Fitness Seller

Tips test susp injecteren

Alles stoffen en eigenlijk alle esters. Maar met een enanthaat ester zou je buiten trt teveel ml moeten injecteren.

Bij korte esters is dit makkelijk gezien meerdere injecties per week nodig zijn kan je dit opdelen. 0,5ml per injectie raad ik max aan, 1ml is wat veel. Als je 100mg moet injecteren, 2 injecties zetten dus.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Onzin, genoeg mensen die het nu doen. In de VS sowieso velen die op trt zijn. Maar zoals ik al zei max 0,5ml per injectiespot.

Lees maar ;)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=subq+testosterone+injections&gws_rd=ssl
Ik had pijnlijke bulten via subq. Gewoon goed gezet en 0,3 ml per injectie. Na de 2e keer uiteraard gestopt, was wel duidelijk dat het niet ging werken.

heb je hier een bron van ofzow ?

Je trekt het ester gewicht ervan af en voila zoveel actieve stof heb je. Dus van 100mg test enanthaat is er ca 30% ester. Via google kan je het terugvinden.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Ik had pijnlijke bulten via subq. Gewoon goed gezet en 0,3 ml per injectie. Na de 2e keer uiteraard gestopt, was wel duidelijk dat het niet ging werken.

Sommigen hebben hier inderdaad last van, anderen weer niet. Bepaalde mensen hebben bij IM injectie ook bulten. Is altijd even testen of het voor je kan.

Je trekt het ester gewicht ervan af en voila zoveel actieve stof heb je. Dus van 100mg test enanthaat is er ca 30% ester. Via google kan je het terugvinden.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Sommigen hebben hier inderdaad last van, anderen weer niet. Bepaalde mensen hebben bij IM injectie ook bulten. Is altijd even testen of het voor je kan.

mmm,lijkt me toch wel wat overdreven veel hoor ,op google kan ik het niet terugvinden,mss kan je me verderhelpen ...

Gister zijn je nog dat het onzin was , of haal jij je info ook maar ergens vandaan ? Ik zei zelf gisteren dat ik dat heb geprobeerd en zware bulten kreeg die 3 weken bleven na de injectie voor ze kleiner werden. Ook word het trager opgenomen als er een bult is gemanifesteerd , intramusculair heeft 100% opneembaarheid.

Gister zijn je nog dat het onzin was , of haal jij je info ook maar ergens vandaan ? Ik zei zelf gisteren dat ik dat heb geprobeerd en zware bulten kreeg die 3 weken bleven na de injectie voor ze kleiner werden. Ook word het trager opgenomen als er een bult is gemanifesteerd , intramusculair heeft 100% opneembaarheid.

Zoals jij zei.

Aas subcutaan zetten is vragen om pijnlijke bulten en dat wil je niet hebben . Gewoon diep in spieren

Het is onzin dat het erom vragen is. Bij merendeel gaat het gewoon goed. Check ff ervaringen van mensen en onderzoeken (allemaal te vinden in de google link).

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=subq+testosterone+injections&gws_rd=ssl

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

mmm,lijkt me toch wel wat overdreven veel hoor ,op google kan ik het niet terugvinden,mss kan je me verderhelpen ...

ajb

http://forums.steroidal.com/anabolic-steroids-forum/50-steroid-remaining-after-ester-removed.html

Terug
Naar boven