AndroidHealthClinic

tips om de prijs nieuwe auto naar beneden te halen?

@skinnie

:roflol:

Toch zou ik zo mijn bedenkingen hebben als ik je tegen kom op straat en je kijkt me op die manier aan;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen dat je contant betaalt dan kan er altijd wel wat af dus niet pinnen nee handje contantje

een aantal andere ford-dealers bezoeken en die verschillende offertes tegen elkaar uitspelen.. (vooral dit!)
vraag nog een 1e onderhoudsbeurt gratis
volle tank afdingen
gratis radio
en idd, veel winnen die mannen niet op de verkoop van een nieuwe wagen
ben verkoper geweest bij vw en audi
andere dealers waren duurder...:(
onderhoudsbeurt is een goeie, maar dacht dat die er al bij zat.. even nakijken
volle tank zit toch bij rijklaarmaken?
en radio zit erin
thanks!
@skinnie

:roflol:

Toch zou ik zo mijn bedenkingen hebben als ik je tegen kom op straat en je kijkt me op die manier aan;)

ben terror skinnie:)

Laatst bewerkt:
2wpqb9z.jpg

komt nog 600 bij metalic lak en 600 4 deurs en 750 rijklaarmaakkosten

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 18:04 ----------

Ik zou zeggen dat je contant betaalt dan kan er altijd wel wat af dus niet pinnen nee handje contantje
denken ze vast dat ik crimineel ben:)
In de fiesta?

Hij gaat die auto deadliften.

breekt er wat plastic af denk ik..:rolleyes:

Oja volle tank hoort er ook bij ja. Mijn collega die de auto's wast doet dat altijd dus vandaar

Waarom ga je niet gewoon met de fiets je folders rond brengen skinnie?

misschien je auto op marktplaats proberen te slijten?

of je koopt er een bij een dealer waar de kop al vanaf is, scheelt ook behoorlijk wat knaken, is dat wel geen nieuwe maar je hebt er zat waar nog maar een paar duizend kms op staan

Oja volle tank hoort er ook bij ja. Mijn collega die de auto's wast doet dat altijd dus vandaar
mooi zo
Waarom ga je niet gewoon met de fiets je folders rond brengen skinnie?
zijwieltjes zijn afgebroken..:(
misschien je auto op marktplaats proberen te slijten?
is optie.. we kijken of hij meer inruil wil geven.
is een mitsubishi colt 1.3 1999, schadevrij, dealeronderhouden, airco, radio/cd luxe uitvoering
of je koopt er een bij een dealer waar de kop al vanaf is, scheelt ook behoorlijk wat knaken, is dat wel geen nieuwe maar je hebt er zat waar nog maar een paar duizend kms op staan

scheelde niet zoveel met nieuw en nieuw is 4 jaar geen apk en weinig kosten met banden etc

Ik zou inderdaad liever een tweedehands kopen met lage kilometerstand en wat meer opties / vermogen. Rij zelf het vorige model met 70pk, dat is nog 10pk meer dan deze en die is al niet vooruit te branden...

Kan je een hoop whey van kopen

in welke regio zit je?

Waarom metallic lak? Toch onzin voor een kleur bijbetalen?

andere dealers waren duurder...:(
onderhoudsbeurt is een goeie, maar dacht dat die er al bij zat.. even nakijken
volle tank zit toch bij rijklaarmaken?
en radio zit erin
thanks!

ben terror skinnie:)

weet niet bij ford, maar bij VW en Audi zit er maar zo'n 5 liter in je tank bij levering..
bij vw en audi lagen geen vloermatjes standaard in de auto (heb je echt nodig en kost al gauw 50 à 100 euro achteraf), dus probeer die ook nog gratis erbij af te pingelen..
kweet niet hoeveel % korting je gekregen hebt, maar om nog meer uit de kan te halen, eis je nog meer korting, indien je die niet krijgt, sta je recht en dreig je hem ergens anders te bestellen, en je staat ook werkelijk recht en stapt naar buiten, je blijft natuurlijk beleefd, maar wees kordaat (lees: sla hem nu niet met een 25kg halter op zn b**kes)
als ie echt wil verkopen, zal verkoper je wel achterna komen en je an offer you can't refuse voorstellen
indien niet, ga je gewoon naar huis en bel je 2uur later op om je te excuseren (geef hem een excuus dat je wat andere troubles hebt en dat je daarom wat over je toeren was) en je zegt hem dat je direct terug keert om hem toch te kopen voor de beste prijs die hij je aanbood (aangezien hij je niet achterna kwam, was dat echt de laagste prijs dan die hij je kon aanbieden)

by the way, die ouwe auto van je is echt niet meer waard dan die 350 euro
wil je meer voor die wagen, kijk dan bij franse merken waar je zowiezo een overnamepremie krijgt van 1000euro maar dan heb je ook een k*tauto gekocht
grtz

ik agressief? welnee! ik ben een vriendelijke oudere bedaarde man, die niet alleen heel aardig is, maar ook altijd zeer vrolijk.
het straalt gewoon van me af, iedereen zegt: zo die is aardig vriendelijk en heel knap en mooi gespierd en sexy:)

hier het bewijs!

28u31a0.jpg
goed stukje zelfkennis man :D

Ik zou inderdaad liever een tweedehands kopen met lage kilometerstand en wat meer opties / vermogen. Rij zelf het vorige model met 70pk, dat is nog 10pk meer dan deze en die is al niet vooruit te branden...
optrekken deed hij wel pittig, op de snelweg gaat hij niet echt snel van 100 naar 120/130 idd
Kan je een hoop whey van kopen
heb sponsor:)
rotterdam
Waarom metallic lak? Toch onzin voor een kleur bijbetalen?
vind ze mooi, tjah..
weet niet bij ford, maar bij VW en Audi zit er maar zo'n 5 liter in je tank bij levering..
bij vw en audi lagen geen vloermatjes standaard in de auto (heb je echt nodig en kost al gauw 50 à 100 euro achteraf), dus probeer die ook nog gratis erbij af te pingelen..
kweet niet hoeveel % korting je gekregen hebt, maar om nog meer uit de kan te halen, eis je nog meer korting, indien je die niet krijgt, sta je recht en dreig je hem ergens anders te bestellen, en je staat ook werkelijk recht en stapt naar buiten, je blijft natuurlijk beleefd, maar wees kordaat (lees: sla hem nu niet met een 25kg halter op zn b**kes)
als ie echt wil verkopen, zal verkoper je wel achterna komen en je an offer you can't refuse voorstellen
indien niet, ga je gewoon naar huis en bel je 2uur later op om je te excuseren (geef hem een excuus dat je wat andere troubles hebt en dat je daarom wat over je toeren was) en je zegt hem dat je direct terug keert om hem toch te kopen voor de beste prijs die hij je aanbood (aangezien hij je niet achterna kwam, was dat echt de laagste prijs dan die hij je kon aanbieden)

by the way, die ouwe auto van je is echt niet meer waard dan die 350 euro
wil je meer voor die wagen, kijk dan bij franse merken waar je zowiezo een overnamepremie krijgt van 1000euro maar dan heb je ook een k*tauto gekocht
grtz
vloermatten zitten erin, is champions uitvoering
nog geen korting gehad.
prijs was 12.350 -/- 350 inruil, 12000 zei hij dus
heb gezegd: ik dacht meer aan 11.000, maar we gaan ook nog naar andere merken kijken.
misschien dat we nog terugkomen, zei ik
en idd bij een ander filiaal, betaal ik al 200 minder, maar die ligt verder weg, dus wil zien wat hij nog zakt
zijn bod was 350, kan ik toch een tegenbod doen ofnie? staat 155.000 op teller en nog nooit in gerookt.

iedereen zegt het!:)

Waarom zou je een nieuwe auto willen kopen, en dan nog een kleine stadswagen. Voor dat geld heb ik een 10 x betere tweedehandswagen waar ik nog langer mee zal rijden ook.

Wil je niet meteen bij de A merken of luxewagens kijken, dan nog zijn er genoeg betere merken dan een Amerikaan. VW, Toyota, Nissan enz.. Ik zou er nog eens goed research naar doen als ik jou was.

Terug
Naar boven