AndroidHealthClinic

Tomorrowland 2013 !

Gaan met 4 man knoppen rammen dus hopen dat we er door komen, of misschien wel met 16 kaartjes weg lopen hahaha.

Je kunt de kaartjes rond mei weer inwisselen, dus geen gezeik met via partyflock of marktplaats verkopen:P

Wij gaan ook met 5 mensen kaartjes proberen te bemachtigen. Zou het nog lastiger dan qlimax worden?

Edit: Btw, ik zie dat je de namen van de vrienden waarvoor je een kaartje koopt ook moet invoeren. Word hier op gecontroleerd bij de ingang, lijkt me niet toch:P?

Laatst bewerkt:
Count me in.
Was erbij vanaf de eerste editie.
Jammer dat het zo populair geworden is, wat een gedoe om tickets te bemachtigen.

is dit feest de 198 euro waard? of kan ik beter een ticket richting spanje boeken?

Hopelijk in, voor m'n 7e editie alweer.

Kunnen er niet wat Belgen extra kaartjes kopen voor hun Nederlandse medebodybuilders? :D
Mickie had al gezegd dat hij zal kijken wat hij voor ons kon betekenen.

zijn er belgische dbb'ers te porren voor zo'n deal? Ik sta garant voor het geld.

moet wel een 3day pass met camping hebben

Zeer mooi, topfestival. Jaren mee opgebouwd (lees gratis binnen), maar ga niet, kost teveel geld imo.

True.. ik ga dit jaar op de dag dat de verkoop start naar België afreizen en dan via een Belgisch ip adres bestellen. Dit kan toch gewoon neem ik aan. En hoe lang duurt het voor de kaarten in België uitverkocht zijn?

Vorig jaar kon je enkel betalen met een Belgisch rekeningnummer. IP wordt volgens mij niet gechecked.
1sec na opening is het uitverkocht :)

je moet je nu eerst pre registreren, dan krijg je een persoonlijke link met de site

Start ticket sale BELGIUM: Saturday 9 February 2013, 11h00 (CET) (Only payment method: Mister Cash)

ik twijfel nog...het is best duur man.

hoeveel moet je eigenlijk normaal voor defqon betalen? rond de 60 euro ofzo?

Sowieso in!

Maar je kunt nu dus geen extra kaarten bestellen en die aan Jan en alleman verkopen?
Je moet de namen erop zetten die gaan? En als er iemand toch niet kan, lever je deze kaart weer in bij de organisatie?

Dat is verrot ..

Sowieso in!

Maar je kunt nu dus geen extra kaarten bestellen en die aan Jan en alleman verkopen?
Je moet de namen erop zetten die gaan? En als er iemand toch niet kan, lever je deze kaart weer in bij de organisatie?

Dat is verrot ..

Volgens mij maken die namen geen fl**ker uit, je krijgt bandjes toegestuurd en alleen daarmee kan je binnen komen. Als iemand het zeker weet hoor ik dit ook graag.

De ticketten die je besteld zijn op naam. Maar als je een kopie van je pas meegeeft en een machtiging kan je ze zonder problemen verkopen. Of gewoon verkopen aan personen en samen met hen binnengaan. Allemaal geen probleem :D Ga dit wss dit jaar ook doen. Ik ga met mn vriendin maar je kan er per persoon 4 kopen, dus heb er 2 over (als ik aan tickets geraak, moet je wel wat geluk voor hebben)

De ticketten die je besteld zijn op naam. Maar als je een kopie van je pas meegeeft en een machtiging kan je ze zonder problemen verkopen. Of gewoon verkopen aan personen en samen met hen binnengaan. Allemaal geen probleem :D Ga dit wss dit jaar ook doen. Ik ga met mn vriendin maar je kan er per persoon 4 kopen, dus heb er 2 over (als ik aan tickets geraak, moet je wel wat geluk voor hebben)

Maar controleren ze aan de ingang op naam dan?
Vorig jaar had ik een dagkaart en je kon gewoon voor een hele groep alle tickets in 1 keer inleveren en dan kreeg je de bandjes.

Was dat vorig jaar ook al dat je de geboortedatum en naam van vrienden in moest vullen? Of is dat dit jaar voor het eerst?

Maar controleren ze aan de ingang op naam dan?
Vorig jaar had ik een dagkaart en je kon gewoon voor een hele groep alle tickets in 1 keer inleveren en dan kreeg je de bandjes.

Was dat vorig jaar ook al dat je de geboortedatum en naam van vrienden in moest vullen? Of is dat dit jaar voor het eerst?
ze gaan heus niet namen controleren. Daar hebben ze geen tijd voor met al die mensen ....10.000+ lijkt me wel toch?

60.000 per dag dacht ik. Zal ook wel niet nee, ze hebben wel wat beters te doen.

hehehehehe ja nog meer dus haha. Ga jij wel ? lijkt me wel echt vet om gewoon hele dag met dbbers daar te chillen maar ik ben sowieso bijv voor 1 dag 100 euro kwijt voor kaartje incl vervoer.

Terug
Naar boven