XXL Nutrition

Tips om NOS Ether drinkbaar te maken?

Vandaag borst getraind , supercharge gepakt 15 min voor
meteen na training Nos ether niet al teveel water + eas xxl LEMON

Niks meer gemerkt van de smaak, was zelfs goed te doen!!

volgens mij is het niet de bedoeling dat je nos ether samen drinkt met eiwit producten
moet iets van een half uur tussen zitten,
maar goed als het werkt...

volgens mij is het niet de bedoeling dat je nos ether samen drinkt met eiwit producten
moet iets van een half uur tussen zitten,
maar goed als het werkt...

Dat staat inderdaad op de verpakking ja... Hoe en of dit van toepassing is op vrije aminozuren zou ik wel toegelicht willen zien :D

Maar met wat oefenen ga je NOS wel lekker vinden met water hoor... :cool:

daar zal best waarheid inzitten pak me nos ether direct na kt dan sauna 20 minuten en dan me shake .... works for me

Haha, geweldig die smaakreacties op NOS ETHER! :D

Het potje ligt hier ook te verstoffen. Kreeg het gewoon niet door mijn strot geduwd. En had ook echt veel last van jeuktintelingen over mijn hele lichaam nadat ik het had gedronken.

Nee dan voor mij toch liever Megagrow.. ;)

Ben wel benieuwd wat het met me zou doen, die nos ether. Binnenkort geef ik het potje aan een kameraad van mij, kijken of hij het weg krijgt. Ik ben er in ieder geval bij wanneer hij het de eerste keer gaat drinken.. :p

De eerste weken is het ff snel door drinken daarna valt het wel mee
ben nu met m'n 2de pot bezig en vind het zelfs lekker raar genoeg.

jongens togh.... gewoon met water... nix aan t handje... die zure smaak is lekker.... alleen de geur niet...

jongens togh.... gewoon met water... nix aan t handje... die zure smaak is lekker.... alleen de geur niet...

Ik vind zelfs de oude lekkerder dan de nieuwe :rolleyes:
Bij het opendraaien van de pot inderdaad niet die stofwalm inademen, althans ik ga dr van hoesten :o

Vroegah dronk ik 't met jus d'orange, dat is ook goed te doen...

Die tintelingen dat hoort zo... dat komt geloof ik door de beta-alanine

yup...

ik zuip mijn nos met BCAA's. maakt het nog viezer,maar maakt je weerbaar :)

Terug
Naar boven