Fitness Seller

TK210's Log

• Topic Starter Topic Starter
flinke trainingen.. maar heb wat opmerkingen

1 waarom zulke low reps op de deads als je aan het cutten bent, high reps op de dead is juist erg verbrandend omdat je veel spieren activeerd;
2 Zelf ervaar ik dat je niet altijd zwaar hoeft te gaan op de deads als je zorgt dat je squat goed gaat en je rug verder goed getraind is;
3Voelde je trouwens je triceps niet van het banken van maandag?

Ik denk dat je ook al vind je maxen leuk het (minimale)krachtverlies voor lief moet nemen en na de cut weer terug moet knallen.

1. klopt je heb gelijk. Ik zou meer herhalingen moeten pakken, maar banken squat & dead wou ik juist op kracht trainen en de rest op herhalingen. maar deadliften is idd een intensieve training net als clean & press ik ga die volgende keer weer op herhalingen trainen. Het probleem is bij mij ik vind het allebij leuk! veel gewicht pakken, maar minder gewicht en veel herhalingen voelt ook wel lekker.. ik denk dat ik meer consequent moet trainen en me er bij neerleggen dat kracht nu even geen prio is..

2. Zou ik squat dan moeten trainen zoals onze laatste training bijvoorbeeld? of gewoon 4 setjes en het gewicht opvoeren?

3. viel me eigenlijk nog best mee, triceps training ging echt goed gister.

thnx voor je feedback

1. klopt je heb gelijk. Ik zou meer herhalingen moeten pakken, maar banken squat & dead wou ik juist op kracht trainen en de rest op herhalingen. maar deadliften is idd een intensieve training net als clean & press ik ga die volgende keer weer op herhalingen trainen. Het probleem is bij mij ik vind het allebij leuk! veel gewicht pakken, maar minder gewicht en veel herhalingen voelt ook wel lekker.. ik denk dat ik meer consequent moet trainen en me er bij neerleggen dat kracht nu even geen prio is..

2. Zou ik squat dan moeten trainen zoals onze laatste training bijvoorbeeld? of gewoon 4 setjes en het gewicht opvoeren?

3. viel me eigenlijk nog best mee, triceps training ging echt goed gister.

thnx voor je feedback

In jou geval zou ik de sq tussen de 6 a 10reps pakken en idd een set of 3-6werksets(exclusief opwarming)

Meer reps! Straks ga je nog zo'n vieze dikke lelijke smerige zweterige hangbuikerige powerlifter worden!

:trollface:

Je gaat nu aan Killy advies vragen?

Ik ben niet meer goed genoeg ......

Naar die speknek van een Polo zou ik al helemaal niet luisteren!

Gewoon 3x8 of 3x5 of 3x12 beter laatste setje 1a2 reps extra of net iets zwaarder dan terug gaan in reps of gewicht.

Je gaat nu aan Killy advies vragen?

Maar hij is toch eigenlijk "DE" mister miyagi van DBB?

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 10:12 ----------

Naar die speknek van een Polo zou ik al helemaal niet luisteren!

Gewoon 3x8 of 3x5 of 3x12 beter laatste setje 1a2 reps extra of net iets zwaarder dan terug gaan in reps of gewicht.
en waarom geen 4 setjes?
bij 3 setjes voelt het niet voldaan snapje.. 3x5 is sowieso geen optie

Of 5x5, wat jij fijn vindt. In mijn opbouw zit sowieso een setje met iets lichter gewicht. IMO is het belangrijkste dat je jouw werksetjes maakt. Dus als jij 4x8x50kg incline wilt banken je niet 2x8 en 2x6 doet, maar gewoon 4x8x50kg.

En meer is niet altijd beter, herstel moet je ook rekening mee houden.

Of 5x5, wat jij fijn vindt. In mijn opbouw zit sowieso een setje met iets lichter gewicht. IMO is het belangrijkste dat je jouw werksetjes maakt. Dus als jij 4x8x50kg incline wilt banken je niet 2x8 en 2x6 doet, maar gewoon 4x8x50kg.

En meer is niet altijd beter, herstel moet je ook rekening mee houden.
vanavond maar even doen dan, kijken of het bevalt

van god los vanavond!

abbo hierop nette BP btw :)

Vandaag schouder training!

Ging niet echt heel lekker vond ik zelf qua kracht was het onder de maat.. Uitvoering daar in tegen was wel netjes!

Military press
8x 65
8x 75
8x 75
6x 80 10sec. Rust en weer 2 herhalingen

Dumbbell shoulder press
4x8x 34

Dumbbell Side raise
2x8x 16
2x8x 18

Ez bar front raise
4x8x 25

Cable cross rear delts
3x8x 15
6x 15 + 10 sec. Rust en weer 2 herhalingen

Cardio

Crosstrainer 20 min.

Bike 25 min.

vanavond benen! hopen dat ik meer kracht heb als gister.
kijken wat me 1rm met squat is

Dat vraagt om een filmpje! Denk dat 175 op diepte er wel inzit bij jou...

we gaan het meemaken jeroen, train jij ook vananvond?

Terug
Naar boven