AndroidHealthClinic

Tja..ik moet het gewoon kwijt..

ja, dat is ook niet echt het slimste wat je kan doen.

nooit ineens voluit gaan na een hele lange rust. wees blij dat je geen letsel hebt opgelopen ofzo zoals gescheurde banden of pezen e.d.

ik hoop dat je ervan geleerd hebt...

gewoon doorgaaaaaaaaan er zullen meer van dit soort dagen gaan komen:D

This is the day you became a man!

Ik heb woensdag voor het eerst in maanden benen getraind, ruim een uur lang. Squat, leggpress, lying leg curls, calf raises .. Potverdomme man, heb nog nooit zoveel spierpijn gehad. Ik loop nu al twee dagen als een oud wijf, doe er 30 seconden over om op de wc-pot te kunnen gaan zitten en op school heb ik de liftsleutel gekregen omdat het niet gaat lukken met die trappen..

Ik heb in de periode dat ik train heel vaak hevige spierpijn gehad, maar dit slaat alles .. het is echt geen aanstelleritus. Is er misschien iets fout gegaan of zo? En hoe kom ik hiervan af? Want ik wil dit weekend nog iets gaan doen.

Sukkel

Lekkerrrrrr, een uur lang benen trainen?
Dat is veel te lang!
Als je na het trainen eiwitten inneemt heb je minder spierpijn, bovendien moet je eens proberen direct na een spier getraint te hebben een seconde of vijf te strekken.

Lieve meisjes met zinvol commentaar zijn zoooo 2006. :heart:

:D

heb ik ook es gehad zo'n 10 jaar geleden...toen je schreef dat je er bijna 30 minuten overdeed om op de pot te gaan zitten meende je dat ook ik had dat ook :D
Alleen ik had een fullbody gehad. Ik kon geeneens meer eten omdat ik de vork niet bij m'n mond kreeg :laugh:

• Topic Starter Topic Starter
heb ik ook es gehad zo'n 10 jaar geleden...toen je schreef dat je er bijna 30 minuten overdeed om op de pot te gaan zitten meende je dat ook ik had dat ook :D
Hahaha..begrijp je kerel...lol..ik moet met mijn handen steunen tegen muren om uit de lucht te schijten, want dat zitten zint me niet echt..:D

Dit geeft een heel nieuwe dimensie aan Hans Teeuwens "liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit.." .. :rolleyes:

Lekkerrrrrr, een uur lang benen trainen?
Dat is veel te lang!
Als je na het trainen eiwitten inneemt heb je minder spierpijn, bovendien moet je eens proberen direct na een spier getraint te hebben een seconde of vijf te strekken.

Hoezo is dat te lang om je benen te trainen 'Gert Jan'?

Spierpijn is goed:D

Man, een uur is lang hoor, alle beenspieren train je perfect met squat en nog een aantal andere oefeningen, dat duurt echt geen uur.

ik vind dat ik mijn hamstrings en kuiten echt niet genoeg belast met de squat... extra oefeningen daarvoor kan echt geen kwaad...

Dude wat loop je nu te zeuren, kijk naar je eigen sig:study:

Ik heb gisteren hele lichte deadlifts gedaan en 't is nu vrijwel over. :D

ik neem aan dat je voortaan wel een beetje voorzichtiger zal zijn met je benen....hup en nu je boven lichaam doen :D

Haha .. nee hoor. Woensdag ga ik mijn benen weer afbeulen. :D

Hmm, ik hd ook massieve psierpijn nadat ik voor het eerst squats en lunges deed,lopen, zittenm het was er niet pijn ( eerste keer dat ikspierpijn aan mijn reet had :D)

maar nu beul ik ze echt af 2 x in de week en heb amper last van spierpijn, alleen aanspannen gaat moeilijk maar ik kan wel redelijk normaallopen, zelfsd als ik gewichten opshroef als een gek bv, laatst voor het eerst leg extensions gedan met 102.5 kg voor 5x en de dag erna kan ik gewoon aardig lopen, snap het niet echt

anyhow, als je goed rust en vreet groeien ze like hell, dikke shock treatent jong.

nog een leuke die ik wel eens heb gelezen van arnold en zelf ook eens een keer wil gaan doen;squatten tot je niet meer kunt en dan bedoel ik echt 1 uur of anderhalf uur lang squatten....... puur op volume, gelijkdelijk omhoog met gewicht en naarmate zwaarder wordt meer rust maar gewoon squatten, zo'n 20-25 setjes 8 reps.............. you'll see the next day

Terug
Naar boven