XXL Nutrition

Gestopt Time to transform

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee niet verkeerd. Zolang de bar boven het midden van jouw voet gecentreerd blijft en je vanuit de contact punten van jouw voet kracht blijf zetten.

Jouw linker hoek lijkt van de grond los te komen.

Dus het heeft helemaal geen nadelen?

Ik let er op dat mijn voeten niet van de grond loskomen, maar ben überhaupt niet flexibel ofzo. Was pas de tweede keer squatten post corona dus nog ff wennen

Ochtendgewicht ging plots 300 gram omhoog, terwijl ik gisteren op 2200 cal zat. Moet ik zakken met de cals of kan het zijn dat dit een eenmalig dingetje was?

Ochtendgewicht ging plots 300 gram omhoog, terwijl ik gisteren op 2200 cal zat. Moet ik zakken met de cals of kan het zijn dat dit een eenmalig dingetje was?

Ik zou even wachten met zakken. Niet meteen paniek voetballen :) als je op deze calorieën niet zakt na 14 dagen dan zou ik gaan zakken. (En niet stiekem cheaten hè)

Ik zou even wachten met zakken. Niet meteen paniek voetballen :) als je op deze calorieën niet zakt na 14 dagen dan zou ik gaan zakken. (En niet stiekem cheaten hè)

Dan wacht ik even. Maar als ik op dit aantal calorieën weer stijg ga ik ditect 100 cals zakken.

Nee zeker niet de bedoeling dat ik ga cheaten!

Gewicht is moeilijk te bepalen.
Kan soms wel een 2 a 3 weken zijn dat je een plateau raakt.
Veel mensen maken zich hier zorgen om.
Tenzij je een einddatum hebt die vastligt( en deze dichtbij is ) zou ik dit blijven aanhouden.

Tenzij je een einddatum hebt die vastligt( en deze dichtbij is ) zou ik dit blijven aanhouden.

Heb niet een bepaalde einddatum. Of naja, wanneer de contest afgelopen is. Maar dat duur nog wel ff.

Maar vinden plateaus ook in het begin van de cut plaats? Ik dacht wanneer je al even op weg bent

Heb niet een bepaalde einddatum. Of naja, wanneer de contest afgelopen is. Maar dat duur nog wel ff.

Maar vinden plateaus ook in het begin van de cut plaats? Ik dacht wanneer je al even op weg bent
Hoe lang ben jij al aan het cutten.

Heb het nog wel al gehad na een kilo of 4 dat het al komt opsteken.
Maar er is zoveel aan wat die driehonderd gram kan liggen.
Meer groenten gegeten en water gedronken avond ervoor.
Of nog niet helemaal leeg zijn.

Deze week was ik plots +400gram 86.5kg

Deze ochtend was dat 85.1kg.
Dus maak je zeker geen zorgen van direct.

Hoe lang ben jij al aan het cutten.

Heb het nog wel al gehad na een kilo of 4 dat het al komt opsteken.
Maar er is zoveel aan wat die driehonderd gram kan liggen.
Meer groenten gegeten en water gedronken avond ervoor.
Of nog niet helemaal leeg zijn.
Deze week was ik plots +400gram 86.5kg

Deze ochtend was dat 85.1kg.
Dus maak je zeker geen zorgen van direct.

Oke dan neem ik geen overhaaste beslissingen. Tsja ik track mijn voeding nu sinds 29 juni serieus, dus nog minder dan twee weken. Maar omdat ik eerst eigenlijk iedere dag verschil zag in de weegschaal schrok ik.

Dit.

Het kan soms echt op en neer gaan. Stond ook een aantal dagen stil en plots afgelopen 3 dagen weer -400 gram. Dus gemiddeld en over langere tijd gezien zak je vaak wel, maar dagelijks meten kan soms verschil geven.

Meer zorgen maken om de spiegel dan om de weegschaal is de boodschap.

Ochtendgewicht: 88,8kg

Legs

Squat (Barbell)

Set 1: 20 kg × 12
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 40 kg × 7
Set 4: 40 kg × 8
Set 5: 42,5 kg × 6
Set 6: 42,5 kg × 5

Seated Leg Press (Machine)
Set 1: 52 kg × 12
Set 2: 52 kg × 12
Set 3: 66 kg × 8
Set 4: 66 kg × 8
Set 5: 66 kg × 8
Set 6: 66 kg × 6

Leg Extension (Machine)
Set 1: 39 kg × 20
Set 2: 45 kg × 15 + 32kg x 8 paused reps + 32kg x 12 korte reps
Set 3: 45 kg × 15 32kg x 8 paused reps + 32kg x 8 korte reps
Set 4: 45 kg × 15 32kg x 8 paused reps + 32kg x 8 korte reps

Niet verlagen, zijn zoveel factoren. Slaap je een keer een uur minder? Gewicht gaat omhoog. Poep je een keer minder? Gewicht gaat omhoog. Iets meer/minder vocht? Iets meer/minder carbs etc etc. Is nooit stabiel.

Zou uitgaan van weekgemiddeldes, en niet van 1 meting. Het kan zoveel redenen hebben om ineens 300g 'zwaarder' te zijn..
Ochtendgewicht: 88,8kg

Legs

Squat (Barbell)

Set 1: 20 kg × 12
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 40 kg × 7
Set 4: 40 kg × 8
Set 5: 42,5 kg × 6
Set 6: 42,5 kg × 5

Seated Leg Press (Machine)
Set 1: 52 kg × 12
Set 2: 52 kg × 12
Set 3: 66 kg × 8
Set 4: 66 kg × 8
Set 5: 66 kg × 8
Set 6: 66 kg × 6

Leg Extension (Machine)
Set 1: 39 kg × 20
Set 2: 45 kg × 15 + 32kg x 8 paused reps + 32kg x 12 korte reps
Set 3: 45 kg × 15 32kg x 8 paused reps + 32kg x 8 korte reps
Set 4: 45 kg × 15 32kg x 8 paused reps + 32kg x 8 korte reps
Prima workout, geen kuiten?

WEIGHT-GAIN-NOT-FAT-RPB-MASTER-1.jpg

Zou uitgaan van weekgemiddeldes, en niet van 1 meting. Het kan zoveel redenen hebben om ineens 300g 'zwaarder' te zijn..

Prima workout, geen kuiten?

Ok, vanaf nu weekgemiddeldes.

Nee geen energie meer gehad. Wilde eigenlijk deadliften na het squatten maar het leek net alsof het nationale squat en deadlift dag was in Leeuwarden, iedereen stond om 09:00 te deadliften en te squatten. Dus geen plek en maar gaan leg pressen

6,3 km gewandeld in ongeveer een uur en 20 minuten

Calorieën: 2188

0C3C4C39-4424-4236-A675-D57B88B3F16A.jpeg

Niks doen. Mijn gewicht schommelt tussen dagen soms wel tot max een 1kg. Kijk naar je weekgemiddelde, zegt veel meer. Zoals aangegeven: maaltijden (en timing), hoeveelheid zout, waterinname, slaap, stress, etc etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven