ik loop zelf minimaal 10km per dag en dit heeft mij heel veel geholpen om af te vallen. Mischien eens proberen als je er de tijd voor hebt?
 
Waarom ga je dan niet gewoon buiten hardlopen?

Laatste aantal keer overal pijntjes na het hardlopen, vandaar dat ik dat al een tijdje niet meer doe

Succes. Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Ik loop zelf minimaal 10km per dag en dit heeft mij heel veel geholpen om af te vallen. Mischien eens proberen als je er de tijd voor hebt?

Kan ik proberen, thanks voor de tip!
Wat is de reden dat je je laat gaan met avondeten? Maak je teveel?

Ik ben inwonend, dus maak niet zelf mijn avondeten ;) Gister 'per ongeluk' laten gaan, vandaag kon ik me beter inhouden :D
 
Ik ben inwonend, dus maak niet zelf mijn avondeten ;) Gister 'per ongeluk' laten gaan, vandaag kon ik me beter inhouden :D

Ja dat is heel vervelend als je mee moet eten. Ik zou je aanraden om met je ouders te gaan praten dat je serieus wilt afvallen en of hun jou in daar willen helpen. Dan kan je vragen of ze apart koken etc.
Succes nogmaals
 
Pull day

Toch maar besloten om de babygewichtjes te posten
Warming up: 5 minuten crosstrainer
Lat Pulldown (paused reps)
Set 1: 25 kg × 12
Set 2: 32 kg × 8
Set 3: 34,3 kg × 8
Set 4: 34,3 kg × 8
Set 5: 34,3 kg × 8


Bent Over Row (Barbell)
Set 1: 20 kg × 12
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 40 kg × 8
Set 4: 40 kg × 7

Seated Row (Cable)
Set 1: 25 kg × 12
Set 2: 32 kg × 9
Set 3: 32 kg × 8
Set 4: 32 kg × 8

Face Pull (Cable)
Set 1: 9 kg × 12
Set 2: 9 kg × 12
Set 3: 9 kg × 10
Set 4: 9 kg × 12

Bicep Curl (Barbell)
15 kg × 12 [Drop Set] 10 kg × 12
15 kg × 10 [Drop Set] 10 kg × 10
10 kg × 20

Afgesloten met 15 minuten crosstrainer
 
Calorieën vandaag: 2134

8816480A-1EA1-4D7C-854F-4B399DFFBFC4.jpeg
 
Leg Day

Seated Leg Press (Machine)

Set 1: 52 kg × 12
Set 2: 59 kg × 10
Set 3: 59 kg × 10
Set 4: 66 kg × 10
Set 5: 66 kg × 10
Ik wilde beginnen met squats, maar het squatrack was bezet. Dus begonnen met leg press.

Lunge (Barbell)
Set 1: 20 kg × 10
Na een setje lunges, die eigenlijk niet op de planning stonden, was het squatrack vrij :D

Squat (Barbell)
Set 1: 0 kg × 15
Set 2: 20 kg × 12
Set 3: 35 kg × 10
Set 4: 35 kg × 10
Weinig sets gedaan met weinig gewicht, eerst maar de vorm weer op orde krijgen

Leg Extension (Machine)
Set 1: 32 kg × 10
Set 2: 39 kg × 12 superset + 25 kg x 8 paused reps + superset 25 kg x 12 korte/halve reps
Set 3: 45 kg × 12 superset + 32 kg x 8 paused reps + superset 32 kg x 12 korte/halve reps
Set 4: 45 kg × 12 superset + 32 kg x 8 paused reps + superset 32 kg x 12 korte/halve reps

Standing Calf Raises (Plate Loaded Machine)
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 20 kg × 10
Was toen kapot dus maar twee setjes gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven