AndroidHealthClinic

Tja..ik moet het gewoon kwijt..

• Topic Starter Topic Starter
nog een leuke die ik wel eens heb gelezen van arnold en zelf ook eens een keer wil gaan doen;squatten tot je niet meer kunt en dan bedoel ik echt 1 uur of anderhalf uur lang squatten....... puur op volume, gelijkdelijk omhoog met gewicht en naarmate zwaarder wordt meer rust maar gewoon squatten, zo'n 20-25 setjes 8 reps.............. you'll see the next day
Liever jij dan ik gap..:rolleyes:

Arnolds benen heb ik trouwens nooit mooi gevonden.

ontopic; Als je nou wat lager was begonnen en minder intensief, en dan elke week wat zwaarder had je meer spieropbouw (hypertrophy) gehad, dan meteen nu alles geven en je herstelvermogen meteen ff een week plat te leggen omdat alleen je benen willen herstellen. Laat staan hoeveel cortisol die training is vrijgekomen. iig blij dat je pijn lijd das dan weer wel goed:cool:

Volgende dag rustig een halfuurtje licht fietsen om "stijfheid" weg te werken werkt altijd wonderwel bij mij.

:D vind het wel goed. Hij heeft zelfs de liftsleutel gekregen van de congiere.

'' Maar jongen toch wat heb je gedaan'' zei de congiere.
'' Ik heb gesquad meneer''

'' Kom maar jongen, ik ga wel eventjes met je mee de lift in tot dat het beter gaat, dan gaan we samen herstel ,strek en ruk oefeningen doen, ga maar vast wat krom staan ''

:D vind het wel goed. Hij heeft zelfs de liftsleutel gekregen van de congiere.

'' Maar jongen toch wat heb je gedaan'' zei de congiere.
'' Ik heb gesquad meneer''

'' Kom maar jongen, ik ga wel eventjes met je mee de lift in tot dat het beter gaat, dan gaan we samen herstel ,strek en ruk oefeningen doen, ga maar vast wat krom staan ''

:ds:

Terug
Naar boven