MuscleMeat

Tips voedinschema

Bezoekers in dit topic

Mikes97

Novice
Lid geworden
30 jan 2018
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
goededag ik wil even dat jullie over mijn schema zoude kunne kijken en mischien tips hebben dit schema is zonder het avond eten omdat dit altijd elke dag anders is en dit gewoon hou wat de pot schaft.
Ik vindt zelf dat ik te hoog zit met mijn eiwitte en te laag met mijn kcal wat is een goede oplossing hiervoor? Dit schema is voor de bulk. Bedankt alvast
http://www.fatsecret.com/export/534...ood/FoodDiary_180618_foods.pdf?lang=nl&mkt=NL
 
Ik weeg 77kg trouwens
 
2600 Cal. is prima om te starten , ik denk alleen niet dat je daarmee gaat aankomen. Maargoed dat zie je vanzelf wel... verder snap ik bijvoorbeeld 30 gram havermout niet... eet dan niks... proef je het wel??
 
Laatst bewerkt:
2600 Cal. is prima om te starten , ik denk alleen niet dat je daarmee gaat aankomen. Maargoed dat zie je vanzelf wel... verder snap ik bijvoorbeeld 30 gram havermout niet... eet dan niks... proef je het wel??
Ja het is 2600 + het avond eten
 
2600 Cal. is prima om te starten , ik denk alleen niet dat je daarmee gaat aankomen. Maargoed dat zie je vanzelf wel... verder snap ik bijvoorbeeld 30 gram havermout niet... eet dan niks... proef je het wel??

Snap hem wel, havermout is smerig als je het nog nooit op hebt. Ben zelf ooook begonnen met 30 gram..
 
30gram havermout bij je shake 2x per dag heerlijk
 
Tja 30 gram ... slaat gewoon nergens op maarja. als je het smerig vind moet je het gewoon niet eten.. havermout is niet heilig ofzo.. bovendien erg overschat naar mijn mening.
 
Back
Naar boven