TK210
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
flinke trainingen.. maar heb wat opmerkingen
1 waarom zulke low reps op de deads als je aan het cutten bent, high reps op de dead is juist erg verbrandend omdat je veel spieren activeerd;
2 Zelf ervaar ik dat je niet altijd zwaar hoeft te gaan op de deads als je zorgt dat je squat goed gaat en je rug verder goed getraind is;
3Voelde je trouwens je triceps niet van het banken van maandag?
Ik denk dat je ook al vind je maxen leuk het (minimale)krachtverlies voor lief moet nemen en na de cut weer terug moet knallen.
1. klopt je heb gelijk. Ik zou meer herhalingen moeten pakken, maar banken squat & dead wou ik juist op kracht trainen en de rest op herhalingen. maar deadliften is idd een intensieve training net als clean & press ik ga die volgende keer weer op herhalingen trainen. Het probleem is bij mij ik vind het allebij leuk! veel gewicht pakken, maar minder gewicht en veel herhalingen voelt ook wel lekker.. ik denk dat ik meer consequent moet trainen en me er bij neerleggen dat kracht nu even geen prio is..
2. Zou ik squat dan moeten trainen zoals onze laatste training bijvoorbeeld? of gewoon 4 setjes en het gewicht opvoeren?
3. viel me eigenlijk nog best mee, triceps training ging echt goed gister.
thnx voor je feedback