- Waardering
- 18.834
Jawel paar keer getraind. Soms als ik me verveel kachel ik die kant wel eens op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel paar keer getraind. Soms als ik me verveel kachel ik die kant wel eens op.
Boeiend. Ik ben ook een papz*k buitenom de 4 weken na m'n cut.

Boeiend. Ik ben ook een papz*k buitenom de 4 weken na m'n cut.![]()

lol denk dat je daar wel in vergist
Je weeg maar 89?

lol denk dat je daar wel in vergistJe weeg maar 89?
Ja ik heb dat ook. Ik zie elke week mijn gewicht dalen maar in mijn hoofd ben ik nog steeds de dikke jongen die ik altijd ben geweest. Er zijn wel momenten dat ik denk ziet er goed uit. Dat ga jij ook krijgen dus doorzetten 💪💪Vanochtend op de weegschaal 89,2kg. Maar gewicht zegt niet zo veel imo, spiegel schreeuwt ‘papz*k’
In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het starten met loggen.
Ik ook zeker. Moet wel wat buikvet kwijt
Vanaf volgende week 3 weken vrij. Wat is je woonplaats onit? Wij 4 komen uit Friesland
Vanaf volgende week 3 weken vrij. Wat is je woonplaats onit? Wij 4 komen uit Friesland
Volgende week toevallig ook vakantie.Vanaf volgende week 3 weken vrij. Wat is je woonplaats onit? Wij 4 komen uit Friesland
Getraind moet er toch worden, of je nou vijf minuten fietst of een halfuurtje rijdt maakt niet zoveel uit in het weekend iddIk heb over 3 weken vakantie maar 's avonds en weekends kan ik eigenlijk altijd wel.