Fitness Seller

tips om de prijs nieuwe auto naar beneden te halen?

Wat ruil je in dan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je een nieuwe auto willen kopen, en dan nog een kleine stadswagen. Voor dat geld heb ik een 10 x betere tweedehandswagen waar ik nog langer mee zal rijden ook.

Wil je niet meteen bij de A merken of luxewagens kijken, dan nog zijn er genoeg betere merken dan een Amerikaan. VW, Toyota, Nissan enz.. Ik zou er nog eens goed research naar doen als ik jou was.

mijn vriendin vindt hem gewoon mooi, ze is al voor andere merken wezen kijken, mazda, hyundai, etc... ze wil hem gewoon..
en ze rijdt niet veel, denk 5000/7500 per jaar.
voor de lange ritten (frankrijk ofzo) pakken we mijn wagen

vloermatten zitten erin, is champions uitvoering
nog geen korting gehad.
prijs was 12.350 -/- 350 inruil, 12000 zei hij dus
heb gezegd: ik dacht meer aan 11.000, maar we gaan ook nog naar andere merken kijken.
misschien dat we nog terugkomen, zei ik
en idd bij een ander filiaal, betaal ik al 200 minder, maar die ligt verder weg, dus wil zien wat hij nog zakt
zijn bod was 350, kan ik toch een tegenbod doen ofnie? staat 155.000 op teller en nog nooit in gerookt.

kan wel zijn dat je oude wagen in goeie staat is, maar meer is zo'n wagen die 13 jaar oud is in benzine-uitvoering echt niet waard.. misch krijg je er mits een beetje discuteren nog 100 euro meer voor
jij zei 11.000, hij 12.000, probeer dan de verkoop af te sluiten aan 11.500euro, zal ie waarsch wel aanvaarden, maar veel meer zal je der niemer afkrijgen denik.. aan 11.500 zou ik toehappen..

waarom probeer je die oude wagen eigenl zelf niet te verkopen voor zo'n 500 à 600 euro aan een beginnend chauffeur/student of zoiets
dan krijg je waarsch nog een extra korting op je nieuwe wagen, aangezien hij je oude wagen niet moet overnemen..

mijn vriendin vindt hem gewoon mooi, ze is al voor andere merken wezen kijken, mazda, hyundai, etc... ze wil hem gewoon..
en ze rijdt niet veel, denk 5000/7500 per jaar.
voor de lange ritten (frankrijk ofzo) pakken we mijn wagen
Ah vrouwen en auto's ik zeg al niets meer. :D

Dacht dat het voor jezelf was. :) Blijf erbij dat je gewoon beter een jonge tweedehands haalt, scheelt enorm op de prijs in de eerste 2j en het verschil kan dan naar extra opties gaan of gewoon duurdere wagen. Maar veel mensen willen per se nieuw he.

by the way, zo'n colt van '99 in benzine moet je proberen te verpatsen aan afrikanen die hem op de boot exporteren naar hun thuisland, kan je nog wat geld voor krijgen, maar ze willen ze wel niet in donkere kleuren (aangezien die meer warmte aantrekken ivm de zon in afrika en geen airco)

Blijf erbij dat je gewoon beter een jonge tweedehands haalt, scheelt enorm op de prijs in de eerste 2j en het verschil kan dan naar extra opties gaan of gewoon duurdere wagen. Maar veel mensen willen per se nieuw he.

Dacht ik ook al meteen aan.

Zodra er eenmaal in een auto gereden is, daalt de waarde zo ontzettend snel. Waarom zou je dan de hoofdprijs betalen?

• Topic Starter Topic Starter
kan wel zijn dat je oude wagen in goeie staat is, maar meer is zo'n wagen die 13 jaar oud is in benzine-uitvoering echt niet waard.. misch krijg je er mits een beetje discuteren nog 100 euro meer voor
jij zei 11.000, hij 12.000, probeer dan de verkoop af te sluiten aan 11.500euro, zal ie waarsch wel aanvaarden, maar veel meer zal je der niemer afkrijgen denik.. aan 11.500 zou ik toehappen..
probeer ik ook die 11.500
waarom probeer je die oude wagen eigenl zelf niet te verkopen voor zo'n 500 à 600 euro aan een beginnend chauffeur/student of zoiets
dan krijg je waarsch nog een extra korting op je nieuwe wagen, aangezien hij je oude wagen niet moet overnemen..
niet echt zin in dat geouwehoer voor de deur en der speciaal voor thuisblijven
Ah vrouwen en auto's ik zeg al niets meer. :D

Dacht dat het voor jezelf was. :) Blijf erbij dat je gewoon beter een jonge tweedehands haalt, scheelt enorm op de prijs in de eerste 2j en het verschil kan dan naar extra opties gaan of gewoon duurdere wagen. Maar veel mensen willen per se nieuw he.
heb zelf peugeot 406 coupe, voor de chickies, jeweetwel:)
maar 1 jaar oud kost 11.000 met inruil en 2 jaar 10.000 met inruil.. en ze heeft nog nooit een nieuwe gehad
by the way, zo'n colt van '99 in benzine moet je proberen te verpatsen aan afrikanen die hem op de boot exporteren naar hun thuisland, kan je nog wat geld voor krijgen, maar ze willen ze wel niet in donkere kleuren (aangezien die meer warmte aantrekken ivm de zon in afrika en geen airco)
dat geseik voor de deur...
Dacht ik ook al meteen aan.

Zodra er eenmaal in een auto gereden is, daalt de waarde zo ontzettend snel. Waarom zou je dan de hoofdprijs betalen?

scheelt niet echt veel

Weet niet of je vasthangt aan het gedacht een nieuwe Fiesta te kopen?
Anders, gezien je Nederlander bent: steek de grens over. Zoek even in België, of nog beter: Duitsland.

www.mobile.de

Naar verschillende dealers gaan en de offerte laten zien die het meest gunstig is. En dan om een betere deal vragen. Anders ga je gewoon naar die meest gunstige toe.

Anders dit.

ik agressief? welnee! ik ben een vriendelijke oudere bedaarde man, die niet alleen heel aardig is, maar ook altijd zeer vrolijk.
het straalt gewoon van me af, iedereen zegt: zo die is aardig vriendelijk en heel knap en mooi gespierd en sexy:)

hier het bewijs!

28u31a0.jpg

Maak het goed met je broer James, en de financiering is compleet :)

James_Cameron_2.jpg

Vraag ook voor een gratis tomtom zou ik zeggen.
Zo een tjap die bij ons bij het bedrijf werkt geeft ook afentoe gratis weg.
Wel de goedkoopste maja scheelt wat skinnie.
Anders haal je gewoon tweedehands man.

Terug
Naar boven