AndroidHealthClinic

Contest Log Time to transform (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag begint mijn vakantie dan echt. Hopelijk is er ergens in de buurt een gym. Anders gewoon zo veel mogelijk baantjes trekken en ochtend- of avondwandeling maken.

Ben vanaf vandaag gestopt met het tracken van mijn voeding.

Vandaag is het precies 14 dagen dat de sportscholen open zijn. Zaterdag zal ik voor drie weken met vakantie gaan. Heb besloten dat ik gewoon ga genieten van mijn vakantie (dus veel eten). Ik zal mijn keukenweegschaaltje dus niet mee nemen ;)

Einde contest/ 31 augustus is dus plots heel dichtbij. Wel jammer, want ik begon langzamerhand verschil te zien. Een maat van me heeft toen hij 7 jaar geleden begon met fitness een jaar lang ‘s ochtends cardio gedaan. Niet bijzonder veel, 300 cal naar eigen zeggen. Ik weet niet of ik hem moet geloven, maar hij zegt dat hij van 100kg naar 70kg ging in die periode. Mijn doel is om wanneer ik terug ben van vakantie iedere ochtend een half uurtje cardio te doen tot het einde van dit ***jaar, dan zal er vet verbrand worden

Wat ik hiermee wil zeggen? Niet zo veel, is een update met bijstelling van verwachtingen
 
Oke en een log van de training van vandaag

Legs

Snatch grip deadlift

Ik heb pas een keer gedeadlift in mijn leven en vind dit eigenlijk wel een goed moment om deadlifts op te nemen in mijn reguliere schema. Ben toch als het ware gereset. Zei een maat van me, een powerlifter, dat ik snatch grip deadlifts moet doen. Ik bakte er niets van, veel te ingewikkeld. Hij deed het voor maar het lukte bij mij niet. En maar pushen dat ik vooral snatch grip moet doen en niet gewone deadlifts. Het was ook mijn eerste oefening dus humeur een beetje verpest.

deadlift
Energie verspild aan de snatch grip, daarna 3 setjes gewoon gedeadlift

Squat

Leg press


Humeur was nog kut en was al 1,5 uur in de gym en had nergens zin in, dus rage quit
 
Zaterdag zal ik voor drie weken met vakantie gaan. Heb besloten dat ik gewoon ga genieten van mijn vakantie (dus veel eten).
Er is toch ook nog zoiets als een 'gulden middenweg'? Je kunt ook genieten van lekker eten zonder jezelf drie weken lang vol te proppen. Dat zou een beetje zonde zijn van wat je nu al hebt bereikt.
 
Er is toch ook nog zoiets als een 'gulden middenweg'? Je kunt ook genieten van lekker eten zonder jezelf drie weken lang vol te proppen. Dat zou een beetje zonde zijn van wat je nu al hebt bereikt.
Hier moet ik (ja zelfs ik) je toch een beetje gelijk in geven..
 
Er is toch ook nog zoiets als een 'gulden middenweg'? Je kunt ook genieten van lekker eten zonder jezelf drie weken lang vol te proppen. Dat zou een beetje zonde zijn van wat je nu al hebt bereikt.
Op reis ga ik vaak op restaurant, hapje eten hier en daar, marktje bezoeken en wat lokale versnaperingen eten, cocktails drinken. Dat tikt toch wel aan maar ik doe ook vaak wandelingen , neem voor alles de fiets of te voet, doe activiteiten wat ook de kcalverbruik ten goede komt.
 
Nu al een aantal dagen op bezoek bij een oom in Duitsland, geen mogelijkheid gehad tot een gym helaas. Wel redelijk wat stappen gezet. Morgen vertrek richting Slovenië en daar gaat gezwommen worden 👿 Hopelijk is er een gym in de buurt
 
Nu al een aantal dagen op bezoek bij een oom in Duitsland, geen mogelijkheid gehad tot een gym helaas. Wel redelijk wat stappen gezet. Morgen vertrek richting Slovenië en daar gaat gezwommen worden 👿 Hopelijk is er een gym in de buurt
Geniet van je vakantie :)
 
Nu al een aantal dagen op bezoek bij een oom in Duitsland, geen mogelijkheid gehad tot een gym helaas. Wel redelijk wat stappen gezet. Morgen vertrek richting Slovenië en daar gaat gezwommen worden 👿 Hopelijk is er een gym in de buurt
Fijne vakantie!!!🥳😎
 
Lekker genieten, met mate(n)!:marvin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven